pa3 napisał(a):
Mario1-1 napisał(a):
pa3 napisał(a):
Panowie Ok,ale gdyby wirnik "padł" byłoby ogrzewanie wydajne w kabinie(u Mnie jest)? Mam już nową pompę "Ruville",teraz czas należy znaleźć a z tym różnie bywa i będzie jasne czy 24 lata sobie śmiga,czy ktoś się zlitował i kiedyś wymienił Pion na wskaźniku to max na Bunię jeżeli idzie o temp?,tak często się słyszy Raczej nie było kalibrowane w fabryce konkretny wskaźnik pod konkretny czujnik (komplet),że po wymianie przekłamuje z tego powodu?
ten tak zwany pion wskazówki zegara wystarczy że lekko się wychyli i już może silnik mieć ok 100st.c
ale nie rozumiem pytania , tzn wymieniałeś zegary czy sam zegarek od temperatury ?
Sam wskaźnik temp.,ponieważ wcześniejszy "falował",nie chciałbym,żeby wypaliło uszczelkę dlatego muszę zdiagnozować Pozostaje jeszcze termometr powyżej 100st. C i chyba można sprawdzić po jeździe w zbiorniczku płyn,będzie wiarygodny odczyt?
a nawet troszkę źle napisałem , bo przy 100 -110 stopniach nawet prawie nie będzie widać że wskazówka się wychyliła
w zbiorniczku zawsze będzie trochę niższa temperatura ale minimalnie ,a masz zbiorniczek razem z chłodnicą ?jeśli tak to bardziej wiarygodny będzie pomiar ,
są takie mierniki elektryczne do pomiarów prądów- razem z termometrem na kabelku wpinanym w miernik gdy chcemy zrobić pomiar temperatury ,
one mają dużą tolerancje od ujemnej do dodatniej chyba ponad 200 st c
pompa wody nie musiała się całkiem ukręcić bo gdyby się całkiem ukręciła na wirniku to byś nawet 500 metrów nie ujechał i płyn wywaliło by górą ale nie wiadomo