Witam,
jestem nowy na forum więc wypada się przywitać. Nazywam się Grzegorz i szukam swojego wymarzonego E 39. Budżet w granicach 13 tyś na auto i rejestracje, Na serwis olejowy już odłożone:) Pooglądałem już pare aut i mam kilka pytań. Dodam, że interesuje mnie tylko Sedan w manualu, benzyna, do 2,5 litra.
Dzisiaj oglądałem BMW w Lublinie, dokładnie to:
http://olx.pl/oferta/bmw-seria-5-2-2b-1 ... df98c285ebauto naprawde proste i zadbane w środku. Silnik czysty. Niestety malowany cały prawy bok. Musiało dostać w prawe tylne koło bo przy nadkolu miernik pokazuje do 1400 mikronów - dalej do przodu maleje(drzwi nadkole przednie) 400, 300, nie ma mniej jak 200
Na lewym boku między 130-180 mikronów
Widać, że odkręcane śruby od lewego błotnika przedniego oraz maski oraz na tylnym pasie - po 3 śruby pod światłami
Na słupkach po około 140 mikronów Na progach 80-120
Domyślam się, że auto po niezłym dzwonie. Ale nie jestem pewny kilu rzeczy:
1. Ile mikronów powinno być na słupkach, czy te 140 to nie za dużo?
2. Czy szpachla takiej grubości definitywnie skreśla sens dalszych oględzin?
3. Czy widoczne odkręcane śruby maski, błotników świadczą o wymianie elementów czy są jakieś naprawy mechaniczne wymagające zdjęcie błotnika(maski raczej nie)
Kolejne pytanie dotyczy spasowania na przykładnie tych ogłoszeń:
http://olx.pl/oferta/bmw-seria-5-2-0-i- ... 2b8f180711http://olx.pl/oferta/bmw-seria-5-2-5-ma ... 2b8f1807114. Czy złe spasowanie maski świadczy o potęrznym dzwonie czy po małej stłuczce też tak może być, a może są jakieś inne przyczyny?
5. Jest sens jechać oglądać takie auto jak widać takie nierówności?
Lepiej to widać w tym drugim ogłoszeniu na 3 zdjęciu - maska ewidentnie niżej niż linia błotników. Mi takie rzeczy bardzo negatywnie nastawiają - zdaje sobie sprawę, że szukam pełnoletniego auta ale takie rzeczy to chyba nie bardzo.
Podpowiedzcie czy idę w dobrą stronę oraz na co jeszcze zwrócić uwagę przy poszukiwaniach tej jedynej:)