Witam, koledzy mam pytanie. Wlasciwie 2. Mam e46 320d 150km. Auto po chipie (wylaczony jest rowniez programowo egr). Ostatnio zaczela mi dosc sporo palic (ok 10l). Zrobilem testy inpa i wtryski wygladaja ok (niby nie jest zła). Przeplywka i turbo niby tez pracuja jak trzeba. Ale zauwszylem, ze nawet z butem w podlodze auto osiaga max 82,95st.C.(wg wskazan z inpy) czy to za malo i moze byc wina takiego spalania? (Do wymiany termostat?). Drugie pytanie (w silniku rosnie mi stan oleju) - mechankk twierdzi, ze do uszczelnienia jest pompa paliwa innt twierdzi, ze moze leciec pierscieniami/tlokami. (Pytam bo ostatnio czyscilem wtryski diesel spulungiem w przelot puscilem bez ropy z baku) a takze wyczyscilem filterek zaworku sterujacego turbo). Robilem to dlategk gdyz auto do 2k obrotow mialo.mega zamule, teraz pp tych operacjach w koncu zaczelo w miare normalnie przyspieszac, ale niepokoi mnie spalanie, ktore wczesciej oscylowalo w granicach (7-7,5) a takze zwiekszona ilosc oleju. Ktos pomoze?
Ps. Zauwazylem tez, ze turbo potrafi chwilami ladowac nawet 2,7bara. (ale dosłownie na chwile) Druga sprawa jest taka, ze pomiar przeplywomierza jest dziwny. (Chyba). Tu 2 filmiki do pobrania. Mozecie cos ocenic. Przy końcu jednego z filmów widać, ze komp chce 300 a ma 700 i coś nie chce spadać... Wybaczcie za jakoś filmów, ale niestety nie miałem innej możliwości nagrania tego bo obecnie auto stoi i wole nie jeździć aż nie będzie wiadomo co się dzieje.
https://youtu.be/8Q2SW4TZ5A0https://youtu.be/CpoO1VFyQiM