Odnośnie przeskakiwania - ja bym zaczął od prozaicznego sprawdzenia stanu paska osprzętu, napinacza, koła od wspomagania i tłumika drgań. U mnie pasek przeskakiwał od kręcenia kierownicą, bo miałem zjechane koło od pompy wspomagania (jest aluminiowe, więc ścieżki z czasem się wycierają + osadzają się tam resztki pasków co dodatkowo pogarsza sprawę), a na dodatek kawałek bocznej krawędzi był odłamany.
Obok tego z filmiku widzę, że tu nie chodzi o zwykłą nierówną pracę - ten silnik w ogóle nie wskakuje na wyższe obroty podczas rozruchu, a przecież przed ustabilizowaniem tam powinien być skok obrotów (nie wiem jak w tym silniku, ale obstawiam, że na totalnie zimnym na okolice 1 tys. obr.), a on ledwo wchodzi na około 500 obr. w trakcie rozruchu i ma problem z ich utrzymaniem. Jako, że po rozgrzaniu jest lepiej to ja bym obstawiał na problem z układem paliwowym, w tym niewykluczone, że powoli kończy Ci się pompa paliwa