pawlo166 napisał(a):
Podejrzewam czujnik temperatury w panelu climatronica, czy słusznie? Przy zakupie auta na kompie wyświetlał się błąd tego czujnika, ale po przedmuchaniu sprężonym powietrzem już się nie pojawia. Czy dobierając nowy panel trzeba kierować się numerem seryjnym panelu? Nie wiem jeszcze jaki numer mam w swoim panelu, ale na aukcjach jest ich bardzo dużo. Czy np. panel z wersji FL będzie pasował do pre-FL? Mój panel ma kratki w górnej części obudowy.
Kolego do panelu climatronica można się dostać inpą.
Inpa pokarze ci wszystkie nastawy klapek , temperatury z czujników itp, różnice pomiędzy temperaturą zadaną a rzeczywistą itp.
Co do twojego problemu to może ci się zacinać zawór od gorącej wody lub padł ci silniczek wiatraczka w panelu.
Co do zakupu drugiego panelu to możesz wybrać dowolny, tylko musisz go przekodować pod swoje auto.
Pisałem już o tym , proszę:
Aby wszystko śmigało musimy jeszcze przekodować panel pod nasze auto.
Wychodzimy do NCS:
- Wybieramy profil exsper
- F1 "VIN/ZCS/FA"
- F3 " ZCS/FAI.ECU"
- Wybieramy E46 i AKMB
- F6 "Back"
- F4 "Process ECU"
- Wybieramy IHK (lub IHKA ale raczej będzie IHK)
- F2 "Change job"
- Wybieramy "SG_CODIEREN"
- F3 "Execute job"
W tym momencie moduł zakoduje się pod nasze auto, czyli przyjmie domyśle nastawy typu:
- rodzaj silnika
- ilość cylindrów
- jest lub niema pompki elektrycznej
- itp