A ja twierdzę że nie ma takiej możliwości, turbo przeciez jest za kolektorem wydechowym i olej musial by wracac do kolektora i dalej leciec do zaworu EGR. Przez turbo czy padniętą odmę, olej może dostawać się do układu dolotowego i dzieje się to często a przyczyn wiele. W M57 jeszcze nigdy nazwijmy to "po stronie ciepłej" zaworu egr nie widzialem oleju... nagar, owszem nawet plyn chłodniczy ale oleju nigdy.
Wężyk jak kolega pisał wyżej. Trzeba zaślepić bo układ podciśnienia jest nie szczelny. Pytanie tylko czy nie łatwiej jest go przymknąć programem ale tu już według uznania. Możesz to też całkiem wywalić i przerobić układ chłodzenia ale to może później
Dalej. Silnik nie dogrzany po 50km.... Na bank termostat albo termostaty. Główny i od egr. Główny rób póki DPF masz jeszcze cały bo potem będzie płacz czy wycinać czy kupować nowy