senbon napisał(a):
Po pierwsze to sprawdź akumulator. Odpalałeś auto z innym aku albo z podpiętym prostownikiem? Jeżeli ten temat wykluczyłeś to przechodzimy dalej.
Nie wiem jaki tam masz kluczyk czy wsadzany w stacyjkę z odrębnym przyciskiem S/S czy "zwykły", który przekręca się w stacyjce także musisz sobie dostosować poniższe pod siebie, ale opiszę na przykładzie wsadzanego z przyciskiem Start/Stop:
1) wsadzasz kluczyk do stacyjki,
2) klikasz przycisk start, ale bez pedału hamulca (nie uruchamiasz silnika, ale wrzucasz zapłon co poza uruchomieniem osprzętu wewnątrz uruchomi też pompę paliwa),
3) czekasz jakieś 30 sekund na zapłonie,
4) wciskasz pedał hamulca i jeszcze raz przycisk start - tym razem aby po prostu odpalić silnik.
Jeżeli po takiej procedurze silnik załapie szybciej niż zwykle to masz do wymiany pompę paliwa - w E60 jest zintegrowana z pływakiem i z filtrem paliwa także trochę kosztuje, a jak się już za to bierzesz to warto też wymienić zespół zasilający z lewej komory zbiornika (od strony kierowcy). Jeżeli powyższa procedura nie pomoże to problemu trzeba będzie szukać gdzie indziej.
Dziś po postoju 26h auto odpaliło za 9 razem i to długie kręcenie.
Jutro założę zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym przy pompce.