Na poczatek chcialbym sie ze wszystkimi przywitac, poniewaz jestem tutaj nowy. Kupilem jakis czas temu BMW E92 z Niemiec z przebiegiem 231 tys (oryginalny, potwierdzonym). Przed zakupem naczytalem sie, ze najwieksza bolaczka tego silnika jest rozrzad. Mam potwierdzenie, iz w moim egzemplarzu byl wymieniony przy 167 tys. Mimo tego, z mojego silnika dobiega dosc niepokojacy odglos, bylem juz u 3 mechanikow i kazdy ma inne teorie. Jeden mowi, ze to jednak rozrzad, drugi mowi, ze to moze byc jakis pojedynczy napinacz, trzeci, ze to rolka od alternatora. Nagralem dwa filmiki jak to wyglada (linki ponizej), prosilbym o Wasze przemyslenia na ten temat. Dziekuje z gory za odpowiedzi
https://www.youtube.com/watch?v=lKQ7HfU ... e=youtu.behttps://www.youtube.com/watch?v=mMTG1s9 ... e=youtu.be