Czessc,
Panowie potrzebuje pomocy z interpretacja bledow.
Wymienilem wszystkie uszczelki silnika na gorze, bo sie lalo spod dekli a tu ciagnal lewe powietrze, wiec postanowilem od razu zrobic wszystko co jest na gorze, wlacznie z valley panem.
Wczesniej byly duze korekcje i troche telepalo na pb. Na gazie chodzil ok.
Po odpaleniu pierwsze co to zaczelo slychac lancuch. Slizgi nie byly w zlym stanie, ale i tak bede robil kpl rozrad.
Do rzeczy - chodzi troche slabo. Drga i telepie silnikiem na jalolowym. Na obrotach chodzi ladnie, ale przy przelaczaniu z pb na lpg lub na odwrot traci obroty a raz nawet zgasl. Wczesniej przelaczanie bylo niezauwazalne.
Pierwsze bledy:
Kod:
          E R R O R   M E M O R Y   R E P O R T
     -------------------------------------
Date:      05/06/18 13:44:04
ECU:       DM528DS0 
JobStatus: OKAY
Variant:   DM528DS0
-------------------------------------------------------------
RESULT:   2 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
75    Aussetzererkennung KAT - schaedigend Summenfehler    OBDII Fehler !!
Error frequency : 1 
Logistic counter: 40
   Motordrehzahl                              640.00  1/min
   Lastsignal                                  1.45  ms
   Motortemperatur                             84.00  Grad C
   Fehler aufgetreten vor                       0.00  h
   Hexcode=4B71618014830128101DB06D00FEFEFE     0.00  [HEX]
   Maximalwert ueberschritten
   Abgasrelevanter Fehler  (nach Entprellung MIL Ein)
   Abgasrelevanter Fehler  MIL blinkt
   Fehler momentan vorhanden
   statischer Fehler
-------------------------------------------------------------
70    Aussetzererkennung KAT - schaedigend Zylinder 8  OBDII-Fehler !!
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
   Motordrehzahl                              640.00  1/min
   Lastsignal                                   1.45  ms
   Motortemperatur                             84.00  Grad C
   Fehler aufgetreten vor                       0.00  h
   Hexcode=4651518014830128101DB06D00FEFEFE     0.00  [HEX]
   Maximalwert ueberschritten
   Abgasrelevanter Fehler  (nach Entprellung MIL Ein)
   Fehler momentan vorhanden
   statischer Fehler
=============================================================
I chwile potem:
139   Endstufe Thermostat - to rozumiem ze grzalka temrostatu. Wie ktos jaka opornosc potrzeba zeby zlikwidowac blad? Mam zalozony termostat 85*C.
213   Klopfsensor 4 Sensorsignal
211   Klopfsensor 2 Sensorsignal
212   Klopfsensor 3 Sensorsignal - Wszystkie 3 bledu stuku przy 3160.00  1/min, Tylko czy to blad czujnika czy faktycznie stuk?
A tutaj live data:






Z tego co widze to powodem jest cyl 8, dobrze mowie? Ale konkretnie co go wywoluje?
Z gory dzieki za pomoc.
PS. Sorry za brak polskich znakow ale na lapku mam EN.