markol napisał(a):
Co do zapiekających się tłoczków czy też nie odbijających, czy ktoś co składał taki zestaw smarował to specjalną pasą(np. ate)? druga sprawa wszelkie naprawy układu hamulcowego należy robić bez użycia jakiegokolwiek smarowidła na bazie ropy naftowej, tyczy się to również wd czy innych pochodnych. Ale myślę że to tylko przypomnienie, mam nadzieje..
Ja używałem pasty ATE i jak widać gumka spuchła.
Teraz założyłem stary 17 letni uszczelniacz i znowu posmarowałem pastę ATE i jest spokój.
Ja się nauczyłem że jak wymieniacz to tłoczek osłonkę ale nie uszczelniacz.
Bo co oryginał to oryginał a nie badziew. Zestaw do E46 na jedno koło w salonie to 80zł bez tłoczka.
Myślę że następnym razem kupie ori i cześć.
Wydaje mi się że była to wadliwa partia albo podróba podróby.