cursor napisał(a):
Sterowniki powyżej 16V potrafią się wyłączać, ale po zaniku problemu powinny zacząć działać prawidłowo
Co do alternatora to nie jest powiedziane. Sprawdź stan aku testerem i sprawdź jakie ładowanie będziesz mieć po odłączeniu wtyczek z klemy IBS(minusowa)
Aku sprawdzałem niedawno testerem i był dobry. Napięcie pokazuje też w granicach 12,3-12,4v. Napięcie na włączonym silniku i na odłączonym ibs (odpiąłem tylko tą plusową z rozdzielacza) pokazuje w porządku, w granicach 14,5 - 14,6v. Na podłączonym ibs jest troche wyższe bo już 14,8- 14,9v. Z ibs'em od razu po odpaleniu mam wartości powyżej 15v, a po chwili spada i utrzymuje się właśnie w takim zakresie 14,8 -14,9v. Niby też nie jest, aż tak wysokie, ale tutaj to się nie znam. W obu przypadkach nie spada pod obciążeniem (światła długie, ogrzewanie). Może to dlatego, że mam 150A alternator i te funkcje nie powodują spadku napięcia ładowania.