stempel34 napisał(a):
O kurde. Myslalem ze moze niemcy przemysleli to troche lepiej. No to poszukiwania skrzyni ciąg dalszy.
Zastanawialem sie nawet czy lozysko ustalające w bloku jest odpowiednie, ale sprawdzalem numer juz chyba wszedzie gdzie sie dalo w poszukiwaniu czy oby na pewno jego srednica wewnetrzna jest rowna srednicy wałka, ale wszystko jest ok... bo powiem szczerze ze nie przymierzylem go do walka sprzeglowego.
Moze jakas sugestia jak sprawdzic wyciagnieta juz skrzynie?
Edit.: orientujecie się jak wyglada kwestia skrzyni np 2.5 lub 2.8? Czy wieloklin na walku sprzeglowym jest taki sam, czy wal, wybierak ito pasuje czy znow do zmiany?
Bo skrzynie te to pol wartosci skrzyni do 3.0, a pamietam jak znajomy w e36 2.8 mial skrzynie 2.0 i zadnych problemow nie było.
Jeżeli chodzi o skrzynie "duży ZF" to począwszy od e34 525i nv, przez e36 325 (koniecznie NV, bo z vanosem już zdarzały się mniejsze skrzynie - Getrag), e36 328i, e46 330i, e39 530i, e38 728i 730i R6, to są praktycznie te same skrzynki, jedynie z e34 może się trochę różnić, ale wątpię, bo siada pod swapy do M50B25 z e36.
Druga sprawa do wybierak, a ten jak sądzę jest dedykowany do samochodu z którym ta skrzynia wychodzi, tj, 36 inny, e46 inny, a e38 inny.