BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 listopada 2024, 20:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4673 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 234  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 25 marca 2019, 11:43 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8447
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Generalnie kocham bardziej m5 e39 od 335d i duuuuzo lepiej tez m5 wspominam,ale bedąc szczerym to zaskoczył mnie w tedy wynik tych scigow. Myslalem ,ze m5 bedzie przodem a tu taka niespodzianaka...bardziej bym powiedzial , ze w tedy Vapor byl górą niz byl remis , ale ok nie będę się sprzeczał


Obrazek

Dzisiaj sobie przy niej pogrzebałem- ahh co za radocha :D hehe w sumie biała tez jest piekna :super:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 25 marca 2019, 20:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 694
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
Pomyliłeś M5 Lincolna z M5 Largo ze stolicy, z tym drugim ścigał się Vapor

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 25 marca 2019, 23:04 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8447
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
:zawstydzony: o to przepraszam najmocniej

Wracając do tematu to moje modły zosały wysłuchane.


Obrazek


Co ciekawe nawet wolny rynek odpowiednio nizej wycenia sk2cs hahahaha pewno gość sprzedaje bo mu silnik wybuchł :rotfl: a sk2 drożej hahaha :rotfl:


Obrazek

A tu takie tanie i lekkie dziewietnastki niby 9.99 wazy ta 8.5 cala szeroka, a ta 10 cali to nie pamietam, ale pewnie okolo 10.5 kg w porownaniu z moimi 13.5kg to ogromna roznica chyba co?
Ciekawe jaki czasy uzyska m3 e92 mnual sk2 z takimi lekkimi kolami? 7s od 100 do 200?
No i jakie spalanie wyjdzie ? :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 26 marca 2019, 09:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 396
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 135i, f54.
Kod silnika: n55, b46
Mam te BBS y i są o ile pamiętam niestety troszkę cięższe niż piszesz. 8,5 cala waży ponad 11kg A 10 cali ponad 12,5 o ile pamiętam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 26 marca 2019, 12:20 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 3997
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
KrisC napisał(a):
Pomyliłeś M5 Lincolna z M5 Largo ze stolicy, z tym drugim ścigał się Vapor


Już dawno powinien zmienić dilera :P

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39, 51.1s F10
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 26 marca 2019, 17:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1533
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Ludzie sprzedają te gówna od G-powera przeważnie po uszkodzeniu silnika,idą po rozum do głowy ale za późno hehe. Kup i szporuj na silnik ;) Ty doprowadź tą M3 do fabrycznych osiągów potem baw się w tuningi.....typu zmiana felg na lekkie i usuń pre katy wgraj dobry program i naprawdę będzie szybko i bez awaryjnie i po taniości ;);) pozdr wariacie :)
Ps. Mimo wszystko mamy wiele cech wspólnych tylko mnie nikt nie uświadamiał a ja to pisze szczeze. Pozd

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 26 marca 2019, 18:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Alduwiel się napala jak małe dziecko, ubzdurał sobie kompresor to go kupi mimo, że 90% odradza ten pomysł ze względu na awaryjność...Jestem pewny, że potem będzie płacz, bo to trzeba trochę zainwestować kasy i nie oszczędzać, a kolega nie lubi wydawać więcej jak może mniej i efekt pewnie będzie podobny do tego co działo się z 335d :kwasny: Te auta nie lubią oszczędności i powiem ci kolego jak ty nawet tutaj w M3 nie masz AC bo szkoda kasy to szacun bo ja przy takim aucie bym się cykał...Głupia gałąź spadnie na auto...przy 600hp i g-powerze złapiesz kawałek pobocza wyladujesz w krzakach o co nie trudno bo wystarczy chwila nie uwagi i jesteś w dupie :/ Ale ok, sam do tego dojdziesz
:niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 26 marca 2019, 19:19 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8447
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Moze faktycznie masz rację Pako25.
Marzą mi sie takie felgi lekkie,ja pierdizele 19 cali i 7.5kg masy? Jezu jak sie musi na tym dobrze jezdzic. Znacie kogos kto mial okazje to testowac?
Moj tu ziomek mowi, zebym szukal g powera na 500 koni,tego najslabszego bo najbezpieczniejszy będzie.No chyba na tym to juz przy rozsadnym uzytkowaniu nie ma kija- wytrzyma :D

Poza tym wiara czyni cuda,a ja wierze , ze wszystko bedzie dobrze, uwierzcie a będzie Wam dane itp heheh ja wierzę w to ! :) silnik będzie działał jak ta lala-zobaczycie :D
trzeba będzie sie znim łagodnie obchodzić i tyle. S65 i bez kompresora nie lubi gazu w podlodze na autostradzie przez dlugi czas :oczami:


Ostatnio edytowano 27 marca 2019, 13:44 przez Alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 26 marca 2019, 20:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Dbać o dawki paliwa, oleje, panewki, EGT mierzyć, nie testować vmaxów, pałować umiarkowanie i pożyje... Inaczej to nie wiem... ja pewnie do dziś bym katował swoje 345 koni na LPG z silniczka 1.8 bezawaryjnie... gdybym nie rozbił auta… to takie M3 raptem 150 koni z litra albo nawet mniej ma nie przeżyć?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 26 marca 2019, 21:51 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8447
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Hiobowi ten zestaw na 625 koni chodzi caly czas i awari nie ma. Juz od 2012 roku :cwaniak:


VitoM ja sie cykam tylko jak mojej kobiecie daję, to faktycznie mam serce w gardle heheh ale jaja m power dostarcza adrenaliny na rozne sposoby heheh poza tym kupilem najtansze m3 jakie sie nadawalo do kupienia z powypadkową przeszloscią to tez majątku nie stracę-auto zawsze mozna naprawić... gorzej jak autolaweta mi zlodzieje zawiną :przestraszony: bo innego sposobu nie mają-serio

Jig wsadziles turbo do 1,8 i wyszlo 345 koni ,ale silnika nie zakuwałeś? Tylko tak turbo dołożyłeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 26 marca 2019, 22:10 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1363
jak masz kase to bierz Gpowera SK2 i mozesz smialo upalac, ja zrobilem 40 tys kilometrow zamin cos sie stalo :P a jakich kilometrow to juz pisalem.
napewno duzym minusem sk2 (nie wiem jak teraz) ale jest duzo wieksze spalanie i uwaga: komputer oszukiwał bardzo, pokazał np: 9-10l przy spokojnej jezdze a w rzeczywistosci bylo to 13-15l winna temu byla dodatkowa pompa paliwa.

na necie masz tez fajny filmik o sk2cs: https://www.youtube.com/watch?v=4KOGxWRQttg&t=542s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 26 marca 2019, 22:16 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8447
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
:szok: dziwne. Myslłem, ze spalanie przy normalnej się nie zmieni bo fakt kompresor na pasku to dodatykowe obciązenie ,ale koni więcej to miało się wyrównywać i zw7ykle auta na kompresorze ani nie paliły mniej, ani też więcej ... no chyba ,ze im się depło :luka:

Waldek dzieki za film, ale cos napisów angielskich nie mogę ustawić , a kiepsko u mnie z Niemieckim. Plus kompresora to tez dzwięk wydechu , bo turbo psuje dzwięk ,a tu pieknie chodzily te m3 :serce: ahhhh masakra :przestraszony:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 26 marca 2019, 23:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
WitoM napisał(a):
Alduwiel się napala jak małe dziecko, ubzdurał sobie kompresor to go kupi mimo, że 90% odradza ten pomysł ze względu na awaryjność...

Długo pracowałeś nad tą statystyką? 90% ludzi ze sporta, którzy przeczytali o awarii Waldka i Pako i na tych przykładach sobie wyrobiło zdanie?
A co do osoby Alduwiel`a to łyka wszystko jak młody pelikan, jak bym napisał że eaton m62 kosztuje 1000zł i zwiększa moc dwukrotnie to pewnie by takiego szukał, także Al, polecam sporo poczytać zanim zaczniesz robić zakupy ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 27 marca 2019, 07:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
alduwiel napisał(a):
Hiobowi ten zestaw na 625 koni chodzi caly czas i awari nie ma. Juz od 2012 roku :cwaniak:


VitoM ja sie cykam tylko jak mojej kobiecie daję, to faktycznie mam serce w gardle heheh ale jaja m power dostarcza adrenaliny na rozne sposoby heheh poza tym kupilem najtansze m3 jakie sie nadawalo do kupienia z powypadkową przeszloscią to tez majątku nie stracę-auto zawsze mozna naprawić... gorzej jak autolaweta mi zlodzieje zawiną :przestraszony: bo innego sposobu nie mają-serio

Jig wsadziles turbo do 1,8 i wyszlo 345 koni ,ale silnika nie zakuwałeś? Tylko tak turbo dołożyłeś?


S3 jest fabrycznie uturbione. Potem wszystko było zmienione, ale bez
Kucia.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 27 marca 2019, 07:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
alduwiel napisał(a):
Hiobowi ten zestaw na 625 koni chodzi caly czas i awari nie ma. Juz od 2012 roku

Przecież to hamerykanski trucker, a nie lokalny kurier pod radomiem. Jak upala swoje m3 to ewentualnie kiedy pauzuje, w gran turismo na play station. Inna sprawa, jak on to upala, jakie przebiegi? Do waldkowego upalania, czy kogokolwiek kto weekendowo użytkuje na trackdayach to raczej żaden pkt odniesienia w kwestii awaryjnosci.

Dziewczyno kup co uważasz, użytkuj wedle swego, czas pokaże, czy dobrze myślałeś. Tuning to nie gwarancja/pewność/bezawaryjnośc, jak podaja pseudo tunerzy wgrywający gotowe mapy paliwa w swojej stodole.
Albo cie stać na zabawe albo nie. Może byc kupę zabawy, albo kupe płaczu.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 27 marca 2019, 09:23 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1363
ja nie odradzam kompresora z prostej przyczyny. pamietam ile to radosci dawaly. w przedziale 100-300 bylo to najszybsze auto jakie mialem. wrazenia akustyczne podczas przyspieszania sprawialy ze pojawiala sie gesia skorka. slowami to ciezko opisac tego trzeba doswiadczyc. a prawda jest taka ze nie ma ani jednego silnila ktory by padl na sk2. a znam tez kilka co na sk2cs jezdza do tej pory. awaria byla skutkiem mojej ignorancji i brawury. ale nie zaluje ani zlotowki poswieconej na auto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 27 marca 2019, 11:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1204
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Ciekawy ten wątek- póki co m3 nie wiadomo czy ma chociaż te 420 koni bo w serii czesto wypluwają po 370-390 a dyskusja jest o tym czy robić 500 a moze 600 przy jednoczesnym muskaniu pedału gazu w celu jak najmniejszego spalania :)

Ze swoich doświadczeń to sie pocieszyłem niecały miesiac autem 470koni i jeździło się dość dziko ale tam był sam program i DP.
Jakbym miał jeździć m3 z kompresorem i bać się że jeśli coś je..nie to szkoda mi będzie na naprawę to wolałbym jeździć jednak seryjną niewysiloną z prekatami i remapem na +-440

Także zajrzyj głębiej do portfela, jak nie masz chociaż ze 100k lużnej kasy to daj sobie spokój z kompresorem lepiej bo więcej z tego bedzie stresu jak przyjemności, wujekwaldus nie miał problemu z m3 za to inni mieli i loteria jak z tym bd u Ciebie

Mimo szalonej głowy i pomysłów kibicuję bo seryjna m3 też jest fajna ,ciesz się tym co masz i pokaż jak to spala przy dynamicznej jeździe a nie muskasz jak dziadek :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 27 marca 2019, 12:38 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8447
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
No sam zaczynam się zastanawiac czy wszystko ok z tym autem bo spalanie- glupio mi to mowić, ale więcej jak 11.6 po miescie mi nie wychodzi. Dzis zalalem caly kibel , wyzerowalem licznik. Za 350zl (paliwo po 6zl bo 100+) zrobìlem 465km :szok: i to juz praktycznie samo miasto





Co ciekawe od ronda obornickiego jechalem Lutycką w korku az do wiaduktu przed Baranowem gdzie nawrocilem i pojechalem w stronę Ogrodow. Tam byl caly czas korek-2x stalem na torach zamknietych,kto zna Poznań to wie , a spalanie spadlo do wręcz nie mozliwego poziomu.



Teraz juz ejstem 100% pewny i mogw sie zakladac o wieksze sianko jak ktos by byl chetny to sprawdzić :)


Jig to robiles mody na zakutym silniku to sie dziwisz ,ze wytrzymał?

Vaporr to nie tak , że ktos ma duuuuzo kasy to sie z nią nie liczy. Z moich obserwacji wynika , ze dla selfmademilioners 10zl jest wiecej warte niz dla przecietnego Polaka. Do czego zmierzam- tak załamalbym sie jakby silnik padł -jak kazdy chyba bo i Waldek choc zarabia 5x tyle co ja to zadowolony nie byl jak mu się motor rozpadł. Ja poprostu muszę zaryzykować i tyle. Pako25 mowil, ze nie wiedzial bo go nikt nie uswiadamiał,ale rekę daje sobie uciąć, ze jakby cofnac sie w czasie do dnia w ktorym kupowal g-powera i mu wytlumaczyc co mu grozi to i tak by zdania nie zmienił :) i gpowera zakladał. Pewne rzeczy robimy choc wiemy , ze jest ryzyko :) na tym polega dobra zabawa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 27 marca 2019, 13:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37037
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
59,1L / 465,1km = 12,70

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 27 marca 2019, 14:11 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8447
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ale jak lałem w tedy to do pierwszego odbicia ,a dzisiaj to zalalem juz na fuuuuul bo 6x mi odbijalo. To moze byc roznica max 2 litrow tzn to co WitoM mowil , ze w rurce 2 litry się mieszczą. Ale nawet jak spalil faktycznie litr więcej niz pokazywal czyli te 12.7 to i tak jak na v8 po miescie to wydaje sie to być absurdem!

A tu rozmawiam z gosviem co ma na sell bbs 19 i wlasnie tez potwierdza , ze te wagi podane na sttonie bbs są falszywe :szok: mowil mi ,ze przod 8.5cala wazy 11.2kg a tył 10 cali szeroki wazy 12.5kg. To jakas kpina? Takie sciemy walą na glownej stronie? Toz to podstawa jest do zwrotu przy zakupie przez internet.
No i gosc tez mial te bbs w m3 e92 i zapytalem go o spalanie i jaką mial skrzynię, a on na to

Obrazek
Jak bedzie wiecej takich opini to gpower upadnie :rotfl: :rotfl:a najlepsze jest to ,ze jemu po miescie w dkg pali tez 11 hahahwhahahabahhahahaha :rotfl: ale jaja Gość jest mechanikiem ze Szczecina i ma tam własny warsztat. Twierdzi ,ze naparwiał masę tych aut i ,ze dkg nic ,a nic się nie psuje i kosztuje 3 tys, a manual 6tys do m3 e92 .... lepsza jest dkg jego zdaniem :oczami:

Edit:
Lo kurde, gosc do mnie zadzwonił i faktycznie ma wiedze ,ze szok o tych autach. Ty Waldek bys sobie z nim pogadal do rana.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Mówił ,zeby dać dekaty i soft dobry + mozna śmiało robić odcinkę pod 9 tys bo ma klienta co ściga się w Niemczech i 2 sezon ma ustawioną pod 9500 na dkg i tez tylko dekaty i soft. Niby koszt zakupu ess550 koni albo sk1 nie ma uzasadnienia bo tanio robisz mody na wolnossącym silniku a podobnie jedzie bo przebieg mocy będzie też duzo lepszy jak soft dobry

Mówił tez ze z pierwszysch modeli gpowera notorycznie paski spadały, a dwa ten silnik tak szybko nabiera temperatury przez kompresor, puchnie chlodzenie turbo w 5 min na torze No i kiedyś zalali swieży olej - 2 kołka na torze z gpowrem i zlali olej do analizy i był już śmietnikiem do wymiany, a wiara na tym upala dalej kółko za kółkiem dlatego to siada wszystko..... to wogole nie ma sensu jego zdaniem :przestraszony: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: ja pierd*le najchetniej to bym teraz zakladał kute korby i tłoki :oczami: tylko nie wiem za co...


Ostatnio edytowano 27 marca 2019, 17:22 przez Alduwiel, łącznie edytowano 10 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4673 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 234  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL