BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 15 czerwca 2025, 15:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 260 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 15 listopada 2023, 18:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 701
No i trzeba było z drugiego kompresora skorzystać :kwasny:
Obrazek

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.7s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 15 listopada 2023, 21:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
I to jest ten wynik który kompresor dmucha :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 15 listopada 2023, 21:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 701
Szczurek1986 napisał(a):
I to jest ten wynik który kompresor dmucha :rotfl:

Zapraszam , możesz osobiście sprawdzić co się dzieje i może wtedy da to obraz wyższości nad turbo , jak jedziesz autem 500konnym ,a masz wrażenie ,że jest 600, bo idzie "z nogi".

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.7s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 15 listopada 2023, 21:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Łepek, a żartować troszkę umiesz ? :hyhy: Wspomniałem już wcześniej że fajnie że udało się ogarnąć fotostory ;)

Aldu tu sprzątał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 15 listopada 2023, 21:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 701
Szczurek1986 napisał(a):
Łepek, a żartować troszkę umiesz ? :hyhy: Wspomniałem już wcześniej że fajnie że udało się ogarnąć fotostory ;)

Aldu tu sprzątał




no spoko , nie zrozumiałem , a co masz na myśli?

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.7s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 15 listopada 2023, 21:23 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1684
Odczucie duzo mocniejszego auta, robi rowniez program. A dokladnie ustawienia odpowiedniej dawki pod
nacisniecie pedalu gazu, i juz sie odczuwa duzo mocniejsze auto. Stary numer z rékawicá tunerow.
Kompresor jak najbardziej w szczegolnosci daily bije na glowe turbo, ale juz na wyscigi w szczegolnosci wysokie rolki
to puchnie jak moje tdi... moja opinia dziekuje.
A w glowie nadal M54B30 na kompresorze do jazdy wokol komina :serce:

_________________
BMW Szczecin


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 15 listopada 2023, 21:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 701
Alik87 napisał(a):
Odczucie duzo mocniejszego auta, robi rowniez program. A dokladnie ustawienia odpowiedniej dawki pod
nacisniecie pedalu gazu, i juz sie odczuwa duzo mocniejsze auto. Stary numer z rékawicá tunerow.
Kompresor jak najbardziej w szczegolnosci daily bije na glowe turbo, w glowie nadal M54B30 na kompresorze do jazdy wokol komina :serce:

Dokładnie jak mówisz , w turbo takie same sztuczki praktykują , niemniej to jest inny świat . Mechaniczna sprężarka zawsze szybciej zareaaguje , tak jak piszesz.Puchnie Tdi górą może i tak , tutaj jak na wykresie moc maksymalna na odcince , czyli nie ma mowy o puchnięciu. Ma to oczywiście swoje wady w postaci spalania, tutaj nie istnieje eco-driving , zawsze spali dużo i koniec.

A dlaczego nie czerwone hamulce :rotfl:
Obrazek

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.7s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Ostatnio edytowano 15 listopada 2023, 21:49 przez Łepek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 15 listopada 2023, 23:19 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1684
Łepek napisał(a):
Alik87 napisał(a):
Odczucie duzo mocniejszego auta, robi rowniez program. A dokladnie ustawienia odpowiedniej dawki pod
nacisniecie pedalu gazu, i juz sie odczuwa duzo mocniejsze auto. Stary numer z rékawicá tunerow.
Kompresor jak najbardziej w szczegolnosci daily bije na glowe turbo, w glowie nadal M54B30 na kompresorze do jazdy wokol komina :serce:

Dokładnie jak mówisz , w turbo takie same sztuczki praktykują , niemniej to jest inny świat . Mechaniczna sprężarka zawsze szybciej zareaaguje , tak jak piszesz.Puchnie Tdi górą może i tak , tutaj jak na wykresie moc maksymalna na odcince , czyli nie ma mowy o puchnięciu. Ma to oczywiście swoje wady w postaci spalania, tutaj nie istnieje eco-driving , zawsze spali dużo i koniec.


Odnosnik byl do zestawienia silnikow wykorzystujacych kompresor w porownaniu do turbo. Kompresor u gory w puchnie w tym porownaniu. I odwrotnie z dolu napedza sie lepiej niz turbo. Co komu pasuje, wiadomo. Najlepiej wyposrodkowac...
Odnosnie tdi to wstawilem takie zdanie, bardziej w celu humorystycznym.
Widze ze odrobiles lekcje, i potrafisz dobrze czytac wykresy silnikow tfsi. Dobrze, cieszy mnie to. Mocne benzyny powinni trzymac moc pod odcinke, mowa o turbo i kompresorze.
Zastanawia mnie jeden fakt, dlaczego po wymianie kompresora i wgraniu programu moc spadla w niej? Na poprzednim setupie grzala sie?

_________________
BMW Szczecin


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 15 listopada 2023, 23:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 701
Szczerze to ani czasy się nie pogorszyły ,ani nie poczułem, żeby coś spadło, tak jak też napisałem pierwsze hamowanie przy 9 stopniach. Kolejne latem , to jest raptem 3% być może temperatura.
W teorii nawet mogę powiedzieć,że lepiej. Best zimowy 8.7s 100-200 przed, po 8.1.

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.7s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 16 listopada 2023, 07:33 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 30562
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Łepek napisał(a):
jak jedziesz autem 500konnym ,a masz wrażenie ,że jest 600, bo idzie "z nogi".


moje V12TT jeździło jak elektryk, nie nudziło się wciskanie gazu :D

_________________
Obrazek
^Klik^


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 16 listopada 2023, 11:07 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1684
Łepek napisał(a):
Szczerze to ani czasy się nie pogorszyły ,ani nie poczułem, żeby coś spadło, tak jak też napisałem pierwsze hamowanie przy 9 stopniach. Kolejne latem , to jest raptem 3% być może temperatura.
W teorii nawet mogę powiedzieć,że lepiej. Best zimowy 8.7s 100-200 przed, po 8.1.


Czekaj czekaj, to dlaczego ten co robil mi program, mowil ze najlepsza temperatura do strojenia, co za tym idzie dobrych liczb na wykresie,
to okolice 18-20C stopni. Najlepiej dla samego wykresu wjezdzac na rolki w zime przy jak najnizszej temperaturze.
Btw, najwazniejsze ze czujesz poprawe, mozliwe ze program lepszy i inaczej poprowadzona lub wygladzona linia.

_________________
BMW Szczecin


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 17 listopada 2023, 08:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 701
DaaN, :rotfl:
Alik87, z mojej wiedzy wynika ,że cząsteczki zimnego powietrza są bardziej sciśliwe , dzięki czemu przy tej samej obejtisci jest więcej powietrza w powietrzu :rotfl: i można dać do tego więcej paliwa.Hamownie mają też swoje kalkulatory i trochę to niby uwzględnia zmianę temp, ale dziś.konca to nie działa. Następnym czynnikiem jest ciśnienie atmosferyczne,które zaraz obok temperatury mocno wpływa na pomiar. Reasumując później i tak wychodzi na jedno ,że daną moc mamy w określonych warunkach :ok:

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.7s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 17 listopada 2023, 19:00 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1684
Lepek- Zgadza sie, dlatego duzá role w tuningu silnkow turbo odegral wlasnie Intercooler. Jednak dla dobrego wyniku, suchych danych, warto jechac w zime.
Reszta jasna, maksymalna moc i nm przy okreslonych warunkach.

_________________
BMW Szczecin


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 17 listopada 2023, 20:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 701
Alik87, ;)
Obrazek

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.7s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 17 listopada 2023, 20:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Łepek napisał(a):
Alik87, ;)
Obrazek



To jest mokra jiga :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 17 listopada 2023, 21:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 701
Szczurek1986 napisał(a):
Łepek napisał(a):
Alik87, ;)
Obrazek



To jest mokra jiga :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Rozwiń

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.7s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 17 listopada 2023, 23:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1265
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
Galeria sprzed 3 dni, a pierwszy post edytowany przez autora 17 razy.... wcale nie czuć tu parcia na szkło :D
3,3 do paki w 500km wozie no spoko wynik 140xi moja czy 240xi kumpla 1600kg przy 500km klepały obie 3,15 na dragy i 7,3 100-200 tyle że dla B58 500km to dopiero rozgrzewka przed prawdziwą zabawą


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 17 listopada 2023, 23:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 701
Vaporr, tak , problem w hostingu był i pewne rzeczy chciałem dodać. S4 najszybszy w Polsce .Zapraszam na porównanie 500hp w bmw.

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.7s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 18 listopada 2023, 00:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Szczurek1986 napisał(a):
Łepek napisał(a):
Alik87, ;)
Obrazek



To jest mokra jiga :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Ale to ty nigdy nie jechałeś szybkim autem.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 18 listopada 2023, 18:31 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1684
Zalezy co dla kogo znaczy szybkie auto. Kiedys sie mowilo ponizej 6sekund.
Teraz wszystko co ponizej 4sekund to leb urywa. Ponizej trojki to juz nie wiem co musi miec...

_________________
BMW Szczecin


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 260 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL