begoodmikey napisał(a):
Zanim rozwiercisz, spróbuj wykręcić. Na rynku są specjalne wykrętaki, gwintowane, w kształcie stożka z odwrotnym gwintem. Warto spróbować. Powodzenia.
To badziew!!!Urywają się już przy wkręcaniu.Szkoda kasy na to.
Z doświadczenia wiem że jeżeli odpowietrznik jest tak zapieczony że się urywa to bez jego rozwiercenia nie usuniesz go.A rozwiercając zacisk napewno uszkodzisz gwint w nim.Ponieważ odpowietrznik jest z twardszego materiału niż zacisk wiertło z chodzi na bok.
A gwintowanie na wiekszy rozmiar też nie zawsze sie udaje,TU CHODZI O BEZPIECZEŃSTWO jeśli puści taki odpowietrznik przy awaryjnym hamowaniu....
Problem z odpowietrznikami jest głownie z winy samych kierowców,dokręcają je zbyt mocno i nie zakladaja kapturków.
Wiec może jednak kupić dobrą używkę.