BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 czerwca 2025, 14:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Wymiana przegubu elastycznego wału
PostNapisane: 25 kwietnia 2008, 14:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
Witam

Cała ta guma skończyła już swoją żywotność wiec kupiłem nową i chciałem ją założyć. Wcześniej patrzyłem to pomyślałem 6 śróbek to dużo roboty nie będzie...

http://www.allegro.pl/item345950238_prz ... ny_ss.html

Wkońcu zabrałem sie za to i potrzebny do tego jest klucz 15 tylko że nia ma jak dojść nasadówką :/ a widlasty przeskakuje :/ no i zonk. JUŻ nie mam siły. Ma ktoś na to sposób jakiś???? Lub niech sie wypowie ktoś kto to wymieniał i czym te 6 śróbek odkręćił

POMÓŻCIE!!!

Cytuj:
Problem z wymianą przegłubu wału gumowego!!
Nie moge odkręcić tych 6 śrób nie ma do nich dojścia :/


Tytułuj tematy zgodnie z ustalonymi ZASADAMI.
Zapoznaj się z nimi jeśli chcesz uniknąć ostrzeżenia

robertbmw

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Ostatnio edytowano 29 kwietnia 2008, 20:23 przez Lukezz, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2008, 15:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Zacznij od porządnej dawki WD-40, a tak pozatym to tam chyba jest klucz "E" więc zwykłym tego nie zrobisz :]

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2008, 19:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
klucz "E" czyli jaki ??? próbowałem zwykłym widlastym i za fiksa nie moge odkrecić

z kad wziąć taki klucz??

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2008, 19:19 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
ANDREW E36 napisał(a):
tam chyba jest klucz "E"
a jaki to klucz?(bo ja nie wiem :/ )
ja to rozkrecałem i udało mi sie to kluczem oczkowym tylko cos mi swita ze ja nie kreciłem za nakretke bo tam jest mało miejsca tylko za głowke sroby :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2008, 19:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: GWlkp
Moje BMW: 318Ci N42 ///
mój sposób jest niezawodny i sprawdzony,nawet nie podchodz żadnymi super kluczami i konskimi dawkam wd-40 ,idziesz do castroamy kupujesz odpowiednią nakretnę M10 czy ja M12(nowa koniecznie) ,na miejscu odpalasz mała kątówkę(wczesniej ściągasz z niej osłone ) zakładasz okularki :zdziwko: i najnormalniej w świecie nacinasz nekretke(nie śrube ),wysoka temperatura podczas nacinania spowoduje jej odrdzewienie się od śruby,następnie łapiesz 2 klucze płaskie i odkręcasz jak po masle,pózniej używasz nowych nakretek,dzieki za punkcik :rotfl:

_________________
Obrazek

Programowanie ,adaptacja kasowanie błedów INPA DIS Ediabas/Gorzów Wlkp kontakt na PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2008, 19:49 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 733
Lokalizacja: WARSZAWA
Jak dla mnie twoj sposob jest prosto ze stodoły.Kolega chciał zrobic to jak czlowiek a nie jak... :mur: Ja u siebie tez odkrecałem choc przyznam ze nie było łatwo.Wez sobie jakas przedłuzke do klucza i krec srube a nie nakretke :D

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2008, 19:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
no ale tam jest tak mało miejsca że szlifierką nawet nie dojdzie... poprostu oto chodzi żeby naciąć te śróby a póżniej je odkręcić i założyć nowe??? dobrze pisze martin2305

nie ma co mówić sposób sie nie liczy ważne żeby odkręcić

próbowałem śróbke tą odkręcić widlakiem to przeskakuje :/

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Ostatnio edytowano 25 kwietnia 2008, 19:57 przez Lukezz, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2008, 19:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: GWlkp
Moje BMW: 318Ci N42 ///
BMW2004, przynajmniej skutecznie,a ze stodoły to moze walenie młotem,ja proponuje naciecie śruby co w tym wielkiego,i tak nie używasz 2 razy tej samej 15letniej nakretki chyba że żałujesz sobie 3 zł,przedłużki tu nic nie dają,miejsca jest zaledwie na korpus klucza płaskiego

_________________
Obrazek

Programowanie ,adaptacja kasowanie błedów INPA DIS Ediabas/Gorzów Wlkp kontakt na PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2008, 19:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: GWlkp
Moje BMW: 318Ci N42 ///
dojdziesz ,pożycz od kogoś małą szlifierkę z mała tarczą 15cm śrdnicy, i zdejmij osłone tarczy na chwilę i trzymając ją w pionie nacieraj na nakretkę od strony skrzyni

_________________
Obrazek

Programowanie ,adaptacja kasowanie błedów INPA DIS Ediabas/Gorzów Wlkp kontakt na PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2008, 20:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
jutro spróbuje twojego sposobu mam nadziejeże puszczą te cholerne śróbki

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2008, 20:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
rdk napisał(a):
nie kreciłem za nakretke bo tam jest mało miejsca tylko za głowke sroby
dokladnie tak samo ja! to robilem ;) nie jest lekko ale da sie to zrobic :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2008, 21:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
lex2222 napisał(a):
rdk napisał(a):
nie kreciłem za nakretke bo tam jest mało miejsca tylko za głowke sroby
dokladnie tak samo ja! to robilem ;) nie jest lekko ale da sie to zrobic :P


no dobra ale takim sposobem sie da odkrecić tylko 3 śróbki ( jeszcze nie próbowałem jutro spróbuje) ale następne 3 się nie da bo on są wkładane w wał :/ i trzeba je jakoś odkręcić no i jak sobie z nimi poradziłeś??

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2008, 18:48 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
odkręciłem wszystkie śróbki i teraz pytanie żeby wyciągnąć tą gume to trzeba odkręcać cały wał czy te śróby od wału sie wyciągają??? prosze o szybką odpowiedz na jutro potrzebne mi autko

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2008, 19:21 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
lukas88 napisał(a):
czy te śróby od wału sie wyciągają??? prosze o szybką odpowiedz na jutro potrzebne mi autko

wyciagaja sie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2008, 19:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
czyli wszysttkie te 6 śrób ma wyjść i ta cała guma powinna wówczas wyjść ???

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2008, 19:25 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
tak :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana przegubu elastycznego wału
PostNapisane: 24 stycznia 2011, 18:14 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: e46
ja w sobote sie za to zabiore mysle ze pojdzie lekko z tym podgrzaniem nakretek szlifierka to czy nie lepiej podgrzac ich palnikiem :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL