Jako pracownik Czakramu polecam jednak BRC. Mało obiektywnie ale może szef czyta
2 ważne sprawy przy zakładaniu instalacji:
1. Nie ma co lecieć po taniości, chociaż drogie nie zawsze oznacza bezawaryjne.
2. Sama instalacja to nie wszystko. Połowa sukcesu to poprwany montaż.
Zalety BRC.
1. Wieloletnie doświadczenia na rynku
2. Bardzo duża liczba warsztatów zajmująca się montażem i serwisem BRC.
3. 2 letnia gwarancja bez limitu kilometrów.
4. Bezproblemowa procedura reklamacji w razie usterki. Ręka w ręke - towar zepsuty wymieniony na nowy a nie regenerowany.
5. System ASISTANCE na terenie całego kraju. (likwidacja usterek nieodpłatnie w wyznaczonych punktach)
W porównaniu do innych instalacji (tzw. polskich składaków)
1. Nie rozjeżdząją się mapy benzynowe po kilkumiesięcznym urzytkowaniu instalacji
2. Centrala gazowa nie traci pamięci po odłączeniu akumulatora
3. Reklamacja- dostajesz fabrycznie nowy towar od razu a nie czekasz 2 tyg. na regenerowany podzespół (zależy od warsztatu)
4. Po 50 tyś km nie musisz wymieniać listwy wtryskowej i reduktora bo nie wytrzymują.
5. Polskie składaki mają zespolone listwy. Zepsuje się 1 wtryskiwacz wymieniasz całą listwę. Przy BRC wtryskiwacze nie są zespolone.
6. Przy BRC nie masz możliwośći stworzenia sobie mapy gazowej. Centrala gazowa automatycznie zczytuję mapę z benzyny. Czyli nie ma co popsuć majstrująć. A jak samochód poprawnie jeździ na benzynie tak samo będzie i na gazie.
Należy jednak pamiętać że wszystko może się popsuć. To tak jak z Mercedesem i Polonezem. I jedno i drugie się psuję, tylko jedno częściej drugie rzadziej. Podobnie będzie z podzespołami. Po gwarancji ceny BRC będą nieco wyższe niż innych istalacji.
Cena Sequenta 24 na 4 cyl wacha sie w granicach 2500-2800, "Polaków" w granicach 2100-2500 w zależności od regionu.
SQ56 czyli na 6 cyl w rzędzie <140 KW 3600-4000 " Polak"- około 3 tyś.
Masz temat do przemyślenia.