BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 15:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] zamiana 318 ti na 2.5 tds czy warto????
PostNapisane: 12 września 2008, 01:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: NML
witam pilnie potrzebuję pomocy posiadam compacta 318 ti 96rok z sekwencją i mam okazję w dobrej cenie nabyć bmw 2.5 tds w sedanie 98 rok przebieg 230 tys nie cofany sprowadzona z niemiec czy warto???? prosze o pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, 01:11 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
wez daj spokoj z tymi tdsami
dzisiaj jednego sprzedalem ktorego sprzedawalem ponad pol roku
te samochody to porazka
mialem compacta 318ti i mialem 318tds
w zyciu bym zadnego tds nie zamienil na compakcika w 1,8 ti


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, 05:12 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 8214
Lokalizacja: Wiocha Choroń k. Częstochowy :)
Moje BMW: ....................
Kod silnika: ....................
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... lit=wodzu6
Ja bym nie zamienił. Co najwyżej zrobiłbym myk z ti na coupe czyli is, a jak coś większego to chyba bym wybrał 2.5, ale to już rzecz gustu, każdy ma inną wizję :hyhy:

_________________
"Ludzi na drogach nie zabijają szybkie samochody tylko słabi kierowcy" /K. Hołowczyc/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] zamiana 318 ti na 2.5 tds czy warto????
PostNapisane: 26 listopada 2009, 14:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: NML
mam problem bmw e39 wciąż spuchniete węże od chłodnicy i co jakiś czas musze dolać płynu co jakiś czas sobie odpowietrzam trochę tymi 2 odpowietrznikami ale nie wiem jak się to dokładnie robi bo jak już zejdą bąbelki to leci woda no i jak już ona poleci to wiadomo że jej coraz mniej w układzie i znowu sie wyświetli ze mało wody i tak w koło nie wiem jak to się dokładnie odpowietrza czy na zimnym czy na ciepłym na zgaszonym czy odpalonym silniku boje się odkręcać korka od zbiornika wyrównawczego na ciepłym silniku bo niby sie zaraz zapowietrzy ale ani mi się nie gotuje ani nic nie kopci trzyma ciągle temp na pół grzeje elegancko w środku ale co jakiś czas wyskakuje kuhlwasser prufen i zaóważyłem że te węże puchną pomóżcie comam zrobić co to może być czy głowice zwalać czy co??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL