ZioMaLa napisał(a):
Orso napisał(a):
ZioMaLa napisał(a):
takze wlasnie radze ci kupowac 6 cylindrowce bo o 4 to duzo zlego slyszalam pozdro:)))
wszyscy wiemy że R6 to bajka, dla ucha jak i osiagów, ale nie rozumiem o co Ci chodzi z R4

. Co takiego złego słyszałś? Jaką masz wiedze na ten temat?
hmmm .... slyszalam ze sa awaryjne no i kumpel niee wierzyl no i kupil... 2.0 no i po 3 miesiacach sprzedal ja bo zaczelo sie sypac wszystko w silniku .... hmm... a w ksiazce serwisowej bylo ze rozrzad byl wymieniany praktycznie 2 miesiace przed tym jak go kupil.... no i niee mozliwe ze po przejechaniu 4 tydiecy na nim ... sie zaczol sypac a za nim reszta ... tylko ze zrobil jedna rzecz noi nastepna sie zaczela sypac...ale wiesz wcale niee mowie ze to sie tyczy kazdego 4 cylindrowca

:P
A to był diesel czy benzyna ? Pewnie miał nabite od groma km.
Orso napisał(a):
ZioMaLa napisał(a):
kumpel niee wierzyl no i kupil... 2.0 no i po 3 miesiacach sprzedal ja bo zaczelo sie sypac wszystko w silniku ....
A wiesz że
2.0 , 2.5 , 2,8 to sa R6, a 1.6, 1.8, i 1.8is to R4....sorki ale poczytaj, albo upewnij sie zanim coś napiszesz

A ty zanim się zaczniesz śmiac to się trochę poucz kolego. E46 320D to też R6 ? E90 320i to też R6 ? Na e36 się świat nie kończy. Koleżanka nie napisała o jaki model chodzi.
Pałkarzzmiany na +

Tylko jeszcze o felgę się prosi ten Compact i lekką glebę
