Cytuj:
raczej nie przyjedzie
Czemu nie? Sam powiedział że jak samochód będzie w warsztacie już rozebrany to żeby dać znać i podjedzie. Ja go rozebrałem w domu więc jutro telefon i musi być - przecież to jego praca
![Cool :cool:](./images/smilies/cool.gif)
czyż nie
![Hyhy :hyhy:](./images/smilies/naughty.gif)
?
Cytuj:
Zgłoś gościowi dodatkowe oględziny, jeśli coś będzie sapał to zanieś prośbę na piśmie i weź kopię pisma z pieczątka wpływu do HDI
Punkt 1 mówi o tym że mogę zgłosić dodatkowe oględziny.
Cytuj:
Widziałem, że gość zapisał do wymiany tunel wentylatora (przypuszczam, że jest połamany) to warto też rzucić okiem na wentylator i wisko. Odchyl chłodnice, albo całkiem je odrzuć na bok i sprawdź.
Tak chodzi o ten tunel na samym przodzie. Chyba kierownica powietrza się to zwie? I jest połamany na środku, ale nie wiem czy jest sens to wymieniać bo akurat w tamtym miejscu nie spełnia on żadnej funkcji, wystarczy chyba skleić. Ale fakt faktem mi się należy
![Wesoly :)](./images/smilies/smile.gif)
Co to jest wisko? Wentylator chyba jest cały, jak patrzyłem. Tylko nie mam pojęcia czy nie przesunął się trochę do przodu... Jutro pokombinuję jak to odkręcić , bo dziś nie mogłem się za bardzo doszukać.
Cytuj:
Za cholerę nie mogę rozczytać 9 punktu w protokole????
Ja też za nic nie mogę tego odczytać. Może lepiej podam co zostało zakwalifikowane do wymiany.
-Maska
-Zderzak + wszystkie listwy (3) + kratka na dole
-Tablica rejestracyjna
-Brewki pod lampami
-Oba reflektory (na jeden -50%)
-Jeden kierunek
-Jeden ten pipek - od klaksona (który siedzi w belce)
-Belka (-50%)
-2 x tunele chłodzenia tarcz.
-Kierownica powietrza.
-Cały pas przedni
-Jeden halogen. (jak przyjedzie to uzna i drugi, bo zaczep się wygiął)
-Nerki x2
-2 błotniki do naprawy (chociaż nie wiem czy się nie kłócić o prawy błotnik - na nim nie ma żadnej szpachli a został wygięty - nie ma na nim zdartego lakieru, ale są ślady pofalowania w górnej części, no i ogólnie się zagiął , więc w sumie czemu naprawa?) Po za tym dość mocno się rusza w górnej części koło szyby - w tym końcowym łączeniu.
-2x nadkola plastikowe (krótkie części). - chociaż ta górna część też trochę oberwała i się połamała. Ale powiedział że nie uzna bo są jakieś ślady po wkrętach
![Srednio :|](./images/smilies/mellow.gif)
Ale co mnie to obchodzi... Przecież przez stłuczką tam nie było połamane.
-Zamek maski
No i będzie musiał uznać :
-Chłodnica wody
-Chłodnica klimatyzacji + nabicie
-Silniczki regulacji lamp
-Ten element który styka się z błotnikiem po prawej stronie (do którego mocuje się pas)
-Pod lampą porysowany trochę ten element metalowy (nie wiem jak się nazywa) - i nie wiem czy to uzna
Jutro dzwonie od rana i będę im truł żeby przyjechał.
Cytuj:
Co do chłodnic to ta która jest pierwsza od frontu to klima, a za nią chłodnica wody. Wyciek widoczny gołym okiem. Chłodnica wody zmasakrowana - wygięta w banan i oberwana dołem, klima poprzygniatana na radiatorze i na rdzeniu, pewnie też wygięta (jeśli nie to warto ją też zrobić w banan)
Wystarczy tak rozebrany samochód aby stwierdził szkodę obu chłodnic? Bo w sumie ta z tyłu jest mniej widoczna , ale gołym okiem widać że jest wygięta od dołu...
Cytuj:
Powyciągaj silniczki z reflektorów, bo nic nie ma na ich temat, a mówiłeś że padły?
Tak o tym zapomniałem wspomnieć. Lepiej wyciągnąć czy może lepiej żeby były podłączone lampy i mu pokaże że telepią w miejscu... ?
Cytuj:
A co z odbojami zderzaka nie złożyły się ?
Odboje są chyba całe. Ale jutro w dzień wystawie na dwór i dokładnie oglądnę.
Cytuj:
A najlepiej jak będzie kosztorys to spunktuj wszystko punkt po punkcie czy wszystko jest, albo bierz rzeczoznawcę i niech on to zweryfikuje. Jeśli mi się uda i znajdę wolną chwilę to zrobię z ciekawości kalkulację, zobaczymy co z tego wychodzi
Będę bardzo wdzięczny. Przynajmniej będę wiedział na czym stoję i czy warto będzie się z nimi sądzić.[/quote]
Panowie - skuzi111 i robiola1 - na prawdę wielkie dzięki że poświęcacie mi wasz cenny czas ![Zdrowko :zdrowko:](./images/smilies/cheers.gif)