BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 czerwca 2025, 14:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] Problem z dyfrem? przegubem? co to moze byc??
PostNapisane: 23 lipca 2009, 14:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 485
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57/TU
Witam, mam taki problem ostatnio jak konkretniej ruszylem bez kontroli trakcji w lewo to uslyszalem dzwiek z prawego tylnego kola (czyli tego dociazonego), odglos przypominal przeskakiwanie kol zebatych albo cos w rodzaju zerwanego przegubu w przednio napedowce. Orientuje sie ktos co to moze byc?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 15:00 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 284
Lokalizacja: Llandudno,Walia,UK
Moje BMW: E36 E90 f10
Kod silnika: m50b20 m47n2 N47d20c
a masz szpere czy zwykly most?
jesli masz szpere to sie wlasnie konczy w sumie jak niemasz to konczyc sie moze tez wieniez nz roznicowce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 18:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 485
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57/TU
z tego co mi wiadomo to nie mam szpery, co to jest ten wieniec i czy to drogi zabieg bedzie naprawa tego ustrojstwa??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 20:29 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 284
Lokalizacja: Llandudno,Walia,UK
Moje BMW: E36 E90 f10
Kod silnika: m50b20 m47n2 N47d20c
jak ci sie sypnie most to kup na szrocie uzywke koszt okolo 200 d0 300zl bez szpery tylko pamietaj zeby te same przelozenie mial jestono wybite na blaszce przykreconej pod sruba na tylnej obudowie mostu u ciebie powinno byc 3.45


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 21:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 485
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57/TU
mationo napisał(a):
jak ci sie sypnie most to kup na szrocie uzywke koszt okolo 200 d0 300zl bez szpery tylko pamietaj zeby te same przelozenie mial jestono wybite na blaszce przykreconej pod sruba na tylnej obudowie mostu u ciebie powinno byc 3.45


tym ze moze mi sie cos takiego stac to raczej mnie nie pocieszyles tym bardziej ze mam sprzeglo jeszcze do wymiany :kwasny: na razie dzieki za dotychczasowa pomoc ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 21:50 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
takie są skutki katowania auta :super: :super: :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 22:05 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
to jeszcze nie tak wielki problem -wyczuwa sie tylko wlasnie na zakretach - ale prosto i spokojnie jezdzac pojezdzisz jeszcze sporo -nic nie slychac a na prostej mozna dawac czadu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 06:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 485
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57/TU
andrzej520 napisał(a):
takie są skutki katowania auta :super: :super: :super:


Nie katuje swojego autka ;) czasami tylko zdarzy mi sie troche zwawiej ruszyc :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2009, 08:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 485
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57/TU
Okazalo sie ze wyleciala jedna sruba z gumowego lacznika na wale i skrzyni biegow i to bylo przyczyna tego walenia przy ostrym ruszaniu, po wkreceniu nowej sruby problem zniknal :) temat do zamkniecia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL