BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 17:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2009, 15:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Moje BMW: F10
jeszcze jedno, komory są połączone ze sobą TYLKO tą rurka, czy jest tam jakaś normalna szczelina przez która się poziomuje paliwo ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2009, 19:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 430
Lokalizacja: Lubawa
ta rurka prawdopodobnie jest zgrzana razem z bakiem , jak nie masz kompresora to weź kawałek drutu i przepchaj ją drutem

_________________
Wygląd to rzecz gustu a o gustach się nie dyskutuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2009, 20:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Moje BMW: F10
prawdopodobnie tak, ale z drugiej strony czemu jeżeli leję paliwo to wlewa się full i dwie komoru są pełne? przecież jeżeli rurka jest zatkana to jakim cudem leci tam paliwo...nie bardzo rozumeim..
proszę o wypowiedź na temat kompetentnej osoby dziekuje z gory


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 00:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Moje BMW: F10
nikt nie wie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 05:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 430
Lokalizacja: Lubawa
u góry zbiornika powinna być taka sama rurka

_________________
Wygląd to rzecz gustu a o gustach się nie dyskutuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2009, 09:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Moje BMW: F10
tak jest taka rurka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2009, 10:22 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
tomeknh napisał(a):
I tak offtopic - co oznaczają poszczególne liczby przy teście zegarów, jako 1 pokazuję się przebieg, potem 2,3,4,5,6 i jakieś kilometry a nie bardzo wiem co oznaczają.


to nie jest przebieg poczytaj na forum to już było


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 23:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Moje BMW: F10
teraz dodatkowo kontrolka od rezerwy już równiez sie nie swieci...myslalem ze padl zegar ale zrobiłem test i smiga elegancko....takze ja juz nie weim co z tym bakiem, czyscilem styki, sprawdzalem kabelki, ruszalem nimi, sprawdzalem plywaki i nic.......


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL