BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2025, 20:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39] Na blok silnika kapie paliwo (Tds).
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 17:34 
Witam,
Jak w temacie z przodu silnika ,chyba w okolicach pompy kapie mi paliwo :zalamany: .
Miał ktos z was taki problem? Co to może być i jakie będą ewentualne koszty naprawy,
z góry dzięki za pomoc.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 17:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2213
Lokalizacja: 3CiTy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57
ciezko powiedziec,nie widzac co i jak
a probowales "wymacac" gdzie jest "mokre/gdzie sie poci"

ja z praktyki wiem,ze najlepiej podjechac do kogos kto sie zajmuje BMW a on bedzie wiedzial :ok:

_________________
Bayerische Motoren Werke...
MĂłj byÂły Is-ik
Chcesz kupiĂŚ zadbane e39?? -> Moja 528i

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 20:36 
Dzięki pablo022 za próbę pomocy.Napisałem o tym problemie bo kiedyś na forum czytałem o pobnej sytuacji (zapach ropy w aucie i na zewnątrz) koleś pisał coś o uszczelnieniach w pompie paliwa że dało się naprawić bez jej wyciągania oraz podawał konkretne kwoty za naprawę . Niestety nie mogę znależć tego posta ,a wydaje mi się że u mnie będzie podobny problem.
Tak czy siak będę musiał jechać do fachowca ,próbuje jednak zgłębić temat żeby nie wciskano mi kitu.
pozdro.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 22:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2213
Lokalizacja: 3CiTy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57
najpierw trzeba znalesc miejsce,ktore jest nie szczelne, a potem zweryfikowac przyczyne i zaplanowac ewentualna naprawe/uszczelnienie/doszczelnienie

pozdro

_________________
Bayerische Motoren Werke...
MĂłj byÂły Is-ik
Chcesz kupiĂŚ zadbane e39?? -> Moja 528i

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 23:18 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Są trzy powody tego problemu.
-wężyki przelewowe na wtryskach,
-czujnik na wtrysku czwartego cylindra,
-pompa wtryskowa.

Wężyki może wymienić każdy mechanik, czujnik na wtrysku wiąże się z wymianą na drugi całego wtrysku, a uszczelnienie pompy to robota dla osób z właściwą wiedzą. Najczęściej padają uszczelki pod nastawnikiem pompy, które zdobyć można tylko w Boschu i ich wymian łączy się z ustawieniem właściwej dawki.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 13:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: z nienacka
Ja mialem nie dawno taki problem :)
Na początku okazalo sie ze cieknie z pompy ( mialem problem tez z zapalaniem na ciepłym silniku wiec pompe zregenerowalem oczywiscie calosc mechanike i elektronike) Uszczelnianie okolo 350zl regeneracja 1600-2200zl w troim przypadku moze wystarczy tylko uszczelnic.
Nastepnie okazalo sie ze cieknie wtryskiwacz sterujący tak jak kolega wyżej napisał wymieniamy go i po problemie tylko koszt 650zl za nowy wtrysk i oczywiscie warto przyokazji zmienic weżyki przelewowe dobiazg jezeli chodzi o koszty
U mnie juz jest ok
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 18:35 
Witam,
robertbmw , GAD666 ,panowie dzięki wielkie :padam: własnie o te informacje mi chodziło ,jesteście wielcy :super: Teraz udam się do fachowca i niech zapadnie wyrok,oby to były tylko te uszczelniacze :/
Pozdrawiam.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 19:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: Polanica ZdrĂłj
Mi ostatnio lało z wężyków powrotów, operacje zrobiłem pod sklepem z częścmi, wężyk wyniósł mnie 11 zeta za metr:D Ale musze dodac ze wtedy zdziwiło mnie czemu na 100km diesel spalił 20 litrów, hehe musiało sie lać jak szalone


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 14:09 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 63
Lokalizacja: Wawa
Pozwole sobie odswierzyc temat. Mi rowniez cieknie paliwo gdzies spod pompy (nie udalo mi sie wymacac dokladnie gdzie ale na oko jest to spod pompy). Spalanie teraz rzedu 15l po miescie :kwasny: Do tego czesto na zimnym silniku ma problem z odpaleniem za pierwszym razem i trzeba go dosc dlugo krecic, a powyzej 3tys obr. strasznie kopci (choc nie wiem, czy to akurat zwiazane jest z pompa). Czy to tak samo wina uszczelniaczy i czy moze znacie kogos w wawie kto zrobi to dobrze i we w miare ludzkiej cenie?

_________________
PiÂłeÂś? Nie jedÂź! Nie piÂłeÂś? Wypij !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL