BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 18:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] problem z paleniem
PostNapisane: 3 września 2009, 19:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: PrzemyÂśl
Cześć wszystkim Moja bemka to E-36 318i Rok pr to 91 a motor to 1.8 m40 Mam problem z zapaleniem jak postoi przez dłuższy czas np.8godz lub przez noc Obiawy są takie że muszę ją bardzo długo kręcic aby odpaliła ( zaczyna łapac i gaśnie )Jak już odpali i pochodzi przez chwilkę (ok 1 min) przy powtórnym paleniu już odpala normalnie Wymieniłem filtr paliwa , paliec przerywacza ,świece . pompa paliwowa się odzywa .byłem na kompie (nie ma żadnych błędów) a problem dalej się powtarza Proszę o pomoc bo zaczynam dostawać szału


Ostatnio edytowano 3 września 2009, 23:22 przez tomektzh, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2009, 19:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
A sprawdzałeś pompkę paliwa? Może ona nie trzyma i im dłużej auto postoi tym paliwo dalej zleci a ona nie nadąży dopompowac.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2009, 20:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: PrzemyÂśl
Też tak myślałem i dlatego rozebrałem ją bo myślałem że jest w niej jakiś zaworek zwrotny (nic takiego niema) a niewiem jak ją sprawdzic czy trzyma ciśnienie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2009, 23:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 158
Lokalizacja: okolice Krakowa
sprwadz jakie cisnienie masz na listwie doprowadzającą paliwo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2009, 23:22 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
tomektzh, podjedź na kompa... podobne objawy miałem przy padniętym czujniku położenia wału... ale może być też czujnik położenia wałka rozrządu padniety....

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 13:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: PrzemyÂśl
Byłem na kompie i nic nie wykazał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 07:25 
Offline
Forumowicz

Wiek: 46
Posty: 100
Lokalizacja: MakĂłw Mazowiecki
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52
U mnie w 323i też długo kręci z rana około 3 sek, jak odpali potem jest wszystko dobrze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 07:46 
Offline
Forumowicz

Wiek: 46
Posty: 100
Lokalizacja: MakĂłw Mazowiecki
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52
U mnie w 323i też długo kręci z rana około 3 sek, jak odpali potem jest wszystko dobrze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 19:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: PrzemyÂśl
Czy ma ktoś może fotke gdzie znajduje sie czujnik położenia wału bo niewiem gdzie to cholerstwo się znajduje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 21:25 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 38
Lokalizacja: Stalowa Wola
Moje BMW: e36
Kod silnika: m43b16
z przodu silnika przy kole pasowym wału (czasem ciężko dojżeć - lepiej widać od spodu auta)

_________________
szpachlo kit i bedzie git


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 06:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: PrzemyÂśl
A co to jest za czujnik pod kolektorem ssącym Jeden to czujnik przepustnicy a niżej to nie wiem co to jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2009, 21:37 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 38
Lokalizacja: Stalowa Wola
Moje BMW: e36
Kod silnika: m43b16
na głowicy jest czujnik temperatury płynu

_________________
szpachlo kit i bedzie git


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2009, 21:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
dzejoo7 napisał(a):
na głowicy jest czujnik temperatury płynu
nie na glowicy tylko z boku glowicy :rotfl: pod kolektorem ssacym(pod nim)

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

a co do tego palenia to obstawiam czujnik polozenia wału lub moze przeplywka swiruje :znudzony: :znudzony:

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL