BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 czerwca 2025, 12:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] e39 przegrzanie silnika pomocy..
PostNapisane: 2 września 2009, 19:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 81
Lokalizacja: Sochaczew
Witam.. jadąc z pracy 120 km/h średnio.... nagle zgasl mi silnik .. temperatura na czerwonym polu... auto to e39 tds 98r.. do rzeczy.

(prawdopodobnie zabraklo plynu..)

nastepnego dnia po tym zdarzeniu przejechalem okolo 50km ...

NIe mam efektu mleka pod wlewem oleju, autko chodzi jak wczesniej

Odkrecilem korek od zbiorniczka z plynem.. jak dodaje gazu to z tego cienkiego węzyka tryska do zbiorniczka plyn.. czy to normalne?

jaka pojemnosć ma w 39 uklad chloedzenia (chodzi mi tu ile trzebva wlac plynu zeby bylo Maximum)

czy na 100% cos sie stalo czy jest mozliwe ze moja nieuwaga uszla mi tym razem na sucho..?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 13:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 6
Lokalizacja: Reda
Moje BMW: 530d tourning
Kolego miałem podobnie u siebie, przyczyną było zabrudzenie chłodnicy czyli muchy, kurz itp. kluczyk chba 10 i karszer na myjni załatwił sprawe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 15:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 143
Lokalizacja: ZambrĂłw
sprawdz czy masz obieg. Rozgrzej auto do normalnej temperatury pracy (strzałka w pionie) i sprawdz czy wąż idący od termostatu do chłodnicy (ten dolny) robi się ciepły. Jeśłi nie to albo nie masz obiegu albo termostat sie zaciął. Możliwe że pompa wody nie domaga często zdarzają sie ukręcone wirniki w TDS. Możliwe jest też że masz w dalszym ciągu mało płynu w układzie. Poczekaj więc aż auto ostygnie. dolej do zbiornika wyrównawczego płynu ( jeśli jest mało) odpal silnik, przełącz nawiew na MAX ciepłe powietrze. Pilnuj temperatury silnika i stanu płynu. Jeśli jego poziom zmniejsza się dolewaj. Jak juz auto osiągnie temperaturę i płyn zacznie sie podnosić zakręć korek zbiornika i poluzuj odpowietrznik układu chłodzenia tak żeby uchodziło powietrze (spieniony płyn lub bomble). Obserwój temperaturę. TDS jest bardzo czuły na przegrzanie. Oby nie było juz po głowicy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 17:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 81
Lokalizacja: Sochaczew
Dzieki wielkie tak zrobie:) i dam znac:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL