BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 lipca 2025, 00:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Wahacze, które wybrać?
PostNapisane: 21 października 2009, 21:13 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 20
Lokalizacja: Czarnków
Moje BMW: E46 320i
Kod silnika: M52B20
Wiem że to nie są najlepsze firmy, ale co sądzicie o tych i czy może ma ktoś takie.
Jeśli to badziewia to wiadomo trza kupic lepsze, ale mam trochę wydatków ostatnio wiec szukam oszczędności
http://moto.allegro.pl/item787332569_no ... kraft.html
http://moto.allegro.pl/item789229446_wa ... sc_ss.html
http://moto.allegro.pl/item778788428_wa ... norot.html
http://moto.allegro.pl/item778788428_wa ... norot.html
http://moto.allegro.pl/item790632321_wa ... akosc.html


Ostatnio edytowano 21 października 2009, 21:15 przez Nana20, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: re
PostNapisane: 21 października 2009, 23:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 1922
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Moje BMW: E92 335i, Z3 2,8 FL
Kod silnika: N54B30, M52TUB28
Jeśli zalezy Ci na oszczędności to z tych wahaczy mozesz brać te najtańsze. Bo wszystkie co wskazałeś są na jedna modę i tyle samo zrobisz na nich km. Natomiast jesli pojawi się u Ciebie nagły napływ gotówki to brał bym ori BMW lub Mayle - maja wymienne sworznie i na dłuzszą metę Ci się to połaci.

Jeśli jakos pomogłem to kliknij ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 00:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
sabbath napisał(a):
Jeśli zalezy Ci na oszczędności to

sabbath napisał(a):
brał bym ori BMW lub Mayle


Jak się nie ma pieniędzy to się nie oszczędza. Chytry dwa razy traci. W tym przypadku kupił bym lepsze i zapomniał o tym na dłuższy czas.
Na ile wystarczą takie low-endy? A na ile hi-end?
Widziałem że na forum ktoś takie wsadzał?

W skrajnym przypadku, brał bym najtańsze, ale to w bardzo skrajnym.

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 10:44 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1002
Lokalizacja: Toronto, ON
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Dobry wahacz niestety kosztuję od 400-450PLN w gorę. Nie ma cudów, te za połowę tej ceny starczą na odpowednio mniej kilometrów.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 19:06 
ja założyłem w sirpniu wahacze firmy TRW bo takie mi polecili w warsztacie i jaj na razie jest ok kosztowały ok 450 za sztukę. w aso mieli po 1000 za sztukę :hyhy:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 19:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
Nana20 napisał(a):
szukam oszczędności
to wymień same sworznie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 20:02 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
AC_SCHNITZER napisał(a):
to wymień same sworznie.
w e46 sie nie da :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 20:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
Clatrine napisał(a):
sie nie da
to jeszcze mało wiesz albo sie na czytałeś bzdurnych postów na ten temat. przerabiałem temat i jak na razie jestem jeden z nie licznych którzy wymienili nie wymienne sworznie :ok:
w tych wahaczach (niby) nie wymiennych robi się to tylko raz. takie ja mam.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 20:22 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
AC_SCHNITZER, napewno w ORi wymieniałeś? wiem ze sie da ale to nie jest to samo juz i trzeba uwazac przy tym dlatego nie warto tak robic... a jak sa nie wymienne to nie wymienne i juz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 22:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
jacek.kupracz napisał(a):
Dobry wahacz niestety kosztuję od 400-450PLN w gorę.
hmmm do mojej e39 Lemforder 270pln

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 22:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1521
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: 528i 318i
Kod silnika: M52TUB28 M40B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
Łukasz ale zależy który wahacz, w E39 masz dwa a w E46 masz jeden jak to w trójkach

Nana20, a może taki :

http://www.allegro.pl/item775424835_wahacz_wahacze_bmw_3_e46_orginal_bmw_nowy.html

_________________
www.bmwklubtorun.pl

MOJA E34 528i DELPHIN METALIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
MOJA E39 535i V8 BIARRITZBLAU METALLIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=60703 ( Sprzedana :-( )
MOJA E30 318i CIRRUSBLAU METALLIC ==>> viewtopic.php?f=6&t=78957


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 22:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
groocha napisał(a):
Łukasz ale zależy który wahacz
w sumie racja

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 10:25 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 70
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46
podłańcza się do pytania, czy kupić tanie za 200zł za szt czy Febi około 450zł??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 10:26 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 70
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46
podłańcza się do pytania, czy kupić tanie za 200zł za szt czy Febi około 450zł??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 10:26 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 70
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46
podłańcza się do pytania, czy kupić tanie za 200zł za szt czy Febi około 450zł??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 10:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
Napewno nie febi. Meyle, lemforder lub oryginalne bmw, w których w przyszłości będziesz miał możliwość wymiany samych sworzni. Tanie nie pociągną raczej zbyt długo.

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 14:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 225
Lokalizacja: Inow³ódz
jurexxx napisał(a):
Napewno nie febi.

a dlaczego nie , wymieniałem ostatnio tylne tuleje wachacza przedniego, były oryginalne i właśnie były febi
jurexxx napisał(a):
oryginalne bmw

orginalne BMW są też zamawiane u podwykonawców tylko bity jest na nich znaczek BMW.
jurexxx napisał(a):
będziesz miał możliwość wymiany samych sworzni

pewnie tylko ile razy wciśniesz nowe sworznie w aluminium, aluminium to nie stal.
JankielW_wa napisał(a):
kupić tanie za 200zł za szt czy Febi około 450zł

zależy na jakie cie stać kolego.
Z tymi drogimi częściami to jest tak jak z ciuchami że płacisz za marke, nie zawsze jest tak że co tańsze to gorsze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 15:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
Biały_79 napisał(a):
pewnie tylko ile razy wciśniesz nowe sworznie w aluminium, aluminium to nie stal.


Jak często wymieniasz sworznie? Nowy wahacz, będzie siedział w aucie aż do jego sprzedaży, chyba że ktoś planuje jeździć nim do końca świata, lub o jeden dzień dłużej.

Robisz raz porządnie i jesteś zadowolony, co do tańszych elementów zawieszenia widziałem tanie, nowe, nieużywane sworznie, posiadające luzy większe niż w zużytych oryginalnych.

Biały_79 napisał(a):
a dlaczego nie , wymieniałem ostatnio tylne tuleje wachacza przedniego, były oryginalne i właśnie były febi


Febi nie jest jakimś pionierem w elementach zawieszenia, jeśli w tej samej cenie mam lemfo lub meyle, to ja wybieram te drugie.

Biały_79 napisał(a):
zależy na jakie cie stać kolego.


I tu jest pies pogrzebany :ok:

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 15:58 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 20
Lokalizacja: Czarnków
Moje BMW: E46 320i
Kod silnika: M52B20
Cytuj:
Z tymi drogimi częściami to jest tak jak z ciuchami że płacisz za marke, nie zawsze jest tak że co tańsze to gorsze.


No właśnie to też jest pewien problem, czy na tych tanich gorzej się jeździ czy "tylko" na krócej starczają... Chyba kupie jednak coś lepszego, bo jak za jednym zamachem wymieniam praktycznie całe przednie zawieszenie to niech już na troche starczy :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 16:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 195
Lokalizacja: PL
ja tez wlasnie jestem na kupnie wahaczy do e46 i powiem Ci ze z doswiadczenia wiem ze jedna mina cyz zalozymy oryginalne czy zamienniki, oba maja rok gwarancji, zakladalem juz lemfordery ktore wybijaly sie po pol roku a zakladalem takze zamienniki z najnizszej polki ktore sluzyly dluzej na polskich drogach nie am reguly jedno i drugie sie wytrzepie :padam:

co nie zmienia faktu ze kupie wzmacniane meyle za 450pln sztuke + tuleja 150 pln tak wiec 1100 PLN komplet na przód :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL