BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2025, 14:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] niskie obroty na paliwie
PostNapisane: 21 lipca 2009, 11:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: ostrĂłw wlkp
dziwny przypadek jak odpalam na gazie jest ok minimalne falowanie obrotów jak to na gazie ale gdy włącze na paliwo obroty spadaja do ok 400 i smierdzi jakby nie przepalal calej dawki paliwa telepie calym autem dziwne jest jeszcze to ze jaj dodam gazu to wchodzi na obroty bez problemu pompcy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 16:32 
Offline
Forumowicz

Wiek: 46
Posty: 289
Lokalizacja: BSK & FMI
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47N
myśle że to może byc nagar na wtryskiwaczach gdyż jeździsz na gazie a w tym czasie wtryski są suche. na wyższych obrotach paliwo się przebija dlatego chodzi oki. spróbuj dodac jakiejś domieszki do paliwa do czyszczenia wtrysku i pośmigaj troche na samej benzynce. może się odetkają.
możliwe też że komputer nałapał błędów jak to przeważnie bywa jak się jeździ na gazie i zmodyfikował trochę ustawienia pod gaz. jak przejedziesz się na benzynie to powinno wrócić do normy. :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 21:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: ostrĂłw wlkp
skojarzyłem teraz ze właśnie od tego momentu tak zaczeło sie dziać od kiedy dolałem do paliwa tego preparatu na przeczyszczanie wtrysków dzisiaj na gazie tez przez pewien czas na takich niskich obrotach chodził ale po chwili juz było ok lecz gdy przełacze na paliwo to odrazu obroty spadaja do 400. Prawda to ze jak odlacze akumulator na cala noc to skomputer wykasuje te bleby?????????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 22:06 
Offline
Forumowicz

Wiek: 46
Posty: 289
Lokalizacja: BSK & FMI
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47N
czy jak wyłączysz akumulator na całą noc to komp wykasuje wszystkie błędy to nie wiem. w niektórych markach aut tak. ale czy bmw tak ma to nie wiem.
możesz jeszcze sprawdzić silniczek krokowy, przeczyścić go, sprawdź sondę lambda czy nie jest walnięta.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 23:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: ostrĂłw wlkp
a jak to mozna sprawdzic czy ta sonda jest sprawna ? spróbuje jeszcze ja przegonic na paliwie tak jak pisałeś ma trase jutro 120 km zobaczymy co sie bedzie dziac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lipca 2009, 07:40 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: BorĂłwno
Kolego wszystkich błędów i tak nie skasujesz, ale wystarczy że ściągniesz klemy z akumulatora i je połączysz ze sobą na parę sekund co spowoduje rozładowanie się kondensatorów.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 14:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: ostrĂłw wlkp
a czy pompa paliwa moze odpowiadać za nierówne obroty również na gazie ???? bo czasami głośno ja słychać i wtedy właśnie obroty wariuja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 22:03 
Offline
Forumowicz

Wiek: 46
Posty: 289
Lokalizacja: BSK & FMI
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47N
Pompa paliwa raczej nie ma nic wspólnego z jazdą na gazie. Ale jeżeli jest walnięta to na paliwie może nie chodzić jak należy. Wiem że można sprawdzić wydajność pompy paliwa.

Proponuje pojechać na komputer. Podłączysz i wszystko powinno być widać jak na dłoni. Będziesz miał pewność co nawala. Mniej kłopotu, stresu niż sprawdzanie wszystkiego po kolei i na pewno mniejsze koszta.

Co do sondy lambda można ją sprawdzić ale raczej tylko mechanik albo gazownik będzie miał tester do sondy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 13:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: ostrĂłw wlkp
tak zrobie pojade na kompa zobaczymy co pokarze bo ja juz nie wiem co to moze byc jak mu sie chce chodzi wrecz idealnie ale czasami głupieje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 21:30 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 789
pompa nie ma nic do rzeczy jeśli mówimy o gazie
wlej preparat i pojeździj na PB jakieś 100 km zobacz jaki przyniesie skutek jesli podejrzewasz wtryski (zapieczone)..
jesli zdejmiesz klemy błąd zostanie skasowany, lecz jeśli błąd pokazuje jakaś uszkodzona część i wystąpi nadal to ponownie zostaje zapisany w pamięci komputera.
kasowanie błedow wiele nie pomaga ponieważ po 20 uruchomieniach silnika powyżej 1000 obrotów gdy błąd nie wystepuje zostaje automatycznie skasowany.
tak zostało zapisane w programie komputera.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL