BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 13:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] układ chłodzenia / uszczelka - pytanko
PostNapisane: 28 października 2009, 09:50 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 49
Lokalizacja: wietnam
Moje BMW: e36 316
Kod silnika: m40
:wstyd: koledzy pytanko mam - ostatnio wymieniałem płyn chłodniczy i pompe wody bo zaczęła przeciekać zaraz po wymianie . przy odpowietrzaniu zauważyłem że wąż z lewej strony chłodnicy (dolny) przy zwiększeniu obrotów silnika lekko twardnieje tzn ciśnienie już jest ale jak dodam gazu trzymając go czuję że robi się jeszcze większe - czy to normalne ?? wczoraj zauważyłem na bagnecie lekki biały osad :zly: czy to uszczelka ? dodam że płynu narazie nie ubywa a oleju nie przybywa a autem śmigam w sumie tylko do pracy kilka km

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 10:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
bialy osad na bagnecie moze wynikac z twoich malych przebiegow , nienagrzewasz oleju do odpowiedniej temperatury i woda nieodparowuje z oleju . jezeli puchnie tylko dolny waz to nic groznego aczykolwiek niemozna tego bagatelizowac . W pierwszej kolejnosci wymien olej i poprawnie odpowietrz uklad oraz sprawdz czy pompa kreci sie w ta strone co trzeba


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 10:45 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 49
Lokalizacja: wietnam
Moje BMW: e36 316
Kod silnika: m40
tzn sprawdzić czy napewno pasek jest dobrze założony ? jak tą pompę sprawdzić czy dobrze się kręci ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 10:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 433
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: e 36 323
Kod silnika: m52b25
a takie pytanie do przedmówcy co mu da ta wymiana oleju jak za tydzien zrobi mu sie to samo.
LPG posiadasz w pojezdzie? jesli tak to ten budyn bedziesz mial o tej porze roku druga sprawa to chszczone paliwo w naszym kraju.
A ten przewod bedzie puchl dopuki termostat sie nie otworzy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 11:06 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 49
Lokalizacja: wietnam
Moje BMW: e36 316
Kod silnika: m40
gazu nie ma ! ale ten wąż puchnie tylko jak dodam gazu a po chwili jak puszczę to lekko spada ciśnienie - a termostat już otwarty chyba bo ten wąż gorący jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 11:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
septi napisał(a):
a takie pytanie do przedmówcy co mu da ta wymiana oleju jak za tydzien zrobi mu sie to samo.
niekoniecznie , wielokrotnie przyjezdzal do mnie klient wystraszony bo mleko na bagnecie , po wymianie oleju wszystko wracalo do normy . Stary olej posiada cechy hydroskopijne i to jest przyczyna bialej zawiesiny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 11:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 424
Lokalizacja: Gliwice\Wilcza
Moje BMW: E36 320iA, E39 520iA
Kod silnika: M50B20, M52B20
ja mam LPG w trzecim BMW i o żadnej porze roku nie miałem w żadnym aucie budyniu w oleju :!:
jak do licha można źle założyć pompę wody :?: :!:
Chyba że Ci się termostat otwiera zbyt późno lub nie do końca :?:
Może warto go wyjąć i przeczyścić :?: Kamień syf itp albo jak już będzie na wierzchu może jednak wymiana na nówkę w końcu to żaden koszt a ważna sprawa :?: :!:

No i chrzczone paliwo w naszym kraju ma się do puchnących węży jak tylni napęd w moich samochodach do moherowego beretu mojej sąsiadki :!: :dontgetit:

_________________
pozdrawiam
StraHu



BMW uchyla nam skrawek nieba za życia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 17:56 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 293
Lokalizacja: Gostynin/Plock
Moje BMW: e36 Touring
Kod silnika: m52b28 :)
Garaż: http://www.thebestof.com.pl/zgloszenia_ ... php?id=162
StraHu napisał(a):
No i chrzczone paliwo w naszym kraju ma się do puchnących węży jak tylni napęd w moich samochodach do moherowego beretu mojej sąsiadki
Cięta Riposta StraHu, :rotfl: :rotfl:

_________________
Tuleje poliuretanowe !! www.mpbs.pl Zniżki dla forumowiczów! www.mpbs.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 08:13 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 49
Lokalizacja: wietnam
Moje BMW: e36 316
Kod silnika: m40
koledzy co myślicie o tym :

http://moto.allegro.pl/item796741111_li ... wodny.html
niby komorę spalania uszczelnia :zdziwko:
próbował ktoś tego ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 10:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
piotrekM50 napisał(a):
koledzy co myślicie o tym :

http://moto.allegro.pl/item796741111_li ... wodny.html
niby komorę spalania uszczelnia :zdziwko:
próbował ktoś tego ???
nieeeeeeeeeeee [cenzura] nieeeeeeeeeeeeeeeeee , czy dupe wycierasz palcem ?????????????? najpierw wymien olej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i zrob traske z 50 -100 km i potem powiedz jakie sa wnioski


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 12:04 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 49
Lokalizacja: wietnam
Moje BMW: e36 316
Kod silnika: m40
ok tak zrobię :wstyd:

pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E36] układ chłodzenia / uszczelka - pytanko
PostNapisane: 19 grudnia 2009, 17:45 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 49
Lokalizacja: wietnam
Moje BMW: e36 316
Kod silnika: m40
śmigam już od dłuższego czasu i wszystko jest git :hurra: zrobiłem tak jak Gość4x4 polecił (dzięki!!) wymiana oleju i trasa - od tamtej pory wszystko ok, a już myślałem że głowica lub uszczelka. :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL