BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 19:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Inspekcja
PostNapisane: 4 listopada 2009, 19:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 322
Lokalizacja: Będzin
Moje BMW: E36,316i
Próbowałem dziś skasować i nic , połaczyłem ze sobą pin 7 i 19 nawet próbowałem 7 łączyc z masą od akumulatora i nic wszytko robiłem według opisu nawet nic sie nie dzieje ,nic sie nie zaswieca nic nie gasnie 0 jakiej kolwiek reakcji , czy moze to być spodowane tym ze mam ukryty przycisk (to jest chyba do odciecia zaplonu bo jak go nie wlacze to samochodu w ogole nie da sie odpalic) i mam tez alarm co mam z Tym zrobic?? Proszę o rade

_________________
Zobacz Moje E36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 19:35 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
Po 1 metoda na druciki to właśnie jak te druty druciarstwo :]

Po 2 sa specjalne kasowniki inspekcji za 50 zl szybko sprawnie i bez stresu :]

Po 3 ciesz sie ze ci sie nie udaje bo 5% przypadków po takim kasownaiu inspekcji dzieja sie cuda potem jest wielki płacz :]

Co z tym zrobic? pod komputer lub jak pisalem wyzej zainwestowac 50 zl w kasownik inspekcji :ok:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 19:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 322
Lokalizacja: Będzin
Moje BMW: E36,316i
Clatrine napisał(a):
Po 1 metoda na druciki to właśnie jak te druty druciarstwo :]

Po 2 sa specjalne kasowniki inspekcji za 50 zl szybko sprawnie i bez stresu :]

Po 3 ciesz sie ze ci sie nie udaje bo 5% przypadków po takim kasownaiu inspekcji dzieja sie cuda potem jest wielki płacz :]

Co z tym zrobic? pod komputer lub jak pisalem wyzej zainwestowac 5 zl w kasownik inspekcji :ok:



50zł kasownik, a mi elektryk za skasowanie inspekcij chce wziasc 70zł :kwasny:

Jak bym miał hajs to bym sie w to nie bawił, ale chce zaoszczedzic..

_________________
Zobacz Moje E36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 19:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
Idolize nie ma opcji że nie zadziała, oczyść styki w gnieździe i upewnij się 4 razy że dobre piny zwierasz!

idolize89 napisał(a):
50zł kasownik, a mi elektryk za skasowanie inspekcij chce wziasc 70zł


Szkoda kasy na takie cuda :) 70 zł :hyhy: Ja skasuje za 49,99 :hyhy:

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 19:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
zerkałeś tu: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... +inspekcji ?

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 19:46 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
jurexxx napisał(a):
Szkoda kasy na takie cuda


ciekawe... po 2 kasowaniu inspekcji juz sie zwraca no ale jak szkoda to szkoda chytry placi stokroć wiecej :] Druciki Pfff.... :wstyd:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 19:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
Clatrine napisał(a):
Druciki Pfff....


Nie toleruje druciarstwa, ale ten mały drucik przepuszczam :rotfl:

Clatrine napisał(a):
ciekawe... po 2 kasowaniu inspekcji juz sie zwraca


To ile za kasowanie inspekcji się płaci? 25 zł? :zdziwko:

Cytuj:
upewnij się 4 razy że dobre piny zwierasz!


I się nic nie stanie, nic nie wybuchnie :)

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 19:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 322
Lokalizacja: Będzin
Moje BMW: E36,316i
Tak połaczam odpowiednie styki robie to tak:
Przekrecam kluczk(nie odpadam samochodu)
Otwieram gniazdo złaczam pin 7 i 19 (na 100% dobre piny , z kartki ze schematem)
Czekam odpowiednio z 20s
Wyjmuje kabelek ,wylaczam stacyjke , odpalam samochód i nic.

Drugi sposób
Otwieram gniazdo złaczam pin 7 i 19 (na 100% dobre piny , z kartki ze schematem)
Przekrecam kluczk(nie odpadam samochodu)
Czekam odpowiednio z 20s
Wyjmuje kabelek ,wylaczam stacyjke , odpalam samochód i nic.

W obu przypadkach próbwałem zwierac pn 7 z masą od akumulatora i tez nic.

Ale dzis znalazłem opis i pisało zeby styknac ze soba 7 i 19 poczekac 10 sekund wyjac i potem znow wlozyc na 20 sekund bo tak to cały czas komputer kasuje olej service.

Jutro tak sproboje

_________________
Zobacz Moje E36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 20:04 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
jurexxx napisał(a):
To ile za kasowanie inspekcji się płaci? 25 zł?


jezeli nawet wiecej niz ten uwazam cudny wynalazek czy nawet mniej nie badzmy tacy szczegółowi to mysle ze to jest po to aby bez stresu i w ciagu 5 sek zrobic to sprawnie a druciki jak druciki nawet otwarte drzwi moga namieszac :hyhy: zreszta po co celowac w 7 i 19? uwazam to za bezsens...

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 20:13 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
idolize89 napisał(a):
Tak połaczam odpowiednie styki robie to tak:
Przekrecam kluczk(nie odpadam samochodu)
Otwieram gniazdo złaczam pin 7 i 19 (na 100% dobre piny , z kartki ze schematem)
Czekam odpowiednio z 20s
Wyjmuje kabelek ,wylaczam stacyjke , odpalam samochód i nic.

Drugi sposób
Otwieram gniazdo złaczam pin 7 i 19 (na 100% dobre piny , z kartki ze schematem)
Przekrecam kluczk(nie odpadam samochodu)
Czekam odpowiednio z 20s
Wyjmuje kabelek ,wylaczam stacyjke , odpalam samochód i nic.

W obu przypadkach próbwałem zwierac pn 7 z masą od akumulatora i tez nic.

Ale dzis znalazłem opis i pisało zeby styknac ze soba 7 i 19 poczekac 10 sekund wyjac i potem znow wlozyc na 20 sekund bo tak to cały czas komputer kasuje olej service.

Jutro tak sproboje
w e36 takie sytuacje często się zdarzają , zamknij drzwi przy tej operacji ,żeby było bardziej profesjonalnie to zamiast drucika użyj kontrolki 12V do instalacji samochodowych.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 20:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
idolize89 napisał(a):
z kartki ze schematem


Tu robisz największy błąd! Nie na kartce masz piny podpisane a na gnieździe obd... Sprawdź 6 x NA GNIEŹDZIE obd jakie piny łączysz...

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 20:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 322
Lokalizacja: Będzin
Moje BMW: E36,316i
Piny mam na schemacie na karce, i zgadzają sie bo mam opisane piny w gniezdzie i sie zgadza tak jak na schemacie.

Ale nie wiem gdzie popełniam błąd ,ze nic się nie dzieje...napisz dokładnie jak ty zrobiłes u siebie



Marek WGR Nie posiadam takiej kontrolki.

_________________
Zobacz Moje E36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 20:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
Cytuj:
oczyść styki w gnieździe

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 21:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 322
Lokalizacja: Będzin
Moje BMW: E36,316i
W jaki sposób? Suchą szmatką?

_________________
Zobacz Moje E36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 21:19 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
idolize89 napisał(a):
Marek WGR Nie posiadam takiej kontrolki.
to zrób z 2 Watowej żarówki z oprawką np; od podświetlenia popielniczki ma tę zaletę że przy pomyleniu pinów nie zrobisz zwarcia ;)
idolize89 napisał(a):
W jaki sposób? Suchą szmatką?
Elektrosolem - preparat do czyszczenia złączy i konektorków elektrycznych w sprayu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 21:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 429
Lokalizacja: Zamosc
Moje BMW: E46 328i ,
Kod silnika: M52TUB28
w wielu przypadkach, aby takie kasowanie inspekcji się udało, trzeba wymienić akumulatorki które są w konsoli zegarów, Ja tak miałem u siebie.

_________________
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 21:41 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 808
Lokalizacja: ŁDZ
Moje BMW: E46
Kod silnika: N42
Mechanior kasuje mi inspekcje za 10zł :] chwila, moment, spokojnie i bez stresu :cwaniak: Chyba najlepsze rozwiązanie :luka:

_________________
"Czytaj, ucz się, bez tego jesteś słaby, dziś masz wiedzę albo jesteś sterowany..."

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 21:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Spróbuj tak jak ja robiłem ( zwróć uwagę na drzwi, i przed całą operacją miej już otwarty diekielek złącza gniazda pod maską ;) )
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=46403

Ja tam już 2 razy używałem zwykłego przewodu, i jakoś wszystko jest OKI ;)
Bardziej trzeba uważać na to co sie zwiera... żeby nie było za późno ;)
Ale jakby nie było, zawsze pomiędzy przewód, można wpiąć bezpiecznik/opornik dla jakiegoś zabezpieczenia :hyhy:

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2009, 13:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 322
Lokalizacja: Będzin
Moje BMW: E36,316i
dzis jeszcze sproboje i dam znac.dzieki za sugestie

_________________
Zobacz Moje E36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2009, 17:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 322
Lokalizacja: Będzin
Moje BMW: E36,316i
własnie skasowałem inspekcje, ale wyskakuje mi teraz 5-zielonych kwadracików co to oznacza?

_________________
Zobacz Moje E36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL