BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 czerwca 2025, 00:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: blacharstwo lakiernictwo chętnie pomoge ;P
PostNapisane: 29 listopada 2009, 14:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 246
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: e39 528ia
jak jest komora to po godzinie bedzie gotowe

_________________
było:P e32 735i ,e34 2,4 td ,e36 320i ,e36 323i coupe , e39 740 , e32 735,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: blacharstwo lakiernictwo chętnie pomoge ;P
PostNapisane: 29 listopada 2009, 15:33 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
nie rozumie mowimy tu o polakierowaniu progow i zderzakow wiec o co chodzi z tymi dobrymi i zlymi materialami? baza to baza i nie ma tanszej lub drozszej podajesz nr i jest ,takie srebro jak jest na fotce u kolegi max 120 litr kupujesz byle czego na spod po 60 zl i 2 setki oryginalu wniosek jeden nie ma lepszego lub gorszego, lakier bezbarwny ok zgadza sie sa rozne ceny ale czym sie one roznia? jakoscia polysku ? czy czego no moze trwaloscia ale ten najtanszy chocby firmy mayer do nastepnego lakierowania napewno wytrzyma bo jesli ktos uzytkuje auto to i tak po roku lub poltora bedzie musial je na nowo lakierowac. Trzecie to tasmy 6 zl za dwie no niech bedzie te szerokie 7,20 tez nie rozumie jakie to sa te lepsze? same sie przyklejaja?
jedna jedyna sprawa to podklad fakt do plastikow sa specjalne troche drozsze niz te 50 zl ktore podalem za litr .A tak odnosnie komory i garazowych lakiernikow to pewnie slyszeliscie ,ze jest takie cos jak polerka i tu jest ta roznica ,ze z komory lakiernik sie mniej narobi lub wcale a w garazu musi troche pomatowac .Tak dla czepialskich pisze o lakierowaniu zwyklych aut ,ktore widzimy na codzien na ulicy nie o autach wystawowych bo aby takie polakierowac nawet komora i ten Drozszy material nie wystarczy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: blacharstwo lakiernictwo chętnie pomoge ;P
PostNapisane: 29 listopada 2009, 23:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 246
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: e39 528ia
tomekgdz napisał(a):
nie rozumie mowimy tu o polakierowaniu progow i zderzakow wiec o co chodzi z tymi dobrymi i zlymi materialami? baza to baza i nie ma tanszej lub drozszej podajesz nr i jest ,takie srebro jak jest na fotce u kolegi max 120 litr kupujesz byle czego na spod po 60 zl i 2 setki oryginalu wniosek jeden nie ma lepszego lub gorszego, lakier bezbarwny ok zgadza sie sa rozne ceny ale czym sie one roznia? jakoscia polysku ? czy czego no moze trwaloscia ale ten najtanszy chocby firmy mayer do nastepnego lakierowania napewno wytrzyma bo jesli ktos uzytkuje auto to i tak po roku lub poltora bedzie musial je na nowo lakierowac. Trzecie to tasmy 6 zl za dwie no niech bedzie te szerokie 7,20 tez nie rozumie jakie to sa te lepsze? same sie przyklejaja?
jedna jedyna sprawa to podklad fakt do plastikow sa specjalne troche drozsze niz te 50 zl ktore podalem za litr .A tak odnosnie komory i garazowych lakiernikow to pewnie slyszeliscie ,ze jest takie cos jak polerka i tu jest ta roznica ,ze z komory lakiernik sie mniej narobi lub wcale a w garazu musi troche pomatowac .Tak dla czepialskich pisze o lakierowaniu zwyklych aut ,ktore widzimy na codzien na ulicy nie o autach wystawowych bo aby takie polakierowac nawet komora i ten Drozszy material nie wystarczy






:wstyd: nie rozumie niektórych pytan ?? :dobani: tylko zasmiecasz temat !!!!!!!!!! :wsciekly:

_________________
było:P e32 735i ,e34 2,4 td ,e36 320i ,e36 323i coupe , e39 740 , e32 735,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: blacharstwo lakiernictwo chętnie pomoge ;P
PostNapisane: 30 listopada 2009, 14:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 942
Lokalizacja: wlkp
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B22
jest tu jakis lakiernik? jesli tak to ile moze kosztowac pomalowanie calego fiata 126p?

_________________
Są samochody... i jest BMW!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: blacharstwo lakiernictwo chętnie pomoge ;P
PostNapisane: 30 listopada 2009, 17:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 767
Moje BMW: e46 330dTA
Kod silnika: M57
tomekgdz napisał(a):
nie rozumie mowimy tu o polakierowaniu progow i zderzakow wiec o co chodzi z tymi dobrymi i zlymi materialami? baza to baza i nie ma tanszej lub drozszej podajesz nr i jest ,takie srebro jak jest na fotce u kolegi max 120 litr kupujesz byle czego na spod po 60 zl i 2 setki oryginalu wniosek jeden nie ma lepszego lub gorszego, lakier bezbarwny ok zgadza sie sa rozne ceny ale czym sie one roznia? jakoscia polysku ? czy czego no moze trwaloscia ale ten najtanszy chocby firmy mayer do nastepnego lakierowania napewno wytrzyma bo jesli ktos uzytkuje auto to i tak po roku lub poltora bedzie musial je na nowo lakierowac. Trzecie to tasmy 6 zl za dwie no niech bedzie te szerokie 7,20 tez nie rozumie jakie to sa te lepsze? same sie przyklejaja?
jedna jedyna sprawa to podklad fakt do plastikow sa specjalne troche drozsze niz te 50 zl ktore podalem za litr .A tak odnosnie komory i garazowych lakiernikow to pewnie slyszeliscie ,ze jest takie cos jak polerka i tu jest ta roznica ,ze z komory lakiernik sie mniej narobi lub wcale a w garazu musi troche pomatowac .Tak dla czepialskich pisze o lakierowaniu zwyklych aut ,ktore widzimy na codzien na ulicy nie o autach wystawowych bo aby takie polakierowac nawet komora i ten Drozszy material nie wystarczy

kolega ma trochę rację w tym co mówi. Np. lakiernik bez komory musi później mechanicznie spolerować to co pomalował, a z dobrą komorą nie. Z jakością lakierów to jest tak, że różnią się ceną bo jedne szybciej schną, są bardziej odporne na odpryski, a inne nie. U tanich "lakierników" można mieć jedynie wątpliwości co do jakości ale dobrania lakieru (czyli, żeby nam się zgadzał z oryginałem).
Może z tym, że co rok lub półtora trzeba malować samochód to przesadziłeś przeważnie jak ktoś dba o samochód (garażuje, myje, woskuje) i jeszcze ma ocynkowaną blachę.

SCHNITZER napisał(a):
a co to robi? taka komora?

dzięki komorze pyłki są "wsysane" do filtra i nie osadzają się na malowanym elemencie czyli nie ma tzw. nalotu

krolmacius1 napisał(a):
jest tu jakis lakiernik? jesli tak to ile moze kosztowac pomalowanie calego fiata 126p?

zależy jak chcesz pomalować malucha? Profesionalnie czyli dobrze lub byle jak aby było. W takim normalnym/przyzwoitym zakładzie liczą sobie 300-350zł. za element

oizo_pl napisał(a):
jak jest komora to po godzinie bedzie gotowe

raczej nie o komorę Ci chodzi tylko o piec! Bo chodzi o wyschnięcie lakieru


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: blacharstwo lakiernictwo chętnie pomoge ;P
PostNapisane: 30 listopada 2009, 18:40 
Offline
Forumowicz

Wiek: 47
Posty: 157
Lokalizacja: Poznań
dałem do pomalowania dwa zderzaki i dwie sztuki progów ,jedno lusterko ( w komorze ) .Nie jestem fachowcem , ale nałożył 5 warst klaru żeby było co polerować - tak powiedział , lakier igła perfekt żadnej różnicy z kolorem nadwozia , po 3 miesiącach zero jakiejkolwiek różnicy . Cena : równe 1200zł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: blacharstwo lakiernictwo chętnie pomoge ;P
PostNapisane: 30 listopada 2009, 21:19 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
Z tym,ze nie bedzie pasowal kolor u tych tanich garazowych lakiernikow tez sie do konca nie zgodze bo wlasnie w tym problem ,ze ludzie maja pretensje do lakiernikow a to przciez nie lakiernik dobiera farbe a pracownik sklepu z artykulami lakierniczymi i to sa dwie rozne sprawy ,lakiernik moze sie jedynie postarac zapobiec temu lakierujac kolejny element(za 300-350zl) na tzw przejscie ale w naszym przypadku nie ma takiej mozliwaosci bo sa to progi i zderzaki i tak jak wczesniej wspomnialem chocby niewiadomo jak sie postaral pracownik sklepu z doborem lakieru to i tak bedzie minimalnie inny odcien nawet dosc czesto jest to widoczne na nowych autach przy swietle od swietlowek w zwyklym swietle jest to prawie niezauwazalne .Co do lakierowania auta po roku cz poltora to chcialem przypomniec ,ze piszemy tu o lakierowaniu zderzakow i progow a sa to elementy najbardziej narazone na uszkodzenie jak rowniez maska i lusterka i chocbysmy nigdzie nie przytarli to po codziennym uzytkowaniu auta przez ten czas zapewne beda odpryski od kamykow ,asfaltu itp bez wzgledu na jakosc lakieru


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: blacharstwo lakiernictwo chętnie pomoge ;P
PostNapisane: 30 listopada 2009, 21:22 
Offline
Forumowicz

Wiek: 47
Posty: 157
Lokalizacja: Poznań
właśnie co do ilości kładzonego klaru na zderzaki i progi , czym więcej to odporniejsze na kamyki itp ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: blacharstwo lakiernictwo chętnie pomoge ;P
PostNapisane: 30 listopada 2009, 21:43 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
mysle,ze czym grubsza warstwa tym chyba lepiej chocby dlatego,ze jest mozliwosc kilkukrotnego polerowania ale to jest tylko moje zdanie a na tych mikro nano piko milimetrach grubosci lakieru to sie kompletnie nie znam bo niestety jestem przykladem "garazowego lakiernika " malo tego poczatkujacego :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: blacharstwo lakiernictwo chętnie pomoge ;P
PostNapisane: 30 listopada 2009, 22:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 246
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: e39 528ia
tomekgdz napisał(a):
mysle,ze czym grubsza warstwa tym chyba lepiej chocby dlatego,ze jest mozliwosc kilkukrotnego polerowania ale to jest tylko moje zdanie a na tych mikro nano piko milimetrach grubosci lakieru to sie kompletnie nie znam bo niestety jestem przykladem "garazowego lakiernika " malo tego poczatkujacego :P



dobze ze sie przyznałes bo komora ma wiecej funkcji niż wspominałes wczesniej
a co do tanich lakierów to czas schnięcia jest tu najmniej wazny , tani lakier moze wiec wady tupu słabe krycie , zmatowania sie pod klaler ,gazowaniem sie , problem z cieniowaniem , niepasującym kolorem(poniewaz bo , krycie za rzadki za gęsty , gówniane pigmęty , producet ma mało wiarygodne fiszki z tym co wyjdzie po malowaniu) , przebarwienia ,

_________________
było:P e32 735i ,e34 2,4 td ,e36 320i ,e36 323i coupe , e39 740 , e32 735,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: blacharstwo lakiernictwo chętnie pomoge ;P
PostNapisane: 30 listopada 2009, 22:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 246
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: e39 528ia
nadmiar klaru nieuwazam za dobry pomysł , o ile sie nie zgazuje
poco wylewac 0.5l klaru na zderzak jesli mi pójdzie okolo niecałe 2 setki ;) klar z górnej półki

_________________
było:P e32 735i ,e34 2,4 td ,e36 320i ,e36 323i coupe , e39 740 , e32 735,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: blacharstwo lakiernictwo chętnie pomoge ;P
PostNapisane: 30 listopada 2009, 22:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
tomekgdz napisał(a):
nie rozumie mowimy tu o polakierowaniu progow i zderzakow wiec o co chodzi z tymi dobrymi i zlymi materialami? baza to baza i nie ma tanszej lub drozszej podajesz nr i jest ,takie srebro jak jest na fotce u kolegi max 120 litr kupujesz byle czego na spod po 60 zl i 2 setki oryginalu wniosek jeden nie ma lepszego lub gorszego, lakier bezbarwny ok zgadza sie sa rozne ceny ale czym sie one roznia? jakoscia polysku ? czy czego no moze trwaloscia ale ten najtanszy chocby firmy mayer do nastepnego lakierowania napewno wytrzyma bo jesli ktos uzytkuje auto to i tak po roku lub poltora bedzie musial je na nowo lakierowac. Trzecie to tasmy 6 zl za dwie no niech bedzie te szerokie 7,20 tez nie rozumie jakie to sa te lepsze? same sie przyklejaja?
jedna jedyna sprawa to podklad fakt do plastikow sa specjalne troche drozsze niz te 50 zl ktore podalem za litr .A tak odnosnie komory i garazowych lakiernikow to pewnie slyszeliscie ,ze jest takie cos jak polerka i tu jest ta roznica ,ze z komory lakiernik sie mniej narobi lub wcale a w garazu musi troche pomatowac .Tak dla czepialskich pisze o lakierowaniu zwyklych aut ,ktore widzimy na codzien na ulicy nie o autach wystawowych bo aby takie polakierowac nawet komora i ten Drozszy material nie wystarczy


BULLSHIT

tomekgdz napisał(a):
Z tym,ze nie bedzie pasowal kolor u tych tanich garazowych lakiernikow tez sie do konca nie zgodze bo wlasnie w tym problem ,ze ludzie maja pretensje do lakiernikow a to przciez nie lakiernik dobiera farbe a pracownik sklepu z artykulami lakierniczymi i to sa dwie rozne sprawy


:szok: :wstyd: :cenzura:
Co Ty za bzdury wypisujesz i to jeszcze publicznie? Czy wiesz w ogóle jakie czynniki mają wpływ na to jaki kolor wyjdzie? Pewnie nie zdawałeś sobie sprawy, że OGROMNE znaczenie jaki wyjdzie kolor mają:
-temperatura
-ciśnienie jakim malujesz
-technika lakierowania
-ilość i rodzaj rozcieńczalnika

tomekgdz wypisujesz tyle bzdur, że nawet nie chce mi się tego poprawiać.

Mam taką propozycję:
oizo_pl, założył temat, że jak ktoś ma problem z lakiernictwem to chętnie pomoże. Widać, że zna się na rzeczy i ma dużą wiedzę w temacie. Jeśli chcesz gdzieś pisać jak pomalować samochód pędzlem i co rok malować zderzaki to załóż drugi swój temat a nie zaśmiecasz ten!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: blacharstwo lakiernictwo chętnie pomoge ;P
PostNapisane: 1 grudnia 2009, 00:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: wieÂś
kazzik_yo,
:ok:
dobrze napisane, bo już czytać tych bzdur nie mogłem

tomekgdz,

nie obraź się ale doradzanie w sprawach lakiernictwa zostaw komuś kto się na tym zna!!

_________________
pepik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: blacharstwo lakiernictwo chętnie pomoge ;P
PostNapisane: 1 grudnia 2009, 20:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 187
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: juz piąte
a to ja zapytam:
1 jakiej firmy produkty byście polecali aby polozyc na nadwozie oraz podwozie zabezpieczone po piaskowaniu podkładem Sikkensa EM CF
2 co polozyc na podwozie samochodu na ww. podklad, gumę w natrysku innny podkład lakier czy jakies masy bitumiczne i najlepiej w jakiej kolejności?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: blacharstwo lakiernictwo chętnie pomoge ;P
PostNapisane: 1 grudnia 2009, 21:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 246
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: e39 528ia
007 napisał(a):
a to ja zapytam:
1 jakiej firmy produkty byście polecali aby polozyc na nadwozie oraz podwozie zabezpieczone po piaskowaniu podkładem Sikkensa EM CF
2 co polozyc na podwozie samochodu na ww. podklad, gumę w natrysku innny podkład lakier czy jakies masy bitumiczne i najlepiej w jakiej kolejności?




opisz mi jasniej kolego co miałes robione i co juz masz zrobione bo musze sobie to wyobrazic;P i wtedy ci napisze jaka ma byc kolejnosc;P

_________________
było:P e32 735i ,e34 2,4 td ,e36 320i ,e36 323i coupe , e39 740 , e32 735,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: blacharstwo lakiernictwo chętnie pomoge ;P
PostNapisane: 1 grudnia 2009, 21:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 187
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: juz piąte
generalnie sprawa dotyczy karoserii mocno wiekowego autka. Autko zostało oczyszczone ze wszelkich bitexow fluidoli itp specyfików a następnie wypiaskowane. Na gołą blachę, w celu zabezpieczenia poszedł grunt Sikkensa EM CF. Grunt ten ma suzyc jedznie jako zabezpieczenie na czas wymiany niektorych blach.
Z tego co kilka osob mi polecilo to na podwozie dac:
- dwa razy grunt Sikkensa EM CF
- uszczelnic spawy i zgrzewy
- masa gumowa w sprayu na cale podwozie
- lakier (w kolorze nadwozia)
Generalnie chciablym cos dac miedzy gume a grunt ale kazdy mowi co innego i mam dylemat.

Co sie zas tyczy nadwozia to mimo iz mam w glowie pewna wizje tego co polozyc to tez chetnie bym poznal twoj punkt widzenia.
PS
podwozie mam zamiar robic sam + oczywiscie przy wspolpracy lakiernika ale im wiecej wiedyz na ten temat tym lepiej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: blacharstwo lakiernictwo chętnie pomoge ;P
PostNapisane: 2 grudnia 2009, 00:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: wieÂś
hmm... Nigdy nie pracowałem na materiałach sikkensa więc nie wiem czy powinienem się wypowiadać w tym temacie, jednak że posiadam pewne doświadczenie w restauracji pojazdów zabytkowych i parę razy przerabiałem sprawę z piaskowaniem więc postaram się pomóc.
Ja zawsze pracuje na materiałach firmy DuPont, ale sikkens też jest producentem materiałów z górnej półki i na pewno doskonale się do tego nadaje, tym bardziej że troszkę się przygotowałem do wypowiedzi i sprawdziłem grunt Sikkensa EM CF, Faktycznie - jest przeznaczony do renowacji samochodów i ma doskonałe właściwości antykorozyjne.
Co do twojego pytania to jest to bardzo obszerny temat i w zasadzie do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, dla tego opiszę ci tylko jak bym widział sprawę z podwoziem.
Po zakończeniu wszystkich prac blacharskich zawieź do ponownego piaskowania, ale punktowego piaskowania tylko miejsc naprawianych.
Oczywiście wszystkie miejsca wypiaskowane pomaluj gruntem EM CF.
Po wyschnięciu gruntu dokładnie zmatuj podwozie czerwoną włókniną
Wszystkie miejsca łączenia blach, spawów, zgrzewów dokładnie uszczelnij masą uszczelniającą za pomocą twardego pędzla.
Całe podwozie pokryj natryskową masą uszczelniającą, masa ta daje powłokę porównywalną z oryginalną gumową powłoką na podwoziu w współczesnych samochodach. Nakłada się ją tylko przeznaczonym do tego pistoletem. Ja używam zawsze mas z firmy NORMFEST lub INNOTEC.
Całe podwozie (na tą masę) pomaluj wedle uznania, np. w kolor samochodu ale pamiętaj żeby do akrylu lub bezbarwnego dodać uelastyczniacza - plastyfikatora.


Wszystko to co napisałem wyżej jest w naprawdę skróconej wersji i będzie jeszcze od wielu czynników zależało czy będzie można zastosować taką technikę.
Mam nadzieje że samochód który zamierzasz restaurować ma jakąś poważną wartość (choćby sentymentalną ;) ) bo nie jest to tania zabawa ale jak już coś robić to najlepiej jak się da.

_________________
pepik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: blacharstwo lakiernictwo chętnie pomoge ;P
PostNapisane: 2 grudnia 2009, 01:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
Moim zdaniem malowanie podwozia w kolor auta to zbędny wydatek i bym to pominął jednak. Przecież tego nie będzie wcale widać, ani to nic nie da, więc ja bym olał ten punkt.

No i kolega napisał, że chce kupić masę gumową w sprayu na podwozie. Odradzam robienie tego sprayem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: blacharstwo lakiernictwo chętnie pomoge ;P
PostNapisane: 2 grudnia 2009, 08:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 246
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: e39 528ia
wszystko ok tylko moze chodziło o innom fforme niz spreay . moze chodzi o mase w tubkach do pistoletu ;P???

_________________
było:P e32 735i ,e34 2,4 td ,e36 320i ,e36 323i coupe , e39 740 , e32 735,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: blacharstwo lakiernictwo chętnie pomoge ;P
PostNapisane: 2 grudnia 2009, 13:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 7229
Lokalizacja:
Moje BMW: E36 & E46
Kod silnika: M42 & M52
Szybkie pytanie do lakierników...
Czy jest sens matowieć ten chromowany grill w E36 ?? Chcę go przemalować na czarny i nie wiem czy zdrapywać chrom czy wystarczy go zmatowieć :suchy: :dontgetit: potem podkład i lakier...

_________________
Sprzedam fele 16" + roczne opony...
E36 ALPINWEISS... Sprawdź... :hyhy:
E46 COSMOSSCHWARZ... Sprawdź... :hyhy: :hyhy: Nowe foty strona 31!!!!!!!!!!!!!!!!!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL