Witam
Niedawno stałem się posiadaczem Bmw e34 520i (m50). Wszystko było w porządku aż do wczorajszego wieczoru

Wszystko zaczeło się po zgaszeniu silinika i ponownym jego odpaleniu po około godzinie.
Silnik zaczął dziwnie pracować na wolnych obrotach "dławi się", co chwile strzela w kolektor wylotowy, obroty falują i kiepsko reaguje na gaz (dławi się lub działa z "opóźnieniem") Najdziwniejsze jest to że nie było żadnego bodźca prowadzącego do tej usterki (nie był meczony itp.) Poprostu został zgaszony i zaczął świrować
Przy okazji mam pytanie odnośnie ekonomizera. Czasami na zimnym silniku zadziała, lecz po odpuszczaniu pedału gazu na biegu wskazówka wiesza się na 5-10l. Po rozgrzaniu silnika chowa się za 30l tak jakbym stał w miejscu.
Aha i jeszczę mam problem z temperatą, a mianowicie wskazówka na rozgrzanym silniku nie stoi idealnie w pionie, nie wiem czy jest to problem zegara czy jakiegoś czujnika.
Załanczam filmik ukazujące nierówną pracę silnika, sorry za jakość, ale nie mialem nic lepszego pod ręką

:
http://www.youtube.com/watch?v=afRBC_MrDyM http://www.youtube.com/watch?v=rmvmcPbTVOsZ góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam