BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 lipca 2025, 14:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46]320D M47 NIE ODPALA PO WYMIANIE WSZYSTKIEGO
PostNapisane: 4 marca 2010, 18:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 301
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47+
Cześć Koledzy,
... no i nie obeszło się bez problemów. Silnik po zalewce STP na drugi dzień nie odpalił, to już wiecie. Wymiany w celu wyeliminowania usterki:
1) Diagnoza komputerowa:
-5 needle motion sensor (czujnik skoku iglicy rozpylacza).
-10 power supply (?????)... rzekomo walnięta pompka w baku.
2) Nowy AQ.
3) Nowe świece BERU.
4) Nowy filtr paliwa MANN.
5) Kpl wtryskiwaczy:
-3x nowe końcówki BOSCH.
-1x nowy wtryskiwacz sterujący BOSCH.
6) FULL paliwa w zbiorniku.
Mimo wszystkich w/w wymian/napraw, silnik nie ma zamiaru "zagadać". W wężyku doprowadzającym paliwo do pompki są pęcherze powietrza, które po przekręceniu kluczyka w pozycję 2 NIBY chcą ruszyć w kierunku pompy wtryskowej, jednak wygląda tak jakby brakowało ciśnienia do ich przepchnięcia w pompę wtryskową.
Co ciekawe, z momencie kręcenia rozrusznikiem z okolic pompy wtryskowej wydobywa się dym. Dokładnie z nad niej i wylatuje do góry spod kolektora ssącego.
Jeżeli macie Panowie jakieś pomysły, sugestie, porady itd to proszę o pomoc!
PS. jak jeszcze odpalała to szła jak burza! Wystarczyło, że przestała przez noc i koniec.
Pozdrawiam! Łukasz

_________________
BMW E46 320d M47+ Powered By Bagor
Audi A3 1,8T AGU+ Powered By Bagor


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46]320D M47 NIE ODPALA PO WYMIANIE WSZYSTKIEGO
PostNapisane: 5 marca 2010, 11:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Moje BMW: 320d
Kod silnika: m47
Sprawdz pompe ,mam taki sam silnik , nie pokazywal zadnych bledow pompy oprocz bledu czujnika w pompie kata wtrysku i nie chcial odpalac , okazalo sie , ze elektronika jest zle skalibrowana do pompy , na starterze odpalal , paliwo tez szlo , ale pompa nie dawala dalej .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46]320D M47 NIE ODPALA PO WYMIANIE WSZYSTKIEGO
PostNapisane: 5 marca 2010, 22:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: sÂłupsk
spróbuj na hol jeśli to manual


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46]320D M47 NIE ODPALA PO WYMIANIE WSZYSTKIEGO
PostNapisane: 6 marca 2010, 07:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 529
Lokalizacja: PL
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47
andrzej783 napisał(a):
spróbuj na hol jeśli to manual


:wstyd: :szok: :wstyd:

_________________
Mężczyzna ma wał,a nie jakieś przeguby. Z poważaniem Bruce Wszechmogący ;-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46]320D M47 NIE ODPALA PO WYMIANIE WSZYSTKIEGO
PostNapisane: 6 marca 2010, 08:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 492
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E34 Touring
Kod silnika: M50B20
yoshimura01 napisał(a):
-10 power supply (?????)... rzekomo walnięta pompka w baku.

To chyba nie pompka, raczej coś z zasilaniem.. regulator?

_________________
Fun for ride...only with BMW :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46]320D M47 NIE ODPALA PO WYMIANIE WSZYSTKIEGO
PostNapisane: 6 marca 2010, 10:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 301
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47+
gugus89 napisał(a):
yoshimura01 napisał(a):
-10 power supply (?????)... rzekomo walnięta pompka w baku.

To chyba nie pompka, raczej coś z zasilaniem.. regulator?

witaj, pracownik BOSCHa poinformował mnie, że ten błąd oznacza:
"Kod błędu 10 odnosi się do regulacji początku wtrysku /sygnał niezrozumiały, odchyłka regulacji/."

O jakim regulatorze mówisz??pozdr

_________________
BMW E46 320d M47+ Powered By Bagor
Audi A3 1,8T AGU+ Powered By Bagor


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL