BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 20:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Swap M50b25
PostNapisane: 19 maja 2010, 08:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: E30 320i
Kod silnika: M50B25
Witam wszystkich mam mały problem.
Zrobiłem Swapa na M50b25 wszytko ok tylko jest 1 problem.
Mianowicie nie mam biegu jałowego... (gaśnie) Korkowiec podłączony na krótko działa, lecz załączony nie :(
Sprawdzałem żarówką kostkę od korkowca i w żadnej kombinacji nie świeci (włączony zapłon) Co mogło by być przyczyną???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] Swap M50b25
PostNapisane: 21 maja 2010, 20:46 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
uszkodzone przewody dochodzące do krokowca? popatrz czy gdzieś się nie urwał jakiś, czy izolacja nie jest przerwana itp

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] Swap M50b25
PostNapisane: 23 maja 2010, 22:35 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: e34
Kod silnika: m50b25
Kolego zacznij od przedzwonienia przewodów do kostki krokowca. Są trzy przewody : dwa lecą do sterownika na styki 2 i 29
przedzwoń między kostką a sterownikiem. Trzeci przewód leci od przekażnika głównego, podepnij do niego multimetr i między masą samochodu powinno być 12V. oczywiście po włączeniu zapłonu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL