soda napisał(a):
To może jakiś mały tutorial ? U mnie mocniej siada akurat lewa strona :p
jak sie okazalo sprawa jest bardzo prosta...
przygotuj sobie dluga nasadke 11 i grzechotke do tego.
ksiazka "sam naprawiam" podaje ze bez "BMW tool nr...." trzeba rozbierac tunel, dzwigac tyl w gore zdejmowac kola itp...
ja zrobilem tak:
-mieszek od dzwigni w gore
-krotkie rozeznanie co i jak ( na wstepie powinno byc widac dlaczego nie lapie jednogo kola) dzwignie podciagac w gore po jednym zabku i patrzec co sie dzieje. jedna linke lapie a druga nie lub slabo.
-zakladasz nasadke na nakretke ktora tam zobaczysz (sa dwie jak sie latwo domyslic lewe i prawe kolo) i krecisz.
*pamietaj o tym ze: pierwszy ząbek nic sie nie dzieje
drugi ząbek powinna sie zapalic kontrolka (i wg ksiazki powinien delikatnie zlapac hamulec) ja zrobilem luzniej, tak ze 3-ci lapie a 6-7 ząbek hamulec
juz trzyma bardzo dobrze i zeby przeskoczyc kolejne zabki to juz trzeba szarpac sie z dzwignia.
-sprawdzenie poprawnego działania (zaciagasz hamulec i starasz sie ruszyc, obserwujesz przysiadanie "dupki")
-zakladasz mieszek (po uprzednim wyjeciu nasadki z grzechotka zeby nie bylo jak po zejsciu ze stolu operacyjnego)
-cieszysz sie działającym na oba kola recznym
AVE