10W40 w M40 to strzał w kolano.
Ten silnik powinien mieć 5W40.
Krzywki to jedno, ważne są też popychacze i dźwigienki.
Dźwigienki muszą mieć równe i pełne 'brzuszki', jak któraś będzie minimalnie zryta to kwalifikuje się do wymiany.
kuba12_14 napisał(a):
.Do 185km/h szedł żwawo a dalej jakby mu się blokada włączyła wydawało się jakby obroty do końca dobijały
kuba12_14 napisał(a):
Dopisze jeszcze może pomoże w zdiagnozowaniu przyczyny ta informacja jak przycisnę ją na jedynce do odcinki wrzucę szybko dwójkę to ona zamiast iść to przez 2,3 sek zamula dopiero później idzie..
No właśnie to jest skutek jazdy na błocie. Temat znany i milion razy wałkowany. Masz zrytą którąś dźwignię i popychacz.
W M40 żeby działało jak należy musisz mieć wałek w idealnym stanie, popychacze w idealnym stanie i dźwignie w stanie nienaruszonym. Ten stan zapewnia tylko używanie 5W40 i wymienianie go wtedy kiedy trzeba go wymienić.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=774kuba12_14 napisał(a):
To zły olej wlałem?? przy bagnecie była karteczka Mobil S 15w40 to taki kupiłem i wlałem
Równie dobrze mogłeś smoły nalać.
Poza tym.
185 jak na m40b16 to raczej norma. Ten silnik szału nie robi, nie robił i nie miał robić.