BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 09:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] 325 TDS - Problem z przewodami powietrza?
PostNapisane: 11 października 2010, 20:30 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: 325
Kod silnika: M51
Witam, szukałem już zdjęc i serwisówek ale nie mogę sobie poradzić. Od niedawna mam E36 w 2.5 tds, bardzo mi pasuje ale troche jednak muszę w nim porobić. Ostatnio coś grzebalem i sporo jeździłem i suma sumarum jest tak że węzyki które zaznaczyłem niżej albo spadły albo są źle pozaczepiane.

Objawy są takie że początkowo auto szło jak głupie potem ogarnałem problem tych pęcherzyków powietrza w przewodzie z paliwem było wszystko w porządku do czasu. Teraz jest tak ze na 1 i 2 auto jedzie normalnie na 3jce już słabo i spalanie max 15. na 4 i 5 jest tragedia ledwo co da sie wyprzedzac, nie chce sie wkrecac na obroty. Jest tak jakby nie działało turbo. Wydaje mi się że to po prostu przez to że te węzyki mam źle podłączone.

Zdjęcie znalazłem z neta. Chodzi mi o te przewody zaznaczone strzałkami - dokąd mają iść pod co mam je podpiąć - dzięki z góry za informacje.
Obrazek

To jest foto ode mnie. Co ma iść na ten wystający nypel?
Obrazek

Uprzedzając pytania o przetarty przewód do czujnika ciśnienia doładowania - sprawdziłem wymieniłem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] 325 TDS - Problem z przewodami powietrza?
PostNapisane: 11 października 2010, 20:59 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
gorna strzalka to przewod ktory powinien isc do kolektora. Jest taki krociec od spodu kolektora ktory mozesz wymacac. Sprawdz czy nie ma w wezyku oleju- czesto to jest powodem spadku mocy. Pomaga czyszczenie intercoolera i egr. Uprzedzam ze to czasochlonne ale warto.

Drugi wezyk jest od sterowania EGR, Najlepiej go zaslepic. Ja przecialem w polowie i wkrecilem srubke w kazy z otworow. Polecam, najlepsza metoda zaslepienia EGR.

Zapraszam Cie na bmw-diesel.pl, tam znajdziesz odpowiedzi na pytania odnosnie silnika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] 325 TDS - Problem z przewodami powietrza?
PostNapisane: 12 października 2010, 09:26 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: 325
Kod silnika: M51
ok. A do czego jest ten złoty wystajacy?
Obrazek

Bo Czarny przewód z niebieskim paskiem to juz wiem jak ma iść. Ale przy tym EGR zostaje mi drugi taki wolny nypel i nie wiem co tam ma byc? czy może nic?

Coś jest nie tak bo raz mi to turbo działa raz nie ;/ działało dzisiaj z rana jak tylko odpaliłem to fruwała przejechałem troche i znowu to samo. zamula.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] 325 TDS - Problem z przewodami powietrza?
PostNapisane: 12 października 2010, 19:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Z tego co wiem z niego bedzie kapal nadmiar oleju. Na bmw-diesel.pl znajdziesz info jak temu zaradzic malym koztem.

A jak bylo z olejem w tej rurce co idzie spod kolektora? Jesli byl w niej olej to musisz wyczyscic kolektor a najlepiej tez intercooler. Robota prosta ale misterna. Na dieslu wszystko opisane.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL