BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 lipca 2025, 18:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E39] Adaptacja przeplywomierza, czy potrzebna?
PostNapisane: 15 października 2010, 23:36 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
przemekwww napisał(a):
Może czujnik temperatury walniety

Temperatury plynu??
przemekwww napisał(a):
dlatego może traktuje go jak zimny i jest wysoki czas wtrysku 4, a powinien być około 3,2.

No ale po pewnym czasie wartosc wtrysku spada, jak napisalem do 3.30 -3.40...ehhh szlag z tym autem...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Adaptacja przeplywomierza, czy potrzebna?
PostNapisane: 16 października 2010, 16:54 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Wiec, sprawdzilem po nocy wszystko...i generalnie jest dupa w krzakach :( nie wiem o co chodzi...nic sie nie poprawilo, jest praktycznie tak jak bylo...na zimnym troche lepiej...a pozniej znowu dlawienie, duszenie sie :| Ehhhh...pozniej wrzuce zdjecia z INPY...generalnie zastanawia mnie to adaptive, ktore wynosi -5.01 o co chodzi i co to sa za dane????Moze naprawde trzeba zrobic adaptacje przeplywki ehhhhhh :| czy szukac nowej??Co radzicie??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Adaptacja przeplywomierza, czy potrzebna?
PostNapisane: 16 października 2010, 23:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: E39 525d Touring
Kod silnika: M57B25
Witam,
Pozwolcie ze sie przylacze ze swoim problemem. Mam falujace obroty na postoju. Silnik sam podwyzsza sobie obroty i raz na nich zostaje a raz zmniejsza. Jak go troche przydusze na hamulcu to obniza.

Mam takie bledy:
Obrazek

Czy wiecie o co chodzi?

_________________
Andrzej,
525d Touring '03
Wcześniej:
528i Touring '97
520i Touring '93


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Adaptacja przeplywomierza, czy potrzebna?
PostNapisane: 17 października 2010, 07:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 317
Lokalizacja: Warszawa/Legionowo
Moje BMW: e39 535, e34 520 24V
wspak, drugi błąd to chyba zawór odpowietrzenia paliwa, może od niego falować silnik /powinien być z przodu silnika/
viewtopic.php?f=1&t=83756&start=20
pierwszy to czujnik temperatury zasysanego powietrza, tylko nie wiem gdzie jest on u ciebie, w v8 znajduje się w filtrze powietrza a w nowszym typie w przepływomierzu....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Adaptacja przeplywomierza, czy potrzebna?
PostNapisane: 17 października 2010, 10:07 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Czyli co przemekwww, 90% ze ta przeplywka co dostalem mimo tego, ze nie wywala bledu w silniku tez jest uwalona w jakims stopniu??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Adaptacja przeplywomierza, czy potrzebna?
PostNapisane: 17 października 2010, 12:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: E39 525d Touring
Kod silnika: M57B25
Dzięki Przemek,
Przyznam jeszcze, że jestem po remoncie silnika. brał mi oleju 1 l co 2 tys km. I mam wymienione pierścienie, głowica robiona...
I wygląda na to, że mechanik żle poskładał na koniec wszystko. Zaraz pierwszego dnia silnik na postoju nierówno pracował aż trzęsło nim i kabiną. Oddałem go spowrotem, i teraz już równo pracuje tylko te właśnie podwyższające się obroty. Nie mam pojęcia co zmienił, że jest inaczej i czego jeszcze nie zrobił. Czy to lewe powietrze, czy może rzeczywiście jak piszesz odpowietrzenie paliwa.
Dzięki.
Jakby ktoś miał jeszcze coś do wskazania, to proszę o pomoc.

_________________
Andrzej,
525d Touring '03
Wcześniej:
528i Touring '97
520i Touring '93


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Adaptacja przeplywomierza, czy potrzebna?
PostNapisane: 17 października 2010, 13:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 317
Lokalizacja: Warszawa/Legionowo
Moje BMW: e39 535, e34 520 24V
kisiel, wszystko wskazuje na przepływkę, jak nie masz napodmiankę to trza zainwestować w nową...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Adaptacja przeplywomierza, czy potrzebna?
PostNapisane: 17 października 2010, 21:36 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
przemekwww napisał(a):
kisiel, wszystko wskazuje na przepływkę, jak nie masz napodmiankę to trza zainwestować w nową...

Fak... :dobani: jeszcze jutro kumpel bardzo dobrze ogarniajacy INPE ma podjechac i zobaczyc...ehhh, jak nic nie da to sie biore za przeplywke :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Adaptacja przeplywomierza, czy potrzebna?
PostNapisane: 20 października 2010, 12:05 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Kurde...kaplica...doszlo jeszcze gasniecie kurde, jak spada z obrotow, na gazie i na benzynie...ze gaz sie mogl jakos rozregulowac to oki, ale czemu i na benie zaczal wariowac...mam nadzieje, ze wszystko to ten cholerny przeplywomierz :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Adaptacja przeplywomierza, czy potrzebna?
PostNapisane: 22 października 2010, 23:28 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Jeżeli gaśnie tylko na ciepły, możesz mieć problem z którąś sondą, spróbuj je wypiąć, sterownik ustawi wszystkie adaptacje na zero, wtedy powinno ustąpić.

Jeżeli problem występuje tylko na zimnym silniku, to raczej przepływka, bądź inne cholerstwo typu czujnik położenia wałka/wału

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL