BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2025, 18:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 79  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 21 grudnia 2013, 13:54 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 351
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52TUB28
Marazzz napisał(a):
Flashback napisał(a):
ale co mam przez to rozumieć że jak się wgrywa nową mapę to ten błąd zawsze wywali?

nie, wywali jak się to źle zrobi.
Flashback napisał(a):
kupiłem auto to już był ten błąd

Czyli że mogło być grzebane. Jakieś niepokojące objawy z autem? Typu wysokie spalanie, kopcenie, szarpanie, spadek mocy itd, itp. Bo jak nic się nie dzieje poza tym tylko że pokazuje "EEPROM of processor", to bym (chyba) to olał. Ale niech inni się jeszcze wypowiedzą co o tym myślą..


spalanie w normie, kopcić nie kopci, a szarpie tylko na biegu jalowym na dojazdach podczas wciskania sprzęgła. Jeśli chodzi o moc, dynamike auta to myśle że mogłoby być lepiej, ale to już sprawa zużytych uszczelniaczy vanosów i ustawienia rozrządu. Dzięki kolego za zainteresowanie się moim postem ;) . Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 23 grudnia 2013, 19:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E46 3 20D
Kod silnika: M47N
Witam,
prośba o pomoc w rozszyfrowaniu błędów jakie mi się pokazy. Zaczęło się od kontrolki silnika, zapaliła się i po jakim czasie (ok. 200km) zgasła. Od momentu zapalanie się kontrolki zauważyłem większe spalanie (ok. 0,5-1l/100km) i czuć że nie przyśpiesza tak jak powinien szczególnie na 2-gim biegu, ma taki moment, że się dławi, aczkolwiek nie zawsze tak jest, innych objawów nie widzę, nie kopci. Dodam jeszcze, że kontrolka zapaliła mi się w jakieś 30-40km po tym jak zatankowałem pełen bak (tankowanie na Shel'u i V-power, żeby było ciekawiej :)). Z istotnych jeszcze rzeczy przy 200 tys, km była wymieniana odma.
Po podłączeniu INPy komputer pokazał następujące błędy:
4507 4507 (0402) regulation of exhaust re-circulation, Regelabweichung
222770 km, 827.47 rmp

4850 4850 (1492) regulation of exhaust re-circulation 2, Regelabweichung
222770 km, 827.47 rmp

3FF1 3FF1 (3264) air flow meter
P3264 Mass or Volume Air Flow too low due to Sensor Drift
223590 km, 1710.11 rmp
225330 km, 2234.17 rmp

4290 4290 Lambda probe
223400 km, 2372.11 rmp
225450 km, 2013.52 rmp

4298 4298 Lambda probe

223600 km, 2372.09 rpm
225450 km, 2013.52

41E7 41E7(2237) Lambda probe, Signal Pump current
P2237 02 Sensor Positive Current Control Circuit /Open (Bank 1 Sensor 1)
223780 km, 2289.34 rpm
225420 km 2537.58 rpm

4530 4530 (1297) air charge control
224080 km, 2316.92 rpm
225420 km, 2399.67 rpm

4B10 4B10 (1278) rough controller
224130 km, 1903.19 rpm
224270 km, 2234.17 rpm

Po wykasowaniu tych wszystkich błędów na wolnych obrotach pojawił się błąd:
3FF1 3FF1 (3264) air flow meter

Z góry dziękuje za pomoc!

_________________
Jaro_23 E46 320d Touring M47N


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 23 grudnia 2013, 19:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1374
Lokalizacja: Łódź Widzew
Garaż: Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533


Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Przepływomierz powietrza

_________________
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533
Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Kodowanie BMW seria E ICOM


Osoby z interfejsem BMW https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 066388&z=7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 28 grudnia 2013, 15:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: X5 e53
Witam wykonałem logi czy może ktoś rzucić okiem objawy jak pisałem wcześniej nierówna praca silnika jak by nie chodził na wszystkie gary dzieje się tak do ok 2 tyś potem jest ok i słyszę jak by turbina upuszczała przy 2.5 tyś obr, auto ma moc nie jest zamulone
co zrobić żeby wyświetliło zdjęcia :wstyd:

[img]/http://log1bmw.patrz.pl[/img]
http://log2bmw.patrz.pl
http://log1bmw.patrz.pl
http://log3bmw.patrz.pl
http://wtryskbmw.patrz.pl
http://wtryskbmw1.patrz.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 29 grudnia 2013, 15:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1782
Lokalizacja: Włodawa/Stoke on Trent
Moje BMW: A8L W12/ E34 518i
Garaż: Bylo:
X5 E70 4.8i
E61 535d
E63 630i
E60 530D
E39 525i
E39 530D
X3 2.5i SE
MB CLS 5.5
Pacjent: BMW E60 530D 2004r Automat,

o to screeny błędów jakie wczoraj pokazała inpa:

błędy w skrzyni:

Obrazek

Car access system:

Obrazek

Moduł świateł:

Obrazek

Proszę o ich "rozszyfrowanie" bo nie mam zielonego pojęcia co oznaczają. Dzięki.

_________________
Life is too short to be slow.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 30 grudnia 2013, 17:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: X5 e53
ponownie witam do logów zrobiłem jeszcze test przelewowy i mam prośbę o ocenę i doradztwo który wtrysk robić czy może wszystkie ? wyniki
od przodu :
1-58ml
2-75ml
3-63ml
4-60ml
5-90ml
6-52ml


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 31 grudnia 2013, 00:32 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 7
Lokalizacja: Lubuskie
Moje BMW: E39 Touring
Kod silnika: M57B25
Witam,

u pacjenta E39 525d Touring, 163KM, 03/2000, manual, po dzisiejszej diagnostyce wyskoczyły mi następujące kody błędów:

ECU: ZUHEIZ JobStatus: OKAY Variant: ZUHEIZ
-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
0 Glow plug Flame detector

Error frequency : 255
Glowing 10 70.00 0-n
Cooling temperature 12.00 degrees Celsius
Short circuit to ground
=========================================================
ECU: IHKA39_4 JobStatus: OKAY Variant: IHKA39_4
-------------------------------------------------------------
RESULT: 2 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
16 Relay Washer jet heating

Error frequency : 16
Short circuit to batt+ Error present
Errorcode: 10 41 10 84 84 00 93 00 11 03 7A
-------------------------------------------------------------
41 Additional heater

Error frequency : 14
Open circuit
Error present
Errorcode: 29 44 0E 84 84 00 93 00 11 03 7F
=========================================================
ECU: MRS3 JobStatus: OKAY Variant: MRS3
-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
26 seat occupied recognition 1 (SBE1)

Error frequency : 1
error not active at the moment
(wiring) break seat mat
error is not sporadic
=========================================================
ECU: ASC57 JobStatus: OKAY Variant: ASC57
-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
4 wheel sensor rear left

Error frequency : 249
Vehicle speed 116.13 km/h
ASC passive
ABS-control passive
stop light switch off
ASC-control passive
=========================================================
ECU: DDE40KW0 JobStatus: OKAY Variant: DDE40KW0
-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
13573 glow device

Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Engine speed 724.28 1/min
Coolant temperature 36.12 Grad C
Einspritzmenge 9.73 mm^3
RPC rail pressure 337.35 bar
Fehler aufgetreten bei 312140.00 km

Error present
Glow system - Glow-plug or Glow-plug relay
Errorcode: 35 05 28 01 74 80 1D 71 13 38 79 EE 00 00 00 00
00 00 00 00 00 00 00 00 00
=========================================================
ECU: LWR2A JobStatus: OKAY Variant: LWR2A
-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
2 error front sensor

Error frequency : 31
Outside temperature 4.00 degrees C
Error present
=========================================================
ECU: LCM_III JobStatus: OKAY Variant: LCM_III
-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
40 thermal sensor for oillevel defect

Error frequency : 1
Error not present
=========================================================
Obrazek

Proszę o interpretacje i co należało by sprawdzić lub wymienić..
W zeszłym tygodniu wymieniłem wszystkie świece na nowe i czujnik lewy tył na zamiennik, ale chyba to był zły pomysł.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 31 grudnia 2013, 14:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 110
Moje BMW: e38
Kod silnika: m62tu35b
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132196 moje e38
dzis wzialem sie porzadnie za moje bmw,wykasowalem wszystkie wczesniej powstale bledy a znalazlem takie wchodzac we wszystkie moduly jakie sie da:

w module lcm
-40 thermal sensor for oillevel defected czujnik poziomu oleju zepsuty- ten w misce

w abs itd
-108 SN-control
wehicel speed 2.63km/h
-41 steering angle plausability blad kierownicy
wehicel speed 118.88km/h

modul airbag blad maty pasazera
24 seat occupied recognition
4 ignition circuit 0 -> driver airbag blad komunikacji z poduszka/zerwanie tasmy

elektroniczna centrala zawieszenia
64 open circuit interior lights oswietlenie wnetrza
65 short circuit interior lights

bledy kierownicy
11 wrong LWS-ID czujni kata skretu
16 watchdog kontrola czujnikow/bledow

licznik/predkosciomierz
140 clamp R ?
63 meassure works driver ?
141 ATS signal: telegram error or not telegram
199 lever-type sensor 1 czujnik poziomu paliwa lewy
215 lever-type sensor 2 czujnik poziomu paliwa prawy

modul swiatel
3 error rear sensor ?
2 error front sensor poziomowanie swiatel
1 signal error ?
4 drive left headlights ?
5 drive right headlights ?

motor
26 LR-adaptation multipl. Area1 ?


prosze o pomoc tylko w tych bledach gdzie sa znaki zapytania


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 31 grudnia 2013, 18:46 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: e46 330xd
Kod silnika: M57
ZROBIONE:)
Temat nieaktualny!

Witam Wszystkich - jestem nowym użytkownikiem:)
Osoby mogące pomóc w namierzeniu problemu proszę o pomoc.
Poprzedni właściciel samochodu wykonał pewne modyfikacje, ale od kupna auto nie chodzi jak powinno.

BMW e46 330xd 03' M57, manual 5, turing.
Link do pomiarów INPA: http://www.youtube.com/watch?v=2WxBW1Du ... e=youtu.be
Problem z mocą, po rozpędzeniu się na np.2 czy 3 biegu do 4tys i zmianie biegu przymula i powoli się zbiera. Puszcza niebieski dym przy ok.2tys. i po dłuższym postoju na biegu jałowym. Samochód prawdopodobnie ma zmienione mapy (na 99%), ma zmienione turbo, intercooler, wolny wydech 3" z kolektorem z kwasówki.
Próba elektrycznego pomiaru ciśnień sprężania (porównawcza) wykazała niewielkie odchyłki między cylindrami ok1-2%.
Następnym krokiem pewnie będzie test ciśnienia sprężania.
Mnie osobiście nie podobają się korekty na zimnym silniku, ale próby należy wykonywać na ciepłym.
Z pomiarów przepływka pewnie do wymiany no chyba że tak ma pracować w tej konfiguracji.
Co można jeszcze sprawdzić żeby znaleźć przyczynę - dysponuje DISem.

Pozdrawiam
Paweł


Ostatnio edytowano 22 stycznia 2014, 15:28 przez pablo43284, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 2 stycznia 2014, 22:14 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 38
Posty: 1
Lokalizacja: Wołów
Moje BMW: e46 330xd
Kod silnika: M57
Najlepiej jakbyś pojechał do kogoś kto rzetelnie sprawdzi Twój samochód i postawi trafną diagnozę. Samemu to jak chodzenie we mgle.
Ja ze swoją xd byłem u Rogera w Nysie, bardzo fachowa pomoc, polecam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 11 stycznia 2014, 00:27 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 886
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25
Czy na wysoka wartosc adaptation additiv (okolo 30 na +) moze miec wplyw to iz zamiast oryginalnego papierowego filtra powietrza mam wkladke gabkowa? Bo inaczej sugerowalo by to gdzies lewe powietrze, a wszystko szczelne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 18 stycznia 2014, 22:03 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 128
Lokalizacja: 3city
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47N eu4
Witam

Prosze o i nterpretacje filmu ze skanyu mojej e46 320d eu4.

Probleme jest bład 4191 po wielkich bolaczkach ze sterownikiem turbiny i dwóch wizytach w pracowni eklktroncznej jest tak że bład wytepuje, lecz turbo momentami pompuje 3100 mbar przy 4000rpm. nie zawsze to wystepuje. i samochód nie wchodzi w tryb awaryjny.

około 4 minuty są tez pokazane korekty wtrysków na ciepłym - proszę o interpretacje

https://www.youtube.com/watch?v=xjta8-kXpHk&feature=youtu.be

_________________
Dla potrzebujących. Diagnostyka INPA, DIS, kodowanie NCS- Trójmiasto.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 19 stycznia 2014, 20:13 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 40
Posty: 3
Moje BMW: E46
Witam pomoże ktoś z tym błędem co należy wymienić naprawić ?
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 19 stycznia 2014, 21:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B16
Panowie, co oznacza błąd 201: regulator lambda.
Wymieniłem 2 razy sondę i przepływomierz i to samo. Dużo pali benzyny, gazu i jest zamulony.
Silnik to 1.6 m43.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 19 stycznia 2014, 23:34 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 886
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25
zbyt bogata lub uboga mieszanka. ogolnie blad skladu mieszanki, zzobacz w inpie w status, jaka wartosc ma lambaintegrator podczas pracujacego silnika po skasowaniu bledu, tak samo zobacz jakie wartosci ma adaptationvalue additiv, jak sa bardzo duze wartosci na + tzn. ze dostaje za duzo powietrza (nieszczelnosci "lewe powietrze", lub padniety przeplywomierz), a jak wartosc jest na minus to mieszanka za bogata.

skasuj adaptacje poprzez odpiecie akumulatora.

Gaz moze wplywac na zly sklad, skasuj adaptacje, pojezdzil na benzynie i zobacz czy blad wraca. Jak nie wroci to jedz do gazownika na kalibracje, bo bedzie to wskazywalo na gaz.

instalacja lpg kalibruje sie sama do danych z benzyny, tylko sam jej nie skasujesz. Chodzi o to zeby lpg dopasowalo sie do nowych danych dot sondy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 20 stycznia 2014, 17:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B16
Jak jeżdżę po resecie na samej benzynie, to też bardzo szybko ubywa paliwa.
Na zimnym silniku między 2.,5 - 3 tys. (tylko na benzynie!) dławi się, na ciepłym jest lepiej, ale też zamulony.
Czujnik temp. poprawnie wskazuje temp. silnika na komputerze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 27 stycznia 2014, 19:10 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 60
Moje BMW: e36 Cabrio
Garaż: zajęty przez z4 e89 i e60 LCI
Witam,
błędy dotyczą e60 520d 2007r., odczytane poprzez wejście w INPIE do E60-> E60 v1.30 (coś w tym stylu)-> functional jobs-> identification-> read error codes. Zeskanowało wszystkie moduły i podało wartości w języku heksadecymalnym [hex] oraz bez opisu czego dotyczy błąd:
DME/DDE
4A6E 21
4A4E 21
4A5E 21
4A79 21
4A74 21
4D03 21
DSC:
6E81 A0
5DCF A0
CAS:
A0B3 28
A10A 24
D907 60
ISPB:
A9AC 21
GWS:
E094 21
E09A 21
A838 21
KOMBI:
A3B1 20
A559 20
LM:
A8B9 24
A8C1 24
9CC5 24
KBM:
A448 20
A449 20
A418 20
A419 20
KLIMA:
9C54 64
P.S. Przesyłam screeny z błędami:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
//EDIT
Czy z INPA EA-90x da radę połączyć w/w e60 poprzez E60-> Engine?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 29 stycznia 2014, 22:34 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: E38
Kod silnika: M52B28TU
Silnik M52B28TU czyli na podwójnym vanosie
Ostatnio mam spory problem z pracą silnika na 5 cylindrów , wyskakuje błąd 5 cylindra,
świece nowe, cewki podmieniałem, fajki uszkodzone wymienione na nowe , wymieniłem odmę, separator był dość zarzygany, miała dziurawe wszystkie przewody , i jeden mały elastyczny całkiem urwany , dolny co idzie do miarki oleju był zawalony tym olejem . wymiana tego w niczym nie pomogła,zero zmian .
Niektóre z błędów


35 Przekaźnik układu wtryskowego powietrza wtórnego- Nie mam pojęcia co to jest , jak by ktoś mógł to poproszę o opisanie tego , gdzie to sie znajduje jak wygląda, jak sprawdzić itp .tak samo z resztą błędów

62 Układ wtrysku powietrza wtórnego -Przełączanie zaworu - ???

126 Aktywacja Elektromagnesu pompy szczelności zbiornika-???

127 Aktywacja Elektromagnesu pompy-???

202 Lambda regulacja Bank 1 za kat-???


Pomocy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 1 lutego 2014, 18:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47
Witam nie chcę zakładać nowego tematu więc podepnę się pod ten, wie może ktoś czego dotyczą te błędy i czy mogą być przyczyną że podczas normalnej jazdy ok.15km nie wiem jak na dłuższej trasie temp. płynu chłodzącego dochodzi do 100 stopni i płyn zwiękasza swoją objętość i prawdo podobnie przez zbiorniczek wywala mi płyn :( (po dłuższej jeździe ok 25km potrafiło mi nawet wywalić cały zbiorniczek płynu, tylko nie wiem jaka temp. była)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ten chyba od świec żarowych ale je wymieniałem wszystkie w listopadzie
Obrazek
Dziękuje za pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 1 lutego 2014, 22:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 110
Moje BMW: e38
Kod silnika: m62tu35b
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132196 moje e38
prosze o pomoc z tymi bledami:

12 Lambda probe rear cat.
Error frequency : 1 Logistic counter: 40
Cat.-temperature from model 220.00 Grd C Time after start (tnse_u) 1305.60 s rinh 0.00 Ohm Sensor voltage h. Cat. Bank1 0.45 V
Error currently available Error tested

20 Lambda-Probe2 rear cat.
Error frequency : 1 Logistic counter: 40
Cat.-temperature Bank 2 from model 220.00 Grd C Time after start (tnse_u) 1305.60 s rinh2 0.00 Ohm Sensor voltage h. Cat. Bank2 0.45 V

4 Oxygen sensors-Heater rear Kat (Bank2)
Error frequency : 1 Logistic counter: 40
tkatmf2 250.00 Grd C uhsh2 2.01 V phlsnv2 1.00 rinh2 0.00 Ohm
Error currently available Error tested --


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 79  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL