BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 czerwca 2025, 18:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2912 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 317KM 600Nm Nowe TURBO GTB
PostNapisane: 21 marca 2016, 21:50 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
ciekaw jestem jak rozwiazesz polaczenie turbiny z kolektorem bo z tego co wiem kolektor z f10 nie podejdzie.... sam o tym na początku myślałem ale odpuściłem bo za dużo rzeźby jak na dupowoza (w moim przypadku)

turbo może przyjąć konkretny wirnik to na pewno ;)

kibicuje i czekam na kolejny UP

ja mojego kopciucha nie hamowałem jeszcze bo nie miałem kiedy teraz szykuje czerowną bo 1 maja lecimy na tydzien do austri na wortersee i trzeba jakoś Polskę zaprezentować ;)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 317KM 600Nm Nowe TURBO GTB
PostNapisane: 21 marca 2016, 22:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Leo, albo zrobię taka rzeźbę jak u Dawida w compim, a jak będzie za słaby flow to wleci custom równoległościowy. (Barany)

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 317KM 600Nm Nowe TURBO GTB
PostNapisane: 21 marca 2016, 22:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7588
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
U11 23i
F87
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 317KM 600Nm Nowe TURBO GTB
PostNapisane: 21 marca 2016, 22:40 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Jest to jakieś rozwiązanie choć ( może to kwestia zdjęcia) ale widać że światło wlotu do turbiny mocno się pomniejszyło a przecież nie wkłada się większego turbo po to żeby go nie mieć jak napędzić....

barany dobry aczkolwiek ciężki temat robiłem do tego podejście i mi się odechciało ;)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 317KM 600Nm Nowe TURBO GTB
PostNapisane: 21 marca 2016, 22:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Myślę, że lepszą opcją niż ta ///david, były bo wykonanie redukcji z żeliwnego na v-band ale to się wiążę z obnizeniem turbo o jakieś 2,5 - 3 cm. Te stalowe kolektory jakoś totalnie za mną nie przemawiają...


morphi napisał(a):
custom równoległościowy. (Barany)


Stary jak ktoś Ci się podejmie tego spawania to pisz z nim umowę zanim zacznie :rotfl: Żeby w razie poddania się starczyło na otarcie łez :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 317KM 600Nm Nowe TURBO GTB
PostNapisane: 21 marca 2016, 23:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7588
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
U11 23i
F87
deejeys, moim zdaniem to rozwiązanie o którym mówisz na pewno jest lepsze ale wtedy trzeba rzeźbić łapę a i tak nie wiem czy to pomoże żeby gtb wlazło. Spawanie blaszanego kolektora ma tą zaletę ,że wychodzi tanio i turbo jest te 3-4 cm wyżej.
Leo, dobrze zauważyłeś - to zostało potem poprawione i otwór był już taki jak trzeba.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 317KM 600Nm Nowe TURBO GTB
PostNapisane: 21 marca 2016, 23:15 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
No to gites majonez w takim razie :)

jest kilka sposobów ale każdy na swój sposób przepieprzony :)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 317KM 600Nm Nowe TURBO GTB
PostNapisane: 22 marca 2016, 13:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Zawsze można coś takiego, równie proste co konstrukcja cepa :)
Obrazek

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 317KM 600Nm Nowe TURBO GTB
PostNapisane: 22 marca 2016, 15:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7588
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
U11 23i
F87
ADAMO M., tylko po co ? Mój sposób nie kosztuje w sumie nic...no może nie nic ale powiedzmy 100-150 zł i jest skuteczny i działa. Ten który pokazałeś w niczym nie jest skuteczniejszy a koszt pewnie minimum 1200-1500zł :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 317KM 600Nm Nowe TURBO GTB
PostNapisane: 22 marca 2016, 15:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Co to jest 1500zł przy takich modach ;) Pewnie, że takie coś nie ma sensu jeśli seryjny można przerobić i jest wystarczająco wydajny ale tak pokazuje, że można i taki bo było coś o robieniu customa :) A co do kosztu zrobienia to nie musowo z nierdzewki, z czarnej będzie równie dobry a koszt materiału śmieszny ;)

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 317KM 600Nm Nowe TURBO GTB
PostNapisane: 22 marca 2016, 15:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
deejeys napisał(a):
Stary jak ktoś Ci się podejmie tego spawania to pisz z nim umowę zanim zacznie :rotfl: Żeby w razie poddania się starczyło na otarcie łez :P

Mogę zapytać dlaczego jest tak trudno ogarnąć barana do m57? Pytam poważnie bez uszczypliwości :)
Za mało miejsca, bo innego powodu nie mogę sobie wymyślić :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 317KM 600Nm Nowe TURBO GTB
PostNapisane: 22 marca 2016, 16:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Pisałem do kilku firm tuningowych i wycena barana pod vband do mnie to 2500 każda z firm taka sama cenę rzuciła.

ADAMO M., tutaj konstrukcja tego kolektora sprawi, ze spaliny nie bedą sie dobrze przemieszczać.

Dlatego na początek chce zrobić taki bajer jak i Dawida. Jeśli to nie zda egzaminu i będzie brakować przepustowości to pokuszę sie o te baranki.

Ps. Konstrukcja tego stalowego kolektora jest właśnie podzielna w taki sposób aby te spaliny sie od siebie nie "odbijały" czego nie można powiedzieć o kolektorze z żeliwnym. W nowych konstrukcjach np. F10 kolektor jest już właśnie dzielony.

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 317KM 600Nm Nowe TURBO GTB
PostNapisane: 22 marca 2016, 17:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Chycu napisał(a):
Mogę zapytać dlaczego jest tak trudno ogarnąć barana do m57? Pytam poważnie bez uszczypliwości
Za mało miejsca, bo innego powodu nie mogę sobie wymyślić

Kto pyta nie błądzi :)

Chycu napisał(a):
barana
to jest słowo klucz. Baran z nazwy powinien być a przynajmniej starać się być równoodległościowy a teraz zajrzyjmy pod maskę M57N i tu zaczyna się cyrk ;) Co prawda jest jedna opcja z której miałem skorzystać analogicznie w m47n i już byłem na to przygotowany ale zakończyłem modyfikowanie kopciucha ;)

morphi napisał(a):
ADAMO M., tutaj konstrukcja tego kolektora sprawi, ze spaliny nie bedą sie dobrze przemieszczać.


A wiesz jak wygląda Twój obecny kolektor żeliwny czy też ten blaszany ? ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 317KM 600Nm Nowe TURBO GTB
PostNapisane: 22 marca 2016, 17:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
deejeys napisał(a):
A wiesz jak wygląda Twój obecny kolektor żeliwny czy też ten blaszany ? ;)


Wiem, żeliwny lipa zaś w blaszanym są porobione kanały takie osobne i wydaje się sensownym rozwiązaniem.

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 317KM 600Nm Nowe TURBO GTB
PostNapisane: 22 marca 2016, 20:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
deejeys napisał(a):
Chycu napisał(a):
Mogę zapytać dlaczego jest tak trudno ogarnąć barana do m57? Pytam poważnie bez uszczypliwości
Za mało miejsca, bo innego powodu nie mogę sobie wymyślić

Kto pyta nie błądzi :)

Chycu napisał(a):
barana
to jest słowo klucz. Baran z nazwy powinien być a przynajmniej starać się być równoodległościowy a teraz zajrzyjmy pod maskę M57N i tu zaczyna się cyrk ;) Co prawda jest jedna opcja z której miałem skorzystać analogicznie w m47n i już byłem na to przygotowany ale zakończyłem modyfikowanie kopciucha ;)

morphi napisał(a):
ADAMO M., tutaj konstrukcja tego kolektora sprawi, ze spaliny nie bedą sie dobrze przemieszczać.


A wiesz jak wygląda Twój obecny kolektor żeliwny czy też ten blaszany ? ;)

No ale uciekł Ci gdzieś sens mojego pytania, bo dalej nie wiem dlaczego nikt tego nie robi :)
Miejsce?
Koszta?
Czy coś innego co występuje w dieslu a niekoniecznie w turbobenzynach?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 317KM 600Nm Nowe TURBO GTB
PostNapisane: 22 marca 2016, 20:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
morphi napisał(a):
Wiem, żeliwny lipa zaś w blaszanym są porobione kanały takie osobne i wydaje się sensownym rozwiązaniem.


Teoretycznie tak, a w praktyce jak widziałem przecięty taki kolektor to te kanały jednak nie podobały mi się zbyt... BanDai miał go użyć jako surówki w e46 320d z gtb2056 ale wsadzili inny.


Chycu napisał(a):
No ale uciekł Ci gdzieś sens mojego pytania, bo dalej nie wiem dlaczego nikt tego nie robi


No myślałem, że się domyślisz jak napisałem, że zajrzymy pod maskę :) Tak, miejsce - bo go po prostu nie ma, silnik bardzo mocno leży i nie ma jak się rozłożyć. To nie 2jz w pionie :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 317KM 600Nm Nowe TURBO GTB
PostNapisane: 22 marca 2016, 20:59 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Tam nie ma miejsca na barana, po prostu...

Jedyna opcja to pokrywa zaworów z 535d i wtedy baran zawijany ku gorze lub turbo do góry i spora zmota pytanie tylko po co? Moim zdaniem to chyba morphi nie bardzo wiesz co piszesz, albo wydaje Ci się że jest tak jak myślisz.... odbijanie spalin?Jest wiele rodzajów kolektorów które mają swoje wady i zalety jak wszystko zresztą... Wiesz zapewne że nie ma czegoś takiego jak natychmiastowe wypróżnianie się silnika tylko masz pewien cykl pracy cylindrów i to jest głównym wyznacznikiem w projektowaniu każdego kolektora który nie jest baranem...Musisz chyba mniej for czytać a więcej coś samemu pokręcić (traktuj to bez uszczypliwości) bo w internecie to można wiele poczytać ale nie wiele pokrywa się z tym co jest w rzeczywistości.... Takie samo mam wrażenie jak patrze na twój nowy IC, przypomina mi stare ICki które były kilka lat temu dostępne na rynku, one miały właśnie takie bardzo rzadkie rdzenie które później zagęszczono.

:piwo: :piwo: :piwo:

Moim zdaniem trzeba to przykręcić jak David pokazał.... jest e46 które ma 400km z metanolem walą chłopy 2,5 bara i nie ma w niej turbiny z serii F tylko stare GT :) wiadomo są sztuczki i kruczki o których się nie pisze na forach bo często ludzie do niektórych rzeczy dochodzą prując sobie włosy nie tylko z głowy i zwyczajnie nie chcą się dzielić ciężko zdobytą wiedzą ;)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 317KM 600Nm Nowe TURBO GTB
PostNapisane: 22 marca 2016, 22:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Leo napisał(a):
Musisz chyba mniej for czytać a więcej coś samemu pokręcić


Niestety nie moja brażna, jestem informatykiem, więc chodź bym chciał to nie pokręcę nic sam, brak mi ku temu zdolności jak i zaplecza...

Leo napisał(a):
Takie samo mam wrażenie jak patrze na twój nowy IC, przypomina mi stare ICki które były kilka lat temu dostępne na rynku, one miały właśnie takie bardzo rzadkie rdzenie które później zagęszczono.


IC nie był kwestią przypadku, kolega z zagranicy który ma mocne 330d przygotowane do typowych wyścigów mi go polecił, miał ich już kilka i finalnie został ten.... jak i jego znajomi i bardzo sobie je chwalą. Czas pokaże...

Leo napisał(a):
Moim zdaniem trzeba to przykręcić jak David pokazał....


Taki jest właśnie plan, barany to taka ewentualność, gdyby coś nie tak było z nim.

Leo napisał(a):
jest e46 które ma 400km z metanolem walą chłopy 2,5 bara i nie ma w niej turbiny z serii F tylko stare GT :)


Wiesz co nie sztuką jest dmuchać 2.5b na starym GT i mieć "banana" który budzi się do życia po 3k obrotów i mieć te 400hp na papierze, lecz na co dzień to auto traci swoje właściwości jezdne.

Mnie zależy na tym, aby auto zachowywało się w dolnych partiach obrotów chociaż tak jak seryjne M57N. Przypominam ja tym autem latam na co dzień.

Leo napisał(a):
wiadomo są sztuczki i kruczki o których się nie pisze na forach bo często ludzie do niektórych rzeczy dochodzą prując sobie włosy nie tylko z głowy i zwyczajnie nie chcą się dzielić ciężko zdobytą wiedzą ;)


no to musisz je zastosować w turasie i pochwalić się w końcu wykresem :serce:


ps. abym nie był gołosłownym

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 317KM 600Nm Nowe TURBO GTB
PostNapisane: 22 marca 2016, 22:30 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Nic nie muszę stosować a już na pewno chwalić się wykresem i cokolwiek komukolwiek udowadniać ;).... jeśli będę miał taki kaprys.... robię to co lubie i sprawia mi przyjemność ;)

swoją drogą 2,5 bara nie musi być na bananie jak to nazwałeś bo moje stare, poczciwe, leniwe i ciulowe "gt" tyle dmucha bez większego bólu

Generalnie ja nie jestem typem chowacza własnych pomysłów co widać po moich galeriach,
tak samo nie jedno auto naprawialem przez telefon ;)

tak jak pisałem nie odbieraj tego jako atak czy hejt po prostu jestem bezpośredni w tym co mówię i piszę i często ludzie myślą że się przypierdalam a tak nie jest :)

Zyczę ci z całego serca najmocniejszego e46 330d w Polsce przez długi czas bo trzeba jakoś scenę tuningu w Polsce budować i bronić się przed projektami z poza granic

także looz przyjacielu i trzymaj tuning w ryzach licze na dobry wynik :ok:

ps. wyżej pisałem o tym co pokazałeś: pokrywa z 535d + barany inaczej sie nie da ;)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 317KM 600Nm Nowe TURBO GTB
PostNapisane: 23 marca 2016, 07:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Leo napisał(a):
ps. wyżej pisałem o tym co pokazałeś: pokrywa z 535d + barany inaczej sie nie da


Da się :D właśnie też wyżej to miałem na myśli i juz się przymierzałem do tego w m47n :D Chciałem wywalić podstawę filtra a spływ odmy pospawać jak w VW albo x boku tam gdzie seryjnie się zaczyna :D hahaha :) Ja to nie wiedziałem, że pokrywa z 535d pasuje :P Ale pewnie do m47n nic nie pasuje.

Co do Twojego stylu pisania Patryk mam wrażenie, że nie potrafisz znieść krytyki. Nie każdy będzie miał takie samo zdanie jak Ty o różnych modyfikacjach ;) Jak oczekujesz tylko poklepywania po pupie i klaskania to rób więcej selfie :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2912 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 146  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL