BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2025, 11:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 820 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 14 maja 2016, 21:10 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 515
Lokalizacja: Podbeskidzie
Moje BMW: X3 LCI M Performance
Bardzo lubię tą galerię, bo zawsze są ciekawe mody. Montaż dekielków na wyjeździe pokazuje, jak bardzo pozytywnie jesteś zakręcony, dzięki temu Alpina wygląda coraz lepiej.

_________________
Benzyna zamiast krwi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 18 czerwca 2016, 08:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 364
Lokalizacja: Wrocław - Barcin
Moje BMW: ALPINA B7 F02
Kod silnika: N63
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168359
dawno nic nie pisałem w moim temacie ale to bardziej z przyczyn osobistych jak i natłoku roboty /stety niestety przy autach innych a nie przy moim - np montaż Logic7 plus wymiana lusterek na fotochromy itd/
W mojej strzale nie dałem jeszcze rady założyć soft close ale myślę że już blisko /i wszystko leży przygotowane :) /

No ale nie wszystko zawsze działa na plus.
Z tych osobistych powodów bardzo często robiłem trasę Wrocław - Barcin i niestety wyszło że moja hydrokinetyka zaczęła dawać o sobie znać /lekkie falowanie obrotów, dziwnie zmieniane biegi i np efekt tarki przyspieszając delikatnie pod górkę/
W związku z tym diagnoza poprzez kilka tel i konsultacji i akcja planowana czyli wymiana lub regeneracja konwertera.
Zakupione w międzyczasie miska olejowa plus tulejka do wtyczki i olej do skrzyni od kolegi z ap-oil http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=26209178

Obrazek

Obrazek

No i oczywiście z nim też porozmawiałem czy moje przypuszczenia są słuszne.
Decyzja padła na regenerację w firmie ASB z Długołęki http://asb-dlugoleka.pl/
Głównym aspektem oczywiście była cena /1000 vs 2400/ i gwarancja też 12 miesięcy.

Pozostało poszukać fachury aby wyjąć skrzynię dać do reg i złożyć wszystko z wymianą oczywiście filtra i oleju.
Więc auto wylądowało w MP Servis w Dyzio garage http://www.maxbimmer.pl/f45/mp-serwis-c ... zia-27275/
Akcja jak w pit stopie bo ja auto w czwartek zostawiłem o 9:20 a o 10:15 tel że konwerter jedzie do reg.
W piątek odebrany konwerter i auto wróciło do żywych. Oczywiście wszystko zrobione zgodnie ze sztuką, czyli skasowana adaptacja i sprawdzenie czy skrzynia działa prawidłowo. Dodatkowo jako bonus Dyziu nie mógł patrzeć na moja zakurzoną i nie mytą komorą silnika i mam teraz czyściutko pod maską

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Teraz odnoszę dziwne wrażenie jak by moja droga do domu była równiejsza / bo chyba już nawet efekt tarki był przy niskich prędkościach /.

Teraz odkorkujemy się z czasem to wrócimy do soft close i reszty pomysłów.

Oli


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 18 czerwca 2016, 08:19 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 30582
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
fachowa robota :super:

_________________
Obrazek
^Klik^


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 18 czerwca 2016, 08:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37061
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
jak zwykle świetne podejście :cwaniak:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 23 czerwca 2016, 21:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 364
Lokalizacja: Wrocław - Barcin
Moje BMW: ALPINA B7 F02
Kod silnika: N63
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168359
Kolejny mały update.

Nareszcie znalazłem czas i siły (ostatnio wróciły problemy z kręgosłupem) i założyłem soft close.

Kilka szczegółów.

W aucie z 2004r nie ma oryginalnych wyjść z bezpiecznikow na SC więc poszukałem troszkę i sie udało znaleźć dwa wolne sloty bezpiecznikow i do nich właściwe piny we wtyczkach.

Zasilanie puszczone jak nakazuje sztuka czyli osobno na prawą i na lewą stronę.
W drzwiach zgodnie z ori panami wiecie się w słupek no i zamontowanie nowych zamków wraz z silniczkami SC.
Dociagniecie wiązki do silniczków to już formalności :)

Efekt oceńcie sami

Drzwi kierowcy

https://plus.google.com/117230539706920639040/posts/56CTDdyabFe

No i najważniejsze drzwi czyli mojego kochanie :)

https://plus.google.com/117230539706920639040/posts/DhmEuRnaVuq

Jutro odbieram brakujące piny na drzwi tył i dokończymy temat /oczywiście od strony samochodu już wszystko jest na top top/ pozostaje zamontowanie zamków z silniczkami i wiązka w drzwiach tylko. Dodatkowo nareszcie pociągniete jest też zasilanie do lampki dolnej w tylnych drzwiach bo jakoś wcześniej o niej zapomialem.

Jako bonus jest też zamontowana przepustnica w wydechu aby można było sterować głośnością auta. Przełącznik jest już wyciągnięty do przodu na tunel środkowy aby mieć go pod ręką.

Filmik z efektu postaram się jakoś nagrać ale dziś padam już na twarz.

Poki co to na tyle idę się wykąpać i spać bo jutro do roboty trzeba jakoś wstać.

Oli


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 25 czerwca 2016, 12:17 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 30582
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
soft close dobra opcja :ok:

_________________
Obrazek
^Klik^


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 26 czerwca 2016, 13:53 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 41
Posty: 5953
ładnie tu się dzieje............

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 12 lipca 2016, 20:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 364
Lokalizacja: Wrocław - Barcin
Moje BMW: ALPINA B7 F02
Kod silnika: N63
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168359
DaaN napisał(a):
soft close dobra opcja :ok:


Potwierdzam, miło jest nie trzaskać drzwiami :)

aniołki napisał(a):
ładnie tu się dzieje............


Musi się coś dziać

A teraz mały update.

Jako że ciepło się zrobiło wrócił temat foteli z wentylacją......

i jak to u mnie czasem bywa przeszedłem do czynów :P

Pojawiło się takie coś w małym pokoju /i tu ukłony dla Ani że ma do mnie jeszcze cierpliwość :wink:/

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Oczywiście /i to też już chyba u mnie choroba :bag:/ jak się bawić to na bogato i jest to opcja full czyli wentylacja i........ masaż.

Komplet wraz z modułem i całą resztą.

Popracowałem trochę nad dopasowaniem instalacji i takie tam no i fotele wylądowały w aucie.

Obrazek

Jak widać logo ALPINY też już na miejscu aby wszystko było jak trzeba.

Po zamontowaniu trzeba było pomyśleć jak tym wszystkim sterować więc poszukiwania panelu w wersji full wystartowały. Niestety na necie tylko jeden jegomość ma takie coś i oszalał z ceną 700 pln za takie coś. Więc z pomocą kolego Szelu doktorat jak z mojego zrobić coś więcej i tak to w międzyczasie wyglądało:

Obrazek

Zabawa z płytką która nadal trwa wymagała odczytywania wszystkich elementów na niej

Obrazek

Obrazek

I obecnie wygląda to tak jako etap przejściowy z pełną funkcjonalnością przycisków ale niestety jeszcze bez działania diod /ale to się zmieni jak dotrą do mnie elementy SMD / i wyglądem samego panela /ale to też jest w trakcie przygotowań - wyprowadzenie powierzchni pokrywki i przygotowywanie sitodruku do zrobienia właściwych logo na poszczególnych przycisków/

Obrazek

Zdam relację jak wyjdzie ten panel na gotowo ale na razie koszt jaki poniosłem to 60 pln więc do 700 daleeeeko :)

Jako że póki co diody statusowe nie dają mi informacji na jakim poziomie mam wentylacje a mam w swoim czołgu CICa przy pomocy Kamcia /dzięki Panocku wielkie/ uaktywniłem wszystkie funkcje w CICu i teraz wygląda to tak:




Jeżdżę już kilka dni z tymi fotelami i powiem że już nie chcę auta w skórze bez wentylacji szczególnie w ciepłe dni a masaże może nie są mega dynamiczne ale nawet na niedługich trasach miło pracują nad komfortem tylnej części ciała.

Dodatkowo taki mały bonusik Alpinowy pojawił się w aucie a mianowicie

Obrazek

I na aucie razem z nowymi fotelami i emblematem na fotelach :)

Obrazek

Póki co to tyle.

Kolejne mody już w realizacji i dam znać jak będą się zbliżać ku końcowi

Oli


Ostatnio edytowano 30 lipca 2016, 21:21 przez niunia i oli, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 13 lipca 2016, 07:24 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 30582
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
nie wrzucajcie zdjęć na imgura bo się nie wyświetlają na forum...

_________________
Obrazek
^Klik^


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 13 lipca 2016, 09:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 364
Lokalizacja: Wrocław - Barcin
Moje BMW: ALPINA B7 F02
Kod silnika: N63
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168359
DaaN napisał(a):
nie wrzucajcie zdjęć na imgura bo się nie wyświetlają na forum...


To na co wrzucać ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 13 lipca 2016, 10:11 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 619
Lokalizacja: Przemyśl/Wrocław
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168198
niunia i oli napisał(a):
To na co wrzucać ???

można tutaj : https://postimage.org/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 17 lipca 2016, 11:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 795
Lokalizacja: Gierczyce
Moje BMW: E90 320D
Kod silnika: M47TU2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149305
photobucket.com np.

A co do auta...nie nadążam :D Czy ono zostaje dożywotnio ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 17 lipca 2016, 13:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2723
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
Poprawie foty, bo lubie zaglądać do tej galerii

__________________________________________________________________________________________________
A teraz mały update.

Jako że ciepło się zrobiło wrócił temat foteli z wentylacją......

i jak to u mnie czasem bywa przeszedłem do czynów :P

Pojawiło się takie coś w małym pokoju /i tu ukłony dla Ani że ma do mnie jeszcze cierpliwość :wink:/

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Oczywiście /i to też już chyba u mnie choroba :bag:/ jak się bawić to na bogato i jest to opcja full czyli wentylacja i........ masaż.

Komplet wraz z modułem i całą resztą.

Popracowałem trochę nad dopasowaniem instalacji i takie tam no i fotele wylądowały w aucie.

Obrazek

Jak widać logo ALPINY też już na miejscu aby wszystko było jak trzeba.

Po zamontowaniu trzeba było pomyśleć jak tym wszystkim sterować więc poszukiwania panelu w wersji full wystartowały. Niestety na necie tylko jeden jegomość ma takie coś i oszalał z ceną 700 pln za takie coś. Więc z pomocą kolego Szelu doktorat jak z mojego zrobić coś więcej i tak to w międzyczasie wyglądało:

Obrazek

Zabawa z płytką która nadal trwa wymagała odczytywania wszystkich elementów na niej

Obrazek

Obrazek

I obecnie wygląda to tak jako etap przejściowy z pełną funkcjonalnością przycisków ale niestety jeszcze bez działania diod /ale to się zmieni jak dotrą do mnie elementy SMD / i wyglądem samego panela /ale to też jest w trakcie przygotowań - wyprowadzenie powierzchni pokrywki i przygotowywanie sitodruku do zrobienia właściwych logo na poszczególnych przycisków/

Obrazek

Zdam relację jak wyjdzie ten panel na gotowo ale na razie koszt jaki poniosłem to 60 pln więc do 700 daleeeeko :)

Jako że póki co diody statusowe nie dają mi informacji na jakim poziomie mam wentylacje a mam w swoim czołgu CICa przy pomocy Kamcia /dzięki Panocku wielkie/ uaktywniłem wszystkie funkcje w CICu i teraz wygląda to tak:




Jeżdżę już kilka dni z tymi fotelami i powiem że już nie chcę auta w skórze bez wentylacji szczególnie w ciepłe dni a masaże może nie są mega dynamiczne ale nawet na niedługich trasach miło pracują nad komfortem tylnej części ciała.

Dodatkowo taki mały bonusik Alpinowy pojawił się w aucie a mianowicie

Obrazek

I na aucie razem z nowymi fotelami i emblematem na fotelach :)

Obrazek

Póki co to tyle.

Kolejne mody już w realizacji i dam znać jak będą się zbliżać ku końcowi

Oli

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 17 lipca 2016, 19:01 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 619
Lokalizacja: Przemyśl/Wrocław
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168198
Auto świetne :ok: , osłony pasów jak dla mnie tragiczne :dobani:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 17 lipca 2016, 21:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7587
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
osłony pasów są niepotrzebnym agro dodatkiem który tylko psuje to piekne wnętrze ale poza tym to to co Ty wyprawiasz z tym e60 to jest po prostu szok. Szczerze podziwiam :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 17 lipca 2016, 21:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2761
Lokalizacja: searching...
Moje BMW: E39 540i ACS5 / 323i
Kod silnika: M62B44, M52b25
Garaż: mam
Kurcze te nakładki na pasy wyglądają jak gadżet z tuning szopu :kwasny:

_________________
do licha LPG -nawet porządne zapalniczki są na benzynę
KUPIE boczki w skórze E39 / kontury czarne z E38


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 17 lipca 2016, 21:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 104
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Moje BMW: e90 325i
Kod silnika: N52B25A
Auto mega zadbane, widać że dbasz o szczegóły :padam: Nakładki na pasy do kosza.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 18 lipca 2016, 10:44 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 30
Posty: 1200
Lokalizacja: WZ
Moje BMW: Najlepsze :)
Kod silnika: m54b30
Może lepiej ogarnąć jakieś przeszycia Alpiny na tych pasach, chociaż przy całokształcie nakładki można przeboleć


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 30 lipca 2016, 11:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 364
Lokalizacja: Wrocław - Barcin
Moje BMW: ALPINA B7 F02
Kod silnika: N63
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168359
rashkiet13 napisał(a):
Auto świetne :ok: , osłony pasów jak dla mnie tragiczne :dobani:


Nakładka na pasy musi być jakaś na miejscu pasażera bo moja Panią pasy drapią. Ale na szczęście szybko można zmienić :)

///david napisał(a):
osłony pasów są niepotrzebnym agro dodatkiem który tylko psuje to piekne wnętrze ale poza tym to to co Ty wyprawiasz z tym e60 to jest po prostu szok. Szczerze podziwiam :ok:


Co do pasów jw. A robię to co lubię więc spoko:) Cieszę się że się podoba

Ostatnio udało mi się dorwać przycisk ori Sport i na dniach postaram się go podłączyć do auta

Obrazek

Obrazek

Z innych rzeczy to miałem bardzo pracowity okres w pracy ale też troszkę się też działo z autem

Najpierw z rzeczy na minus.

Miałem wyjazd w mega deszczu i podczas jazdy już dziwne rzeczy się działy w aucie /mrugała nawi i liczniki / okazało się że mam wodę w kole zapasowym i moduł MPM zalał się wodą. Najgorsze jest to że wypompował przez noc aku a rano żona miała jechać autem :(
Po wysuszeniu i wyczyszczeniu wszystko wróciło do normy.

Dodatkowo pewnego pięknego dnia lusterko kierowcy zrobiło sobie psikusa i nie rozłożyło się jak powinno tylko pojechało aż w kierunku maski. Na szczęście już kilka lusterek z tą przypadłością wyleczyłem to i ze swoim sobie poradziłem :) Zmotywowało mnie to też do zrobienia czegoś co już jakiś czas koliło mnie w oczy ale nie było chęci a mianowicie..

Zaśniedziały i odłażący lakier z trójkąta mocującego. Wyglądało to tak

Obrazek

Nowy trójkąt po odebraniu od lakiernika wyglądał tak:

Obrazek

Obrazek

No i obok siebie stary trójkąt i nowy wmontowany w naprawione lusterko

Obrazek

Na aucie nie mam fotek bo jest u...ne :(

Poza tym znalazłem chwilkę żeby podjechać do Leo i sprawdzić heble i przymierzyć coś. A dokładniej jak będzie wyglądał zacisk od ALPINY B5 biturbo w feldze 20" i na tarczach moich.

Kilka fot poglądowych

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Niestety zacisk nie do końca chce współgrać z tym modelem felgi i dodatkowo tarcza jakaś taka za mała wygląda więc....

W trakcie wycieczki do kuj-pom zakupy i tel do Walusia aby wszystko było jak trzeba i w wyniku tego taka mała wersja nr2 :)

Obrazek

I przy feldze

Obrazek

Teraz jak wrócę do Wrocka praca nad wkomponowaniem tego w auto z Walusiem /bo ma być pełna profeska/

W piątek zamontowane moje byłe komforty u kolego Waco i jego 550i

Kilka fotek zaiwanionych z jego tematu /mam nadzieję że się nie obrazi :) /

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Więc dla potomnych fotele z pre LCI można zapodać do LCI i to bez większego problemu /praktycznie P&P z drobnymi modyfikacjami ale to kosmetyka wręcz/

Natomiast do mnie dotarły tuż przed wyjazdem potrzebne diodki i oporniczki i reszta SMD do kontynuacji prac nad panelem środkowym.
Jak wrócę do Wrocka to sobie porobię te rzeczy i oczywiście pokażę wynik końcowy.

Na razie tyle

Łoli


Ostatnio edytowano 30 lipca 2016, 21:06 przez niunia i oli, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niunia i Oli -->> E60 535D ALPINA D5S - HAMOWNIA str 10
PostNapisane: 30 lipca 2016, 11:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37061
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
niunia i oli, zdjęć nie widać :(
użyj innego hostingu

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 820 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 41  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL