helmud7543 napisał(a):
Dymienia woda w tłumiku, gaśnięcia podczas jazdy - przepływomierz lub rozjechane korekty paliwa, gaśnięcia podczas jazdy i na psotoju - czujnik położenia przepustnicy lub rozjechane korekty. Sprawdź czy jak "zadymi" (na benzynie) to nie jest niebieski dym i czy nie pachnie niespaloną benzyną (zalewanie). Uszkodzony zawór wolnych obrotów miałby problem z ich stabilizacją również na postoju, obroty są stabilne jak nie wachlujesz pedałem gazu? Jeśli tak a dodatkowo utrzymuje je w ryzach (zadana wartość to chyba 820 lub 850 po rozgrzaniu) to nie zawór. Woda w oleju, jak i w tłumiku, bierze się ze skraplania podczas stygnięcia, więc przy obecnej porze roku nie poznasz po parze uszkodzenia bloku, głowicy lub uszczelki.
to nie jest tak ze gasnie jak jade na biegu, tylko jak np zblizam sie do skrzyzowania wciskam sprzeglo zeby zredukowac bieg itp to w tym momencie gasl.na postoju gasl jak dodalem gazu tak do ok 4tys obrotow i puscilem to spadal z obrotow i gasl.nie jest to niebieski dym tylko ewidentnie bialy.obroty co jakis czas lekko skacza, nie ze caly czas.
tak wiec niech na razie zaleje jakis gorszy olej i tyle tak ?