BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 09:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 19:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57 300KM
obawiam sie ze po wymianie sprzegla problem nie zniknie a wtedy juz z pieniedzmi bedzie krucho. sprzeglo to 480zł + jak sie dowiedzialem robocizna 300zł u mnie.
:( powtarzalem dzisiaj ten test z rozpedzeniem do 50, wrzuceniem trojki i depnieciem do podlogi ostrym i zero reakcji auta, dopiero po 2-3 sekundach..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 19:42 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
to zrob najpierw to.... http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... padek+mocy
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... padek+mocy

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 19:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57 300KM
latwe zadanie to to nie jest :)
sproboje jak sie zrobi troche cieplej bo przy -10 to chyba bym zamarzl.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2009, 23:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1723
Lokalizacja: Puszcza Biała
zbigniewst, w końcu mnie poparłeś i tez zaproponowałeś czyszczenie bo ludzie którzy tu piszą o sprzęgle po obejrzeniu tego filmiku to jakoś chyba nie wiedzą na czym polega ślizganie się sprzęgła

_________________
---525e
---1802
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 00:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57 300KM
troche niejasno jest to opisane ale sproboje zlokalizowac te zawory i wyczyscic.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 08:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 515
Lokalizacja: slask
Czyzbys coś w stosunku do mej osoby cos pisał ?

_________________
oto nowy mistrz
http://www.amerykany.v10.pl/galeria/ssc ... 0,jpg.html
a to juz pokonany
http://blog.tmcnet.com/blog/rich-tehran ... on-big.jpg
Firmie VOTUM - powiedz NIE !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 11:33 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
mCk napisał(a):
troche niejasno jest to opisane ale sproboje zlokalizowac te zawory i wyczyscic.

a jak chcesz jasniej? musisz znac sie troche na mechanice bo jak nie to sie nie zabieraj :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2009, 20:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57 300KM
panowie pytanie mam jeszcze.
ile powinien wskazywac ekonomizer na 4-ce w 320d 136ps przy 2-3 tys obrotow?
bo u mnie wskazuje 12-14 z gazem w podlodze.
na jedynce dwojce i trojce wskazuje maxa.
przeplywomierz ponoc byl wymieniany w 2006 roku na orginalny boscha - tak mi powiedzial mechanik u ktorego robilem pompe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2009, 20:35 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
mCk napisał(a):
panowie pytanie mam jeszcze.
ile powinien wskazywac ekonomizer na 4-ce w 320d 136ps przy 2-3 tys obrotow?
bo u mnie wskazuje 12-14 z gazem w podlodze.
na jedynce dwojce i trojce wskazuje maxa.
przeplywomierz ponoc byl wymieniany w 2006 roku na orginalny boscha - tak mi powiedzial mechanik u ktorego robilem pompe.

dobrze wskazuje :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2009, 11:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57 300KM
czyli wyglada na to ze przeplywomierz jest sprawny..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2009, 15:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1723
Lokalizacja: Puszcza Biała
na 4 u mnie pokazuje zawsze max przy gazie w podłogę przy każdym zakresie obrotów. Przepnij przeplywkę od jakiegoś znajomego o takim samym nr jaki masz

_________________
---525e
---1802
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2009, 18:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57 300KM
ciezko bedzie kogos znalezc z taka sama przeplywka.

tez masz wersje 136 koni ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2009, 23:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1723
Lokalizacja: Puszcza Biała
tak dokładnie m47

Poczytaj jeszcze na forum jest mnóstwo tematów z tym związanych i tam jest dużo wyjaśnione

_________________
---525e
---1802
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2009, 14:42 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 31
Lokalizacja: B-stok
moja beta też była zamulona, i też była po wymianie pomy wtryskowej. u mnie pomogła wymiana wtrysku sterującego.

_________________
JeÂżdÂże sobie BMWicÂą chodÂź nie jestem Robertem KubicÂą !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2009, 19:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57 300KM
uuu niemila wiadomosc. jaki koszt? pewnie 1500zl albo wiecej razem z robocizna?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2009, 19:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 104
Lokalizacja: WÂłoszczowa
wtrysk sterujacy nie wplywa na moc, albo w bardzo znikomym stopniu, bo sam wyminialem. i to koszt 1000zl razmem z nowym orginalnym boscha i robocizna. u ciebie to na 80% przeplywomierz bo sam mialem identyczne objawy. Najprostrza diagnoza to jego odpiecie (wyciagnac z jego wtyczke), wtedy komputer przechodzi w stan awaryjny( nic sie nie dzieje przez to wiec sie nie boj). Przejedz sie po odpieciu przeplywomierza i jak zobaczysz ronice to napwno to. U mnie byla znaczaca zmian po odpiecu an lepsze z ta roznica ze praca turbiny byla odczuwalna w bardziej znaczacym stopniu dopiero od 25, tys obrotow. Sproboj tego co pisze nic nie tracisz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2009, 20:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 272
Lokalizacja: Warszawa
Drogi Kolego. Zanim zaczniesz się martwić o kosztowną wymianę różnych elementów silnika, spróbuj zacząć od bardzo prozaicznych przyczyn. Mój brat ma 320d, 150 KM co prawda, ale objawy były identyczne. Otóż za prawidłową pracę silnika doładowanego odpowiada układ podciśnień. Układ ten współpracuje również turbiną, poprzez zawór sterujący ciśnieniem doładowania. Uszkodzenie, bądź rozszczelnienie któregokolwiek przewodu podciśnieniowego może spowodować tego typu objawy. Komputer nie wykaże wówczas żadnych błędów, a auto będzie okrutnie mulić, zwłaszcza w środkowym zakresie obrotów (2000-4000). Mogę się oczywiście mylić, ale jestem dobrej myśli, że to właśnie to - Niewlelekosztująca pierdoła.

_________________
Pozdrawiam,
L.

Obrazek
Oceń mojego byłego białego sedana
... i mój przyrząd do odreagowywania stresu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2009, 22:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: opolskie
dokładnie ja tez obstawiam na podciśnienie po małej kolizji i lakierniku przy składaniu zapomniałem podpiąć przewód do podciśnienia auto miało chyba z 80kucy

_________________
-> e-36 316i -> e-36 320i turing -> e-39 520i -> maÂła ftopa audi a-4 1,9tdi -> e-46 320d -> e-46 Kombi 330i 2003r.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2009, 18:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57 300KM
z odpiętym przepływomierzem bez różnicy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2009, 00:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: SkarÂżysko-Kamienna
Napisz ile biegów zapiołeś na tym filmiku na początku??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL