BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 18:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] problem z pompą podającą
PostNapisane: 19 sierpnia 2009, 20:37 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Grodzisk Maz
Witam! mam problem z pompą podającą w zbiorniku paliwa w moim 318 tds 1995 r. Obecnie została wymieniona już czwarta. Każda wytrzymuje zaledwie pare tysięcy km. Mechanik sprawdził wszystko co może mieć wpływ na jej prace. Zakładane są co prawda zamienniki najlepsze dostępne na rynku nie wiem czy to może mieć jakiś wpływ. Proszę o pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sierpnia 2009, 21:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: polska
Moje BMW: e36
A masz zgazowane auto ? jeżeli tak , zrób jak ja zrobiłem , też miałem taki sam problem pompy szlak trafiał co jakiś czas obecnie mam 5 i jeżdze już rok i jest ok a mianowicie , założyłem ręczne odłączanie pompy (aby niechodziłą na daremnie ciągle w czasie jazdy na gazie )po tym jak samochód przestawił się na gaz ( i to bardzo ważne zawsze trzeba zapalać i gasić auto na benzynie , bo potem mogą być problemy z wtryskami )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sierpnia 2009, 22:03 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 128
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B25
Z tego co wiem to TDS-Y to disle i nie maja gazu , ja bym obstawiał ze jezdzisz zbyt czesto na rezerwie i pompa czsami pracuje na sucho dlatego moze padac co chwile :( , to tyle z mojej opini :niepewny: , moze sa inne przyczyny :kwasny:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sierpnia 2009, 22:04 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
gaz? 318 tds to pewnie nitro jest
:dobani: :dobani: :dobani:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sierpnia 2009, 22:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: polska
Moje BMW: e36
sory :( niedoczytałem... dokładnie , ale może komuś kto ma PB przyda się moja rada :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sierpnia 2009, 22:30 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
zdarza się


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2009, 22:13 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 284
Lokalizacja: Llandudno,Walia,UK
Moje BMW: E36 E90 f10
Kod silnika: m50b20 m47n2 N47d20c
a moze masz zasyfialy zbiornik?
przy wymianie pompy trzeba by go oczyscic bo pompy w dieslu zadko padaja bo maja leprze warunki smarowania.prawdopodobnie masz w baku jakis piach lub inne scierwo.moge sie mylic ale sprawdzic nie zaszkodzi a poodz moze.
Pozdro!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2009, 08:19 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Grodzisk Maz
właśnie o to chodzi jak pisałem że jest sprawdzone to wszystko i dlatego jest to wielka zagadka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2009, 08:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
zrób dwie rzeczy

kup oryginalna pompe, nawet uzywke,
wymień filtr paliwa i oceń stan starego

zamienniki nie dorównuja jakością oryginalowi, jest tak jak piszesz wytrzymuja chwile, może oczywiści się zdarzyc że zamiennik działa juz dłuższy czas, ale to kwestia czy Chińczyk biorący udział w jej produkcji był w pracy od 3 czy od 13 godzin :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2009, 10:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 300
Lokalizacja: Wrocław/Opole
Moje BMW: e39/e36
Kod silnika: M62B44/M42B18
Tak jak mowi Mationo, masz pewnie jakis syf w zbiorniku i dlatego pompy padaja, a poza tym skoro juz zakupiles 4 pompy to mysle ze wkoncu czas zakupic oryginal :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL