BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 17:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] E36 2.8 na zimnym silniku trzesie buda, problem z pali
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 10:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 523
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW: E36 QP
Kod silnika: m54b30
Sprawa wyglada tak

Zawsze rano jak odpalam auto albo w ciagu dnia jak postoi pare godzinek to mam taki objaz ze odpala na 1 strzal ale przez ok 10 sekund silnik klekocze jakby, piszczy cos i jakby niechodzil na wszystkie garki, nie wkreca sie dobrze na obroty. Po 10 sekundach objaw ustepuje i podczas jazdy zero problemow

Moja diagnoza to problem z regulatorem cisnienia paliwa na listwie - realne? tak jakby paliwo z listwy zeszlo i musi uplynac kilka sekund az listwa "zaciagnie" paliwo

Dziwi mnie ze podczas jazdy wszytsko jest ok tylko pryz odpalaniu po dluzszym czasie cos jest nie tak...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 13:35 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 65
Lokalizacja: N-ce
co do listwy to raczej nie sprawdź w ten sposób przekręć stacyjkę pompka pod pompuje ciśnienie i dopiero odpal pewnie będzie to samo wiec listwę można wykluczyć objaw jest tylko na zimnym silniku tak?? miałem coś podobnego na zimnym jak odpalałem to chodził nierówno i nie mógł się wkręcić na obroty ( z tym ze ja mam 2,0 m52 ) okazało sie ze uwalony byl komp sterownik silnika po prostu zalewał go i zimny silnik nie dawał sobie z tym rady jak już się rozgrzał to już chodził bez problemów (objaw występował po nocy lub dłuższym staniu) by może to to choc może nie i oby nie:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 15:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 523
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW: E36 QP
Kod silnika: m54b30
Oby to niebyl komp bo bedzie przerabane ;/ Zobacze rano - pzrekrecce kluczyk zeby sie kontrolki zapalily poczekam chwile i dopiero odpale.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 16:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
a może poprostu skocz na kompa Rifi ? podobnie mialem z tym odpalaniem i miałem uszkodzony czujnik wałka rozrządu.

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 18:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 523
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW: E36 QP
Kod silnika: m54b30
Bedzie trzeba


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 19:04 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
glmno napisał(a):
co do listwy to raczej nie sprawdź w ten sposób przekręć stacyjkę pompka pod pompuje ciśnienie i dopiero odpal pewnie będzie to samo wiec listwę można wykluczyć objaw jest tylko na zimnym silniku tak?? miałem coś podobnego na zimnym jak odpalałem to chodził nierówno i nie mógł się wkręcić na obroty ( z tym ze ja mam 2,0 m52 ) okazało sie ze uwalony byl komp sterownik silnika po prostu zalewał go i zimny silnik nie dawał sobie z tym rady jak już się rozgrzał to już chodził bez problemów (objaw występował po nocy lub dłuższym staniu) by może to to choc może nie i oby nie:)

na pewno będzie to samo bo paliwo podaje dopiero przy rozruchu a nie na zapłonie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 19:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 523
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW: E36 QP
Kod silnika: m54b30
Co powiecie na temat tej wypowiedzi ?

"obstawiam na popychacze nie napelniaja sie i przepuszcza kompresje jak nabile juz olej do samoregulatora jest ok nie obstawiam nic co jest zwiazane z paliwe oinaczej byly by problemy w czasie jazdy albo by go zalewalo albo by mial za malo paliwa stawian ma samoregulatory"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 19:12 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
też mi się wydaje że to szklanki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 20:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: chrzanĂłw
brawo ktos nieraz mondrze napiszeandrzej520,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 20:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: chrzanĂłw
odnosnie papki
andrzej520,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 22:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 523
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW: E36 QP
Kod silnika: m54b30
Oby nie szklanki bo taki remoncik to spora kwota ;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 22:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
A nie myślałeś czasem o cewce, ze jak zawilgotnieje to może jakieś przebicie jest . . .


Ja w moim 2.0 miałem taki objaw, raz na miesiąc jak postała to po nocy tak jej się zdarzało . . . przez 15 sekund rzucało silnikiem, nawet zgasnąć się zdarzało, trzeba było ją wkręcić na jakieś 2000 żeby nie zgasła i po chwili wszystko dobrze . . .

Myślę że była to kwestia cewki przynajmniej u mnie . . .



Kolejna moje przypuszczenie odma olejowa ??
bo taki objaw - niewkręcania się na obroty - falowania . . .



Ale moge gadać już głupoty bo jest późno i kolejne piwko kończe :]




Jaki masz przelot na motorze ??

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 06:11 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
drugie34 napisał(a):
odnosnie papki
andrzej520,

odnośnie czego :szok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2009, 20:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 523
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW: E36 QP
Kod silnika: m54b30
:rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2009, 19:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Ty się nie śmiej tylko nawijaj czy byłeś już na kompie ? :oczami:

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2009, 19:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 523
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW: E36 QP
Kod silnika: m54b30
Jeszcze nie bo w miedzy zcasie sie zagrzala bruka i po odpowietrzeniu jakby problem ustal..... bede obserwowal i w przyszlym tygodniu jade na kompa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2009, 16:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 523
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW: E36 QP
Kod silnika: m54b30
na kompe nic oba czujniki walkow i walu podmienione i nic teraz to poz gaszenieu i po 5 minutach jak odpale tak wali jeden popychacz "chyba" z pod maski klepie ze szok 20 sekund zanim sie uspokoi a silnik zacznie rowno chodzic ;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2009, 17:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
RIFRESZ napisał(a):
na kompe nic oba czujniki walkow i walu podmienione i nic teraz to poz gaszenieu i po 5 minutach jak odpale tak wali jeden popychacz "chyba" z pod maski klepie ze szok 20 sekund zanim sie uspokoi a silnik zacznie rowno chodzic ;/


odme olejową wymieniłeś ? czy już przxeszło to telepanie na zimnym ?

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2009, 17:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 523
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW: E36 QP
Kod silnika: m54b30
teraz wali i na zimnym i na cieplym a wali sto razy bardziej i auto nie musi juz ostygnac nawet wystarczyz e zgasze i po 5 min to samo , cholernie kopci na bialo po odpaleniu potem po paru kilometrach ustaje ;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2009, 17:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
RIFRESZ napisał(a):
teraz wali i na zimnym i na cieplym a wali sto razy bardziej i auto nie musi juz ostygnac nawet wystarczyz e zgasze i po 5 min to samo , cholernie kopci na bialo po odpaleniu potem po paru kilometrach ustaje ;/


kopcenie na biało to objaw spalanego płynu chłodzącego - uszczelka pod głowicą :znudzony:

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL