BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 18:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2009, 17:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Lokalizacja: krk
to znaczy ze beda powoli znikac az do nastepnej wymiany oleju potem znow kasujesz itd KPW ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2009, 17:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 322
Lokalizacja: Będzin
Moje BMW: E36,316i
czyli jest jak powinno być ?

_________________
Zobacz Moje E36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2009, 17:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
idolize89 napisał(a):
czyli jest jak powinno być ?

Tak powinno być ;)
5 zielonych będzie stopniowo znikać, przy pomarańczowej już powinieneś wymienić olej, a przy czerwonej olej nie nadaje sie do dalszej eksploatacji... :hyhy:
Ale i tak radziłbym bym wymianę przy 10tyś km... A inspekcję kasować dla estetyki ;)
I jaka metoda zadziałała?

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2009, 17:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 322
Lokalizacja: Będzin
Moje BMW: E36,316i
Na początek zrobiłem tak

Otwarcie maski
2. Odkręcenie dekielka złącza do komputera
3. Włączasz zapłon
4. Zamakasz drzwi
5. Zwierasz kabelkiem(normalny kabelek ok 20 cm) piny 7 i 19 na ok 15 sekund
6. po 15 sekundach wyjmujesz kabelek
7. otwierasz drzwi
8. wyłączasz zapłon
9. zakładasz s powrotem deki elek na złącze do komputera, zamykasz maskę, załączasz zapłon i wszystko powinno być skasowane.

Niestety nie podziałało :(

Druga metoda była taka sama z tym ,ze złaczyłem ze sobą 7 i 19 na 15 s wyjołem druciki odczekałem 30sekund włozyłem znów na 15 sekund i skasowane :)


dziekuje wszystkim za rady :)

_________________
Zobacz Moje E36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2009, 17:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Czyli normalnie... Tylko potrzebował troszkę więcej czasu na skasowanie... :ok:

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Inspekcja
PostNapisane: 1 lipca 2011, 13:21 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 35
Posty: 4
Moje BMW: 316i
Kod silnika: M40B16
idolize89,
Hej. Chciałbym skasować inspekcję w moim M40. Proszę o poradę.
1.Jak połączyć pin 7 i 19- chodzi mi o to czy je skręcić drucikiem ze sobą?
2.Czy te dwa piny po kilkunastu sekundach się rozłaczą, kilka sekund trzeba odliczyć a potem znów podłączyć? i zapłon?
Proszę o dokładną poradę gdyż jestem tylko początkujący

Prosił bym o to żeby ktoś przedstawił mi to w Bardzo łatwy i prosty sposób. Bedę Bardzo wdzięczny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Inspekcja
PostNapisane: 1 lipca 2011, 16:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2597
Lokalizacja: D_S_W
Moje BMW: E 36 sedan
Kod silnika: M50b25v
Garaż: Posiada to , to
kolego spojrz na date tematu ,, odgrzebales kotleta ,
kasowanie inspekcji to prosta sprawa . poprostu wsadz kawalek metalu przewodzacego prad najlepiej grubszy drut , zlacz odpowiednie piny nim i wylacz i wlacz zaplon po kilku sekundach

_________________
...BMW...Bez Dwoch Zdan...
Obrazek

Byla -- viewtopic.php?f=6&t=86211
Obecna -- viewtopic.php?f=6&t=128243


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Inspekcja
PostNapisane: 1 lipca 2011, 20:43 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 35
Posty: 4
Moje BMW: 316i
Kod silnika: M40B16
Udało mi się :super: . To nie było takie trudne gdyż z początku pin 7 łączyłem z masą(karoserią, śróbką). zmostkowanie pinów 7 i 19 + zapłon dało efekty. Z początku trochę się bałem ale jest ok.
Pozdrawiam forumowiczów :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL