BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 09:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] 520i 12V Dusi się , brak mocy
PostNapisane: 9 marca 2007, 22:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: zary
witam. Potrzebuję pomocy jeśli ktoś będzie tak uprzejmy i pomoże to dziękuje, miałem bmw52512v, poszła panewka, wał złom reszta leży, kupiłem silnik. cały ale brakuje mu mocy jest strasznie mułowaty niema normalnie czym jechać wywaliłem, już katalizator nic, wszystko co było możliwe wymieniłem kable świece kopułkę itd. ,,,,czy gość który sprzedał mi silnik oszukał mnie??????????????? dał mi silnik 2litrowy? jak rozpoznać tak samo wyglądają, facet zarzeka się ze to silnik 525: ale ten mój stary motor miał strasznego kopa wbijało w siedzenie atu nic, echo. co robić? Nie mogłem ostatnio vectry wyprzedzić, tak chodzi super. ale muł zbiera się powoli, proszę o doradzenie, co może być. pozdrawiam Piotr[glow=red][/glow]

_________________
wisniewski


Ostatnio edytowano 23 kwietnia 2007, 21:08 przez PIOTR12371, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2007, 22:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37065
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Piotrze, następnym razem pisz proszę małymi literami, NIE KRZYCZ!

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2007, 01:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
rorafalki napisał(a):
NIE KRZYCZ!

:zdziwko: ja tam nic nie słyszę :szok:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2007, 03:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: Nowa SĂłl - Lubuskie
Ja na twoim miejscu przełożyłbym wał z nowego silnika do starego skoro mówisz ze on był uszkodzony i tamten silniczek dawał o sobie znać pod maską

_________________
Zobacz MojÂą Bawarke!

KiEdY WLePiAjÂĄ MaNdAtY zA PaRkOwAnIe - Ja ZaMyKaM LiCzNiK !
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2007, 03:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: Nowa SĂłl - Lubuskie
aha i jeszcze jedno, napewno nie dał ci 2.0 bo po przełożeniu komputer miałby błąd i nie pozwoliłby odpalić silnika... Tak mi sie bynajmniej wydaje

_________________
Zobacz MojÂą Bawarke!

KiEdY WLePiAjÂĄ MaNdAtY zA PaRkOwAnIe - Ja ZaMyKaM LiCzNiK !
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2007, 12:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: ramstein
w kodzie silnika ,pierwsza część kodu powie ci czyjest to 2,0 czy 2,5 bo będzie 20 6E albo 25 6E pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2007, 14:59 
Kamil_520i napisał(a):
aha i jeszcze jedno, napewno nie dał ci 2.0 bo po przełożeniu komputer miałby błąd i nie pozwoliłby odpalić silnika... Tak mi sie bynajmniej wydaje


2.0 pojedzie na kompie z 2.5i i na odwrót


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2007, 15:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37065
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
mcgiver napisał(a):
rorafalki napisał(a):
NIE KRZYCZ!

:zdziwko: ja tam nic nie słyszę :szok:

już nie ma krzyku bo zmieniłem duże litery na małe, na początku nie dało się przeczytać :znudzony:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: [e34] DUSI SIE BMW 520 12V JAK DODAJE GAZU
PostNapisane: 26 marca 2007, 03:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: zary
WITAM PROSZE O POMOC PILNIE,,,30STEGO MOSZE JECHAC Z A GRANICE PO CHORA ZONE.AUTKO CHODZILO LADNIE DO NIEDZIELI 25 MARCA PRZY DODAWANIU GAZU DLAWI SIE DUSI BRAK MOCY JEDZIE ALE POWOLI NIEMA SILY ROZEBRALEM PRZEPLYWOMIEZ ALE NIC TU NIEWIDZE,,RESZTE MAM NOWE KOPULKE KABLE SWIECE IT, NA WOLNYCH OBROTACH LADNIE CYKA JAK TYLKO DODAM GAZU ODRAZU SIE PRZYDUSZAMMCO SIE STALO JAK SPRAWDZIC PRZEPLYWOMIEZ CZY JEST DOBRY..JEST TO BMW 12VE34 BENZ BEZ GAZU,,DRUGIR PYTANIE PRZY SKRECANIU KIEROWNICA SLYSZE SKRZYPIENIE ALE NIEWIEM GDZIE CZY TO UKLAD KIEROWNICZY CZY POMPA WSPOMAGANIA.JAK SIE ROZGRZEJE JEST OK ALE TEZ NIEZAKAZDYM RAZEM.GDZIE JEST PRZEPLYWKA,CZEKAM NA POMOC POZDRAWIAM PIOTR

_________________
wisniewski


Ostatnio edytowano 26 marca 2007, 09:08 przez PIOTR12371, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2007, 07:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
to rozebrales ta przeplywke, czy jej szukasz?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2007, 15:24 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
Jeśli chodzi o ten dźwięk, to wspomaganie działa od razu? Sprawdź poziom płynu wspomagania. W razie potrzeby dolej.

Jeśli zaś chodzi o dławienie, to sprawdź filtr powietrza i jego połączenie z silnikiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: UWAGA ,OD RANA SIEDZE ISZUKAM,DLAWI SIE BMW 12 V520
PostNapisane: 26 marca 2007, 17:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: zary
KUPILEM NOWY PRZEPLYWOMIERZ BEZ ZMIAN NA WOLNYCH LADNIE CHODZI DODAM GAZU DLAWI SIE STRZELA W FILTR POWIETRZAPRZEPLYWKA OTWIERA SIE JAK JUZ JADE TOSZARPIE JAK BY NIEDOSTAWAL PALIWA SAM JUZ NIEWIEM STRACIL MOC,,MAM WCISNIETY GAZ DO POLOWY A ON JEDZIE 60 NA GODZINE JAK MU AZUJE NA WOLNYCH OBROTACH TO SIE PRZYDLAWI I GAZUJE ROWNO JAK PUSZCZE GAZ TO CZASEM GASNIE.ZOSTAJE MI CHYBA KARNISTER BENZYNA I ZAPALKI,,KUPILEM TEN SILNIK JAKO 525 OKAZALO SIE ZE GOSC MNIE OSZUKAL I WCISNOL MI 520,,TAK SAMO WYGLADAJA I NIESTETY MIMO TO ZE LADNIE PRACOWAL I PRACUJE TERAZ NA WOLNYCH OBROTACH,,NIEJESTEM ZBYT ZADOWOLONY,,,,NIEWIEM PRZESZUKALEM JUZ CHYBA WSZYSTKO POJADE NA KOMPUTER W SRODE ,,ZAPALA B LADNIE LEKKO GAZ INIC ODLACZYLEM AKUMULATOR NA 2 GODZ JAK WLACZYLEM BYLA ZMIANA ODRAZU LEPIEJ CHODZIL WYJECHALEM NA OBWODNICE JA MU GAZ AON BELKOT,,CHCE A NIEMOZE JECHAC,,SZLAK MNIE TRAFI DZISIAJ CHYBA MOZE KTOS POMOZE? POZDRAWIAM

_________________
wisniewski


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2007, 19:14 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
PIOTR12371, nie używaj CAPS LOCK-a przy pisaniu postów :zly:








.

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2007, 03:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Mój kumpel miał podobne objawy. Okazało się, że pompa paliwa zaczęła się kończyć, aż w końcu się skończyła :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2007, 07:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
piszesz, ze wymieniales silnik i jest inny, a komputer zmieniles?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: dzisiaj juz sroda...dalej dlawi sie bmw12v520,co robic
PostNapisane: 28 marca 2007, 16:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: zary
bylem dzisiaj na komputeze niewykryl zadnej usterki dalej sie dlawi i przerywa jedzie 40 na godzine wcisne pedal gazu do polowy jak zlepie to idzie przerywa ale idzie alejak z miejsca chce ruszyc to sie dlawi jest ciutke lepiej ale n. tak naprawde to jest nic niewiem co sie dzieje komputer jest odniej zalozony oryginalny ale inny tez podlanczalem i nic muli sie dlawi czasem szczeli w przeplywomiez na wolnych chodzi ladnielekko gazu inic pojade chyba na djagniostyke do niemiec mam 50km boto niemozliwe co sie dzieje atu w zarach to same papraki sa nikt niewie co sie stalo jezdzilo auto i nagle dupa blada,,jak depne odrazu do polowy gaz to zadnej reakcji niema dopiero jak popuszcze to lapie niewiem niemam pomyslu,w dalszym ciagu oczekuje pomocy,pozdrawiam piotr

_________________
wisniewski


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2007, 18:01 
Może przepustnica, ja miałem podobne objawy jak sobie chciałem ją ustawić i źle to zrobiłem, i wtedy dodając gazu auto sie dusiło


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2007, 18:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Darex może mieć rację - przepustnica...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2007, 06:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
chyba nie zrozumiales sensu mojego pytania. czy zmieniles komputer po zmianie silnika?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: czwartek walcze od niedzieli dusi sie bmw520 12v
PostNapisane: 29 marca 2007, 14:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: zary
jesli chodzi o zmiane komputera to nie zmienialem gdyz z silnikiem dostalem sterownik i chodzil super stalo sie to w niedziele swiece nowe kopulka nowa palec nowy filtry nowe przeplywka zmieniona pozatym wkladalem 3 przeplywki bez zmian kable nowe wydech nowy caly pasek rozrzadu nowy,jak powoli dodaje gazu jest ok ale jak szybciej dusi szczela w przeplywomiez brak mocy,,,mowicie ze przepustnica?mam taka ale od modelu,525 jest objetosciowo wieksza mosze gdzies kupic ale co tam sie moglo zepsuc mylem ja wydaje sie byc ok ten czujnik pod nia wymienilem tez,jeden mechanik mowi ze gdzies sie robi zwarcie skoro przerywa ucieka niby iskra ale gdzie,cewka????????????tej niezmienilem chociaz podmienialem ja na inna i to samo,,wedlug mnie niedostaje paliwa chociaz pompa niby podaje ogladalo to juz 7mechanikow nikt niema koncepcji,,niedouczeni????????????? pewnie tak,,,bo tu niema zadnej filozofi,niewiem gdzie szukac usterki wstaje rano i ide do garazu i znowu to samo,przegladam inic pojade chyba do serwisu,abym wydolil z portfelem czy mogl sie przestawic zaplon? na komputeze niewyszlo nic ale moze tez sa niedouczeni,,wtych zarach niema nikogo konkretnego kto by sie znal,,zalalem caly bak paliwa zadnych zmian jak stoi i gazuje go to od 3tysiecy ladnie sie wkreca..puszcze gaz dodam odrazu duszenie przerywnie szczal w filtr powietrza ,jest nowy kupilem dzisiaj .oczekuje,sugesti pozdrawiam piotr

_________________
wisniewski


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL