BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 listopada 2025, 15:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Vaporr-->> X4M Competition LCI
PostNapisane: 6 listopada 2025, 14:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1310
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
ChoMpower czasy są mniejwięcej takie:
daily mapa stg1 98 6,8 na pb 98/100 bez etanolu
stg2 102 6,4 z 5l okrasą etanolu
stg2 e40 5,9 ale szczerze to tylko dwa razy w zyciu korzystałem z tej mapy, a 90% czasu jeżdze na stg1 98 moc/osiągi i tak są aż nadto wystarczające a nie trzeba nic dolewać tym bardziej że auto służy mi też w trasach np. zakopane- hel nieraz nią byłem obecnie przejechałem 15tys km w 8msc i wczoraj wymieniłem olej w silniku po raz trzeci (pierwsza przy 19tys km, potem 26 i teraz 35tys km)

Staram się tankować shella100 bo mam dość blisko i zawsze to jakiś zapas octanów a jak w trasie nie ma to orlen98
Piękne słońce to trzeba korzystać i jeździć :) zanim zrobi się szaro buro i wrzucę koła zimowe również z Michelin

Czasem gdzieś przez głowę przechodziła myśl czy by nie zmienić na G80/81 ale patrząc jak one jeżdżą to różnica w osiągach na codzien byłaby nieodczuwalna a komfort użytkowania mniejszy, na ulicy też dość powszechne auto wśród emek a poliftowej X4M nie spotkałem, z resztą inna sprawa że już ileś historii znam jak te auta są katowane na codzień to kupienie dobrego egzemplarza G80/81 z rynku wtórnego graniczy z cudem i można się władować nieźle w koszty. A u mnie jedyne co robiłem to olej w silniku ,prewencyjnie świece , opony i absolutnie nic się z autem nie dzieje ale bokami nie latam znajomy w g81 2024 juz trzeci dyfer wymieniał bo lubi kręcić baki

Obrazek

Dobre blachy ma ta niżej , setup jakiś chory big turbo kuty silnik 1500KM i 3,2 100-200 :przestraszony:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL